Με ηλεκτράμαξα πλέον δρομολογούνται τα ΙnterCity 52 και 53 απο Αθήνα και μέχρι το Λιανοκλάδι απο την περασμένη Δευτέρα 24 Δεκέμβρη. Σειρά πλέον έχουν τα εμπορικά που θα πρέπει και αυτά να αρχίσουν να
εκκινούν με ηλεκτράμαξες απο το Θριάσιο...χτες! Ελπίζουμε να δοθεί και αυτό το κομμάτι του Δικτύου σύντομα στην εκμετάλλευση καθώς θα βοηθήσει σημαντικά την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών.
Έργα υποδομής που λίμναζαν για δεκαετίες ολοκληρώνονται και θα πρέπει να παραδίδονται άμεσα προς χρήση για να απολαμβάνει το επιβατικό κοινό τα πλεονεκτήματα τους.
Είναι αυτονόητο ότι η δρομολόγηση των εμπορικών τρένων με ηλεκτράμαξες θα επιφέρει και αλλαγές στην καθημερινότητα των μηχανοδηγών, βελτιώνοντας την σημαντικά!
Οι μηχανοδηγοί έχουν καταπονηθεί σημαντικά τα τελευταία 2 χρόνια καθώς εκκρεμότητες δεκαετιών επιλύονται (εκπαιδεύσεις βοηθών, πιστοποιήσεις κτλπ) και σε συνδυασμό με την έλλειψη προσωπικού επιβαρύνουν το προσωπικό.
Η βελτίωση των υποδομών αποτελεί ανάσα για όλους μας.
Και σε αυτήν την κατεύθυνση θα πρεπει επιτέλους να ολοκληρωθούν οι αποβάθρες στο Ρέντη για τα Desiro η κατασκευή των οποίων σταμάτησε αδικαιολόγητα και μάλλον προς χάρην μικροπαραταξιακών επιδιώξεων συγκεκριμένων κομματικών παραγόντων.
Το Σωματείο απο την νέα χρονιά θα απαιτήσει την επανέναρξη των εργασιών θέτοντας προ των ευθυνών όσους κωλισυεργούν και παίζουν με την υγεία και την ασφάλεια του προσωπικού.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου