Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

Ο Ανδρέας Μπούρας για την υποψηφιότητα του ως εκπρόσωπος εργαζομένων στο ΔΣ του ΟΣΕ

Συναδέλφισες , συνάδελφοι
Την ερχόμενη Τρίτη καλούμαστε όλοι να συμμετάσχουμε στις εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπου εργαζομένων στο ΔΣ του ΟΣΕ, σε μια κρίσιμη καμπή της 150ετους ιστορίας του Οργανισμού.Έχοντας επίγνωση της ευθύνης που αναλογεί στην  θέση αυτή και έχοντας ως παρακαταθήκη την

εμπειρία και την ενεργό συμμετοχή μου στα κοινά τα τελευταία χρόνια , τόσο μέσω της θέσης κυρίας ευθύνης  στην Πανελλήνια  Ένωση  Σταθμαρχών τα τελευταία 4 χρόνια,  όσο και ως μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, κατέθεσα την υποψηφιότητα μου ζητώντας την στήριξη ΟΛΩΝ των συναδέλφων.

Τα τελευταία 4 χρόνια γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια για να αναστραφούν πολιτικές που συρρίκνωσαν τον Δημόσιο Σιδηρόδρομο και περιόρισαν δραστηριότητες του.
Κανείς σιδηροδρομικός δεν πρέπει να ΞΕΧΝΑ ότι οι πολιτικές αυτές (διαχωρισμός εταιρειών , εκχώρηση δραστηριοτήτων, μετατάξεις Νόμου 3891, μεταφορά ακίνητης περιουσίας , Φαραωνικές εργολαβίες κτλπ) υλοποιήθηκαν με αποφάσεις των Διοικητικών Συμβουλίων στα οποία συμμετείχαν ως εκπρόσωποι εργαζομένων συνδικαλιστές των ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ,»διορισμένοι» από τις παρατάξεις αυτές.
 Στις πολιτικές απαξίωσης του σιδηροδρόμου, συνήθως βλέπαμε τους εκπροσώπους εργαζομένων να μειοψηφούν στα Διοικητικά Συμβούλια & την επόμενη ημέρα να στηρίζουν τις πολιτικές δυνάμεις που τις επέβαλαν.
Τα τελευταία χρόνια δυστυχώς, η συμμετοχή των εργαζομένων στο ΔΣ του Οργανισμού περιορίστηκε (από 2 σε 1) ενώ η εκλογή του εκπροσώπου μας στο ΔΣ, γίνεται μέσω απευθείας εκλογών. Ωστόσο η διαδικασία της απευθείας εκλογής αποτέλεσε ισχυρό κίνητρο για την κατάθεση της υποψηφιότητας μου.
Υποψηφιότητα που έχει ως στόχο την ενεργό συμμετοχή των ίδιων των σιδηροδρομικών στην λήψη των αποφάσεων για το μέλλον του Οργανισμού.
Εφόσον οι συνάδελφοι με τιμήσουν με την εκλογή στην θέση του εκπροσώπου εργαζομένων,δεν πρόκειται να περιοριστώ στην απλή ενημέρωση για την «ημερήσια διάταξη» των  θεμάτων που συζητούνται στο ΔΣ αλλά θα προτάξω την ουσιαστική ανάλυση των αποφάσεων ζητώντας ΠΡΩΤΑ την γνώμη των συναδέλφων -και όχι των παρατάξεων -για την ψήφο μου.

Συνάδελφοι-συναδέλφισες,
Το επόμενο διάστημα πρόκειται να βρεθούμε αντιμέτωποι με μεγάλες προκλήσεις.
Η καθυστέρηση για την υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες που προκαλούν ανησυχία και δεσμεύομαι ότι  θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να κλείσει το θέμα το συντομότερο και με θετική κατάληξη για ΟΛΟΥΣ τους σιδηροδρομικούς.
Ανεπιτυχώς το τελευταίο διάστημα, κάποιοι,προσπαθούν να μας διαχωρίσουν, με όχημα την υπογραφή της ΣΣΕ, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να καλύψουν την διαπραγματευτική τους αδυναμία και την έλλειψη στρατηγικής.

 Ο ΟΣΕ στην νέα εποχή 

Ο Οργανισμός οφείλει, στην νέα εποχή που ανοίγει για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής, να επανακτήσει το σύνολο των δραστηριοτήτων που τα τελευταία χρόνια με πολιτικές αποφάσεις είτε είχαν εκχωρηθεί σε εργολάβους , που απασχολούσαν εργαζομένους με ιδιαίτερα επαχθείς όρους , είτε μεταφέρθηκαν σε εταιρείες που ιδιωτικοποιήθηκαν στο όνομα δήθεν μεταρυθμίσεων και "αναγκαστικών υπαγορεσεύων" απο την Ε.Ε.
Η αναγκαιότητα προσλήψεων σε όλους  τους τομείς πρέπει να αναδειχθεί και στο ΔΣ του Οργανισμού , όπως και η επιτακτική ανάγκη για την  στελέχωση  όλων των θέσεων εργασίας που προβλέπονται στο νέο Οργανόγραμμα, για το οποίο έχουμε ελάχιστη πληροφόρηση και ακόμα δεν έχουμε μάθει ΓΙΑΤΙ καταψηφίστηκε από τον σημερινό εκπρόσωπο μας στο ΔΣ.
15 μέρες μετά δεν ξέρουμε ΓΙΑΤΙ ο -έμπειρος- συνάδελφος Λεβέντης καταψήφισε το νέο Οργανόγραμμα και έτσι δεν έχουμε πλήρη εικόνα για το το συζητήθηκε εντός του Διοικητικού Συμβουλίου, για ένα  θέμα που αφορά ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ και θα προσδιορίσει την μετέπειτα πορεία του.
Προσλήψεις λοιπόν στον ΟΣΕ και άμεση ενίσχυση  του με όσους επιστρέφουν στον σιδηρόδρομο, στην αποκατάσταση της εγκληματικής πολιτικής του Νόμου 3891 του 2010. 
Και φυσικά η επιστροφή των μεταταχθέντων θα πρέπει να συνοδευτεί με πλήρη - συγκροτημένα δικαιώματα, με Οργανικές θέσεις, όπως ανάλογα συμβαίνει και   για τους συναδέλφους που επέλεξαν να μεταταχθούν απο την ΕΕΣΣΤΥ ή άλλες Εταιρείες του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας.
Στην σιδηροδρομική οικογένεια, δεν χωρούν διαχωρισμοί.

Συνάδελφοι, συναδέλφισες ,

η αποκατάσταση των μεταταχθέντων σιδηροδρομικών αποτελεί μια μεγάλη  δικαίωση των προσπαθειών όλων μας αλλά  για όσους διααχωρίσαμε την θέση μας  την μαύρη εκείνη  περίοδο αποτελούσε και "προσωπικό στοίχημα"
Γνωρίζοντας τα λάθη που έχουν γίνει στο παρελθόν για τον σιδηρόδρομο, δεσμεύομαι ότι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για την αποκατάσταση των πληγών που άνοιξαν στον Οργανισμό οι πολιτικές που ασκήθηκαν διαχρονικά και σκοπό είχαν την απαξίωση και ουσιαστική διάλυση του.
Η εδραίωση του Οργανισμού ως Διαχειριστή της Υποδομής, ρυθμιστή του ανταγωνισμού στο νέο περιβάλλον , η επιστροφή της περιουσίας του που εκχωρήθηκε σε τρίτους, η ανάπτυξη της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας, η εδραίωση των περιφερειών , η πλήρης λειτουργία των έργων υποδομής προς όφελος των πολιτών, η δραστηριοποίηση του ΟΣΕ  και σε δραστηριότητες εκμετάλλευσης , η ενεργοποίηση του «κλειστού» δικτύου της Πελοποννήσου    και τελικά η αποκατάσταση της θέσης του σιδηροδρόμου  στην Ελληνική Κοινωνία και Οικονομία αποτελούν στόχους που ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ οφείλουμε να διεκδικήσουμε.
Είμαι βέβαιος ότι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να πετύχουμε πολλά.
Αρκεί να αφήσουμε πίσω τα λίγα που μας χωρίζουν και να επικεντρωθούμε στα πολλά που μας ενώνουν.
Για ένα Δημόσιο ΟΣΕ , για ένα Δημόσιο Σιδηρόδρομο στην υπηρεσία των πολιτών, για τα δικαιώματα των επαγγελματιών σιδηροδρομικών, χωρίς αποκλεισμούς, με πνεύμα σύνθεσης και συνεργασίας.

Ανδρέας Μπούρας
Υποψήφιος Εκπρόσωπος Εργαζομένων στο ΔΣ του ΟΣΕ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου