Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

Καλώς τον συνάδελφο Νικολάου, τον Πρόεδρο του Σ.Σ. Θεσσαλικός!

Μεγάλη εντύπωση μας προκάλεσε η γεμάτη μένος , έπαρση και αλλαζονεία επιστολή του Προέδρου του Σ.Σ. Θεσσαλικού και μέλους του ΔΣ της ΠΟΣ συναδέλφου Νικολάου.
Μας προκάλεσε εντύπωση γιατί
τις περσότερες φορές ο συνάδελφος στις συνεδριάσεις της ΠΟΣ παραμένει συνήθως σιωπηλός, ενώ τις ελάχιστες φορές που έχει τοποθετηθεί σε αυτές, συνήθως αναφέρεται -και πάλι - με μένος στους συνδικαλιστές του Δικτύου επειδή χαλάνε την σούπα στην ...δήθεν δημοκρατική παράταξη του (ΠΑΣΚ). 
Στα.. τσογλάνια,που ήρθαν,  -φήμες λένε ότι κάποιος κάποτε  είχε αναφερθεί έτσι στο Δίκτυο- , για να πάρουν αυτά που είναι ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ, τις καρέκλες τους.

Ο συνάδελφος Νικολάου ενοχλείται ίσως γιατί η αλήθεια ΠΟΝΑΕΙ.

Είναι ο μοναδικός Πρόεδρος Σωματείου που οι εκλογές που έκανε στον χώρο του το 2015 αμφισβητήθηκαν δικαστικά για την εγκυρότητα τους,απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών, με μια δικαστική απόφαση που δικαίωσε όσους κατέθεσαν ασφαλιστικά μέτρα για αυτές.
Είναι δηλαδή Πρόεδρος σε ένα Σωματείο που το 2015 δεν έκανε σωστά τις εκλογές του ΚΑΙ με απόφαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης που ακύρωνε 1 αντιπρόσωπο του Σωματείου του, στο συνέδριο της ΠΟΣ το 2016.
Είναι η απτή απόδειξη στον σιδηρόδρομο για την κατάντια που έχει περιέλθει το συνδικαλιστικό κίνημα στην χώρα, με ευθύνη καρεκλοκένταυρων εργατοπατέρων που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το εκλογικό αποτέλεσμα.
ΚΑΙ με την γνωστή πεπατημένη, ο συνδικαλιστής αυτός, στέλνει το μήνυμα ότι "σε λίγες μέρες θα ξαναμετρηθούμε στις εκλογές και οι εργαζόμενοι θα στείλουν το μήνυμα σε όσους αμφιβσητούν την μεγαλειότητα του"
Αλήθεια ο ίδιος ο Πρόεδρος του Σ.Σ. Θεσσαλικός, εφόσον χρησιμοποιεί αυτήν την ιδιότητα έτσι του απευθυνόμαστε, μέτρησε ποτέ σε προσωπικό επίπεδο τι διεπράχθη στις εκλογές του 2015 στο Σωματείο του όταν η Ελληνική Δικαιοσύνη έκρινε ότι υπήρξαν παρατυπίες σε αυτές; 
Δεν αναφερόμαστε, γιατί δεν μας αρέσει να θυμίζουμε, τα δανεικά (δεν ξέρουμε αν τα έχει δώσει πίσω ο Σ.Σ. Θεσσαλικός) που πήρε το Σωματείο απο την ΠΟΣ για να γίνουν εκλογές εκεί το 2015 κατόπιν προφανούς αιτήματος του. Αυτό είναι κάτι που είναι σύνηθες να συμβαίνει προφανώς, οι φήμες αυτό λένε.
Η εμφανής μεγαλομανεία όμως του συναδέλφου Νικολάου έγκειται στον τρόπο που αντιμετωπίζει την κριτική που του ασκήθηκε απο μια συνδικαλιστική παράταξη.
Ποιοι είστε εσείς λέει, υπεροπτικά, γεμάτος αλλαζονεία. Θέλω τα ονοματεπώνυμα σας, λέει στην ουσία κάτω απο κάθε ανακοίνωση. 
Προφανώς ο Νικολάου και ο κάθε συνδικαλιστής τύπου Νικολάου, ζαλισμένος απο την αίσθηση της εξουσίας που του δίνει η θέση του Προέδρου σε ένα Σωματείο, νομίζει ότι ασκεί και εκτελεστική εξουσία, εν είδος μπάτσου.
Ας ζητήσει λοιπόν όταν στέλνει η παράταξη του ανακοινώσεις, να τις υπογράφει ονομαστικά κάθε μέλος και όχι η Γραμματεία της ΠΑΣΚ - Συνεργαζόμενοι.
Και φυσικά ΝΑΙ συνάδελφε Νικολάου, θα μετρηθούν σύντομα οι δυνάμεις και θα δούν το αποτέλεσμα οι συνάδελφοι (Πλησιάζει το συνέδριο της ΠΟΣ  και είμαστε σίγουροι ότι σήμερα γνωρίζεις πολύ καλά τον συσχετισμό δυνάμεων σε αντιπροσώπους και αν αυτός μπορεί να ανατραπεί).

Ανύπαρκτος 

Είναι τουλάχιστο τραγικό ο ανύπαρκτος (για την δράση του) αυτός συνδικαλιστής να κάνει λόγο  για το τρενάκι του Πηλίου και την Δ Επιθεώρηση.
Απο το στέκι της έλξης έμαθες συνάδελφε Νικολάου ότι θα μπεί σταθμάρχης στο τρενάκι και αφού πρώτα φήμες διέρευσαν "δυσαρέσκεια" των μηχανοδηγών για προβλήματα. Μόνο που αυτές οι φήμες δεν ήξεραν ότι η ΠΕΠΕ είχε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες σε συνεργασία με τοπικό συνδικαλιστή της και πιάστηκαν όσοι τις διακινούσαν-τις φήμες- στον ύπνο.
Απορούμε μάλιστα πως  ως επαγγελματίας σιδηροδρομικός δεκαετίες τώρα και δη  ως σταθμάρχης και συνδικαλιστής σε καίρια θέση τα τελευταία 9 χρόνια, ΕΠΕΤΡΕΠΕΣ στην περιφέρεια σου να εκκινεί συρμός απο αρχικό σταθμό χωρίς σταθμάρχη!
Που ήσουνα τα τελευταία 20 χρόνια, στον Βόλο δεν εργάζεσαι, τι έκανες για αυτό; Το στέκι περίμενες ή την ΠΕΠΕ και την ΠΕΣΟΣΕ.
Αναφορές μηχανοδηγών για το θέμα και ενέργειες της ΠΕΠΕ με την ΠΕΣΟΣΕ επανέφεραν την νομιμότητα, την οποία ελπίζουμε ως σταθμάρχης πρώτα και μετά ως συνδικαλιστής να προασπίσεις και το επόμενο διάστημα. 
Ήσουν το ...ανυπέρβλητο εμπόδιο βλέπεις στις εργοδοτικές αυθαιρεσίες!Ογκόλιθος κανονικός επί 9 συναπτά έτη.
Όσον αφορά τις προαγωγές, την αξιοκρατία και το Οργανόγραμμα είμαστε βέβαιοι ότι ΣΗΜΕΡΑ στην περιφέρεια αυτή τηρούνται τα νόμιμα και οι κάτοχοι θέσεων ευθύνης  έχουν τα τυπικά προσόντα που απαιτούνται για αυτήν, έτσι δεν είναι ; Ή μήπως δεν είναι έτσι, καθώς αυτά λένε κάποιες  φήμες απο πουλάκια στην περιφέρεια του Βόλου.Εμείς λέμε ότι έτσι θα είναι, δεν μπορεί, ότι δηλαδή ΟΛΟΙ θα έχουν τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα.
Γιατί αν δεν είναι έτσι, η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ πρέπει να αποκατασταθεί.Έτσι δεν είναι;
Τέλος ΟΛΟΙ στην Μαγνησία γνωρίζουν ποιος επανέφερε την Δ Επιθεώρηση. Και αυτά δεν είναι φήμες, είναι γεγονότα.

Όσον αφορά τώρα την πολιτική διάσταση των πραγμάτων.
Αυτοί που φτωχοποίησαν και εξαθλίωσαν τον σιδηροδρομικό κόσμο, αυτοί που μετέταξαν σιδηροδρομικούς, αυτοί που κατήργησαν δώρα και μείωσαν τις συντάξεις 13 φορές την περίοδο 2010-2015 και όσοι στήριξαν τις πολιτικές αυτές, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝ , πόσο μάλλον να κουνούν το δάχτυλο!
ΟΣΟΙ το 2013 έβαλαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ, όσοι  εξαύλωσαν το εφάπαξ των σιδηροδρομικών και μέχρι το 2016 είχαν εξαφανίσει τις συντάξεις μας, όσοι διαχωρίζουν σιδηροδρομικούς , όσοι επέτρεψαν την άγρια καταστολή σε κάθε μορφή αντίδρασης την περίοδο 2010-2015 απαξιώνοντας συνειδητά τα κινήματα και πόσα άλλα ακόμα ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να ομιλούν. 
ΑΥΤΟΙ που απαξίωσαν το συνδικαλιστικό κίνημα στην χώρα , ΑΥΤΟΙ που πρόδωσαν κάθε δημοκρατικό και προοδευτικό ιδεώδες συγκυβερνώντας ως ουρά τσεκουράτων και σήμερα ονειρεύονται να γίνουν ουρά της πλέον νεοφιλελεύθερης Νέας Δημοκρατίας του Μητσοτάκη, για μια θέση στον ήλιο της εξουσίας. ΑΥΤΟΙ που πρόδωσαν αξίες και ιδανικά μιας μεγάλης δημοκρατικής παράταξης, μετατρέποντας την σε μικρή κλειστή ομάδα, οδηγώντας την χώρα στο Δ.Ν.Τ. το 2010 ως "αναγκαίο" καλό. 
ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝ για όσους παρέμειναν πιστοί σε αξίες και ιδανικά, αρνούμενοι να υποκύψουν την περίοδο 2010-2015, παρά το ανηλεές κυνηγητό σε πολλούς χώρους δουλειάς.
Είναι πρωτοφανής η αναφορά του συναδέλφου Νικολάου, εκτός αν πρόκειται για ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ πλέον, για ιδιωτική εταιρεία που "εκμεταλεύεται" το τρενάκι του Πηλίου!
Για πρώτη φορά, σιδηροδρομικός αναφέρεται με αυτόν τον τρόπο,σε σιδηροδρομικούς που εργάζονται σε ένα μέσο!
Έίναι  ανίκανος και τίποτα άλλο παρά ένας μεγαλομανής, συνδικαλιστής.
Τίποτα δεν έχει προσφέρει στους εργαζόμενους στον Σ.Σ.Θεσσαλικός.
Παρά μόνο τους χρησιμοποιεί όταν του ασκείται κριτική. Όντας βασιλικότερος του βασιλέως ο συνάδελφος Νικολάου δεν είχε μάθει να του ασκούν κριτική χρόνια τώρα.
Και για αυτό την κριτική που του ασκήθηκε αναφέρει πως με αυτήν όσοι αμφισβήτησαν την μεγαλειότητα του, "απαξιώνουν την πλειονότητα των εργαζομένων που τον ανέδειξαν στην πρώτιστη τιμητική αυτή θέση επί 9 συνεχή χρόνια.".

Να τα εκατοστήσεις σύντροφε Νικολάου.
Αν θέλεις βέβαια, επειδή μίλησες και για απεργίες, μπορείς να γνωρίσεις στον σιδηροδρομικό κόσμο πόσες μέρες απεργίας δήλωσες  ως συνδικαλιστής -και μάλιστα και της ΠΟΣ- τα τελευταία 9 χρόνια.
Εμείς θεωρούμε  και θέλουμε να πιστεύουμε όλες, αν και κάποιες φήμες λένε ότι αν στο συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο κάποτε δημοσιευτούν οι ημέρες απεργίας των συνδικαλιστών καθώς και οι πληρωμένες κανονικές τους άδειες, κάποιοι θα τρέχουν να κρυφτούν.

Αυτό ο κάθε συνδικαλιστής τύπου "Νικολάου" το θεωρεί ύβρη, να ζητούν δηλαδή εργαζόμενοι να μάθουν αν συνδικαλιστές που τους εκπροσωπούν και καλούν σε απεργίες, τελικά απεργούν! Είναι και προσωπικά δεδομένα λένε οι "τύπου Νικολάου" συνδικαλιστές!. 
Εμείς απο την πλευρά μας το λέμε ξεβράκωμα του σάπιου κατεστημένου, συνάδελφε Νικολάου.
Πονάει αλλά έτσι είναι.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου