Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Ανακοίνωση ΣΗΕΚ - ΣΤΑΣΥ

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι, 
 από την αρχή της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, φάνηκε ότι οι φορείς δεν είχαν προετοιμαστεί καταλλήλως και δεν είχαν προετοιμάσει
σχετικά ούτε το προσωπικό ούτε το επιβατικό κοινό, μια και ο εξοπλισμός, οι εργαζόμενοι, ο ανάδοχος, ο Όμιλος και εν γένει οι υπηρεσίες, απέφευγαν εν τοις πράγμασι να ασχοληθούν σοβαρά με το ζήτημα. Έτσι, λόγω της βίαιης μετάβασης στα νέα δεδομένα, ατέλειωτες ουρές σχηματίστηκαν στα εκδοτήρια, με τις γνωστές σε όλους συνέπειες! Από τότε μέχρι σήμερα έχουν περάσει πολλοί μήνες. Τα σημεία πώλησης έχουν μειωθεί σε μεγάλο βαθμό μια και οι ανάγκες για τη στελέχωση των σταθμών της Γραμμής 1 «ανάγκασαν» την Εταιρεία να αδειάσει τη δεξαμενή των εκδοτών για να τους αξιοποιήσει ως προσωπικό σταθμών. 
 Πέραν αυτού, ένας άλλος τομέας από τον οποίο αντλήθηκε προσωπικό, ήταν αυτός των ελεγκτών κομίστρου. Η υπηρεσία αυτή, έχει συρρικνωθεί στο ήμισυ σε σχέση με το σύνολο που απαριθμούσε δύο χρόνια πριν. Αυτό και σε συνδυασμό με την άδικη στοχοποίηση που υπέστησαν οι συνάδελφοι από διάφορα «κινήματα», καθώς και η έλλειψη επαναπροσδιορισμού του αντικειμένου, δηλαδή η προσαρμογή στα νέα δεδομένα, αποτέλεσαν τους κύριους λόγους στο να απολεσθεί η κατεύθυνση και να τίθεται εν αμφιβόλω η συνδρομή στην παροχή του συγκοινωνιακού έργου. Το γεγονός αυτό βολεύει όσους κλείνουν το μάτι σε κάθε είδους ιδιωτικοποίηση, όσους πετούν την ευθύνη των αποφάσεων σε άλλο γήπεδο και σε όσους χρησιμοποιούν την ομιλοποίηση για προσωπικές φιλοδοξίες!
 Ας το ξαναπούμε . για να υπάρχει εξασφάλιση και προοπτική είναι αναγκαίο ο ΟΑΣΑ, η ΣΤΑΣΥ & η ΟΣΥ, να κάνουν τα αυτονόητα, δηλαδή να συνεννοηθούν στοιχειωδώς. 
 Να επαναπροσδιορίσουν και να θωρακίσουν τον κλάδο αυτό, μέσα από κατάρτιση, εκπαίδευση και φυσικά να αντιληφθούμε όλοι ότι οι κρίκοι της αλυσίδας έχουν μεγαλύτερη αντοχή όταν τους συντηρείς καταλλήλως και όταν δεν τους χρησιμοποιεί ο καθένας – για τους δικούς του λόγους – καθιστώντας τους εργαλεία προσωπικών επιδιώξεων...
 Και τέλος, να ξεκαθαρίσουν όλοι οι φορείς (θεσμικοί και υπηρεσιακοί), αν όντως επιθυμούν ουσιαστικό έλεγχο κομίστρου στις ως άνω εταιρείες ή αν πρεσβεύουν την ελεύθερη μετακίνηση με ό,τι αυτό συνεπάγεται... 

 ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. 
 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 ΚΟΥΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ        ΔΗΜΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου