Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Σε ΦΕΚ ο Νόμος για την επιστροφή των μεταταχθέντων στον ΟΣΕ

Πολλοί συνάδελφοι έχουν επικοινωνήσει μαζί μας, ρωτώντας για το θέμα της επιστροφής των μεταταχθέντων στον ΟΣΕ. Στις 13 Νοεμβρίου 2018 δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ ο
Νόμος 4574 (ΦΕΚ 191 Α /13.11.2018) ο οποίος προβλέπει την επιστροφή τους στο Άρθρο 3. Πολλοί συνάδελφοι είχαν μπερδευτεί διαβάζοντας διατάξεις προηγούμενων Νόμων. Η ισχύουσα διάταξη όπως ψηφίστηκε δημοσιεύεται απο το στέκι της έλξης για την ενημέρωση των σιδηροδρομικών, αφού η πλειοψηφία της ΠΟΣ, με ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμπεριφορά ΑΡΝΕΙΤΑΙ να ενημερέσει τον σιδηροδρομικό κόσμο για αυτές τις εξελίξεις, πόσο μάλλον να πιέσει για την επίσπευση των διαδικασιών.

ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ - ΠΑΜΕ θα έπρεπε ήδη να έχουν φροντίσει να ενημερωθούν οι μεταταχθέντες σιδηροδρομικοί με ανακοίνωση της ΠΟΣ και η Ομοσπονδία ήδη θα έπρεπε να πιέζει προς  την κατεύθυνση της άμεσης υλοποίησης της απόφασης καθώς είναι γνωστή η έλλειψη προσωπικού στον ΟΣΕ.
Προφανώς οι μικροκομματικές σκοπιμότητες που εξυπηρετούν ιδιαίτερα η ΠΑΣΚ και η ΔΑΚΕ δεν τις αφήνουν να πράξουν πλέον ούτε τα αυτονόητα για τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών.

Το στέκι ενημερώνει για τις εξελίξεις, ενώ το Δίκτυο Σιδηροδρομικών έχει αναλάβει τις πρωτοβουλίες για να επισπευθούν οι διαδικασίες. Οι συνάδελφοι που ενδιαφέρονται για την επιστροφή τους, μπορούν να επικοινωνούν με τους εκπροσώπους του Δικτύου στον σιδηρόδρομο καθώς είναι φανερό ότι η πλειοψηφία της ΠΟΣ ασχολείται με άλλα ζητήματα αυτόν τον καιρό....
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι οι μετατάξεις των συναδέλφων -στην ουσία η εκδίωξη τους απο τον ΟΣΕ και τον σιδηρόδρομο- είχαν συντελεστεί το 2010 μετά την ψήφιση του Νόμου 3891 περί της δήθεν εξυγίανσης των σιδηροδρόμων, νόμου που οδήγησε στην εκχώρηση των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013 και τελικά στην ιδιωτικοποίηση τους την περίοδο 2017-2018.
Τέλος τονίζουμε ότι χτες υπογράφηκε η πρόσληψη των νέων εργαζόμενων στον ΟΣΕ  στον τομέα καθαριότητας.


Η διάταξη του Νόμου 4574 όπως ψηφίστηκε στην Βουλή 

 Υπάλληλοι, που υπηρετούσαν με την ειδικότητα του οδηγού ή μηχανοδηγού ή σταθμάρχη ή κλειδούχου ή εργάτη γραμμής ή τεχνίτη γραμμής ή μηχανικού ΠΕ και ΤΕ ή στον κλάδο ελέγχου και κίνησης αμαξοστοιχιών και έχουν μεταφερθεί σε φορείς του Δημοσίου και στους Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού, δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 16 του ν. 3891/2010 (Α΄ 188) και 9 του ν. 3920/2011 (Α΄ 33), δύνανται να επανέλθουν σε εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης και μετά από γνώμη του αρμόδιου οργάνου του φορέα υποδοχής, του οποίου οι οργανικές διατάξεις προβλέπουν μία ή περισσότερες εκ των ανωτέρω ειδικοτήτων. Η μεταφορά διενεργείται με κοινή απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης, στις θέσεις που έχει αιτηθεί ο φορέας υποδοχής, υπό την προϋπόθεση ότι ο υπάλληλος καλύπτει τις προϋποθέσεις και κατέχει τα απαραίτητα τυπικά προσόντα της θέσης, όπως αυτά ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία και τυχόν ειδικότερους κανονισμούς. Σε περίπτωση εφαρμογής του προηγούμενου εδαφίου δεν αναζητούνται τυχόν ποσά που θα ελάμβαναν οι υπάλληλοι, εάν δεν είχαν μεταφερθεί με βάση τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες εφαρμογής της παρούσας παραγράφου.

2 σχόλια:

  1. ΤΣΙΠΝΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ/ Συνάδελφε που διαχειρίζεσαι το στέκι συγχαρητήρια για την ενημέρωση που μας κάνεις. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και πέρασαν 16 χρόνια από την μετάταξή μου γιατί ...αισθάνομαι ακόμη μηχανοδηγός;;; (παρ ΄όλες τις ιδιαιτερότητες θεωρώ ότι δένεσαι μ΄αυτή τη δουλειά).
    Παράπονό μου που όταν ζήτησα το 2004 να επιστρέψω κάποιοι γραφιάδες απέρριψαν την αίτησή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή