Συνάδελφοι 22 και 23 Μαΐου καλούμαστε να επιλέξουμε την νέα διοίκηση του σωματείου μας για την επόμενη τριετία.
Ένα χρόνο μετά της τελευταίες εκλογές τα δεδομένα στην έλξη έχουν αλλάξει.
Η εφαρμογή της Σ.Σ.Ε υποχρέωσε την εταιρία να προχωρήσει άμεσα στην ενίσχυση του κλάδου. Είναι πλέον κοντά μας και εκπαιδεύονται όλοι οι νέοι μηχανοδηγοί. Οφείλουμε να τους εντάξουμε στο συνδικαλιστικό κίνημα και ουσιαστικά όπως και τους μηχανοδηγούς της Railcargo που είναι εδώ και καιρό μέλη του σωματείου της Π.Ε.Π.Ε.
Χωρίς δεύτερη σκέψη η ΝΕΑ ΕΛΞΗ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ βάζει πρώτα τον κλάδο και τη δυναμική του ψηλά σε ένα οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα που θέλουμε να υπάρχει. Αποδείξαμε ότι υπηρετούμε το όλοι μαζί με πράξεις σε όλες τις εποχές.
Για αυτό ζητάμε από τους συναδέλφους να δώσουν το παρόν στις εκλογές της ΠΕΠΕ. Λέμε δυνατά OXI στην προσπάθεια (αοράτων κύκλων – φίλων) για αποχή. Η ΠΕΠΕ ενώνει μόνο.
Μέχρι τον δέκατο του 2020 το πλαίσιο οικονομικό και θεσμικό έχει αποτυπωθεί στο κείμενο της Σ.Σ.ΤΡΑΙΝΟΣΕ—ΠΕΠΕ και ΠΕΠ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ που πλέον ακόμα και οι πιο δύσπιστοι την έχουν πλέον αποδεχτεί βλέποντας τα θετικά αποτελέσματα που επιφέρει σε ένα νέο δύσκολο περιβάλλον.
Έβαλε τις βάσεις για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για την προοπτική του κλάδου
Η δράση της νέας διοίκησης της Π.Ε.Π.Ε. το επόμενο διάστημα θα πρέπει να επικεντρωθεί στη λεγόμενη καθημερινότητα του μηχανοδηγού είτε εργάζεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είτε εργάζεται στην Rail Cargo.
Συνέχιση την επόμενη τριετία προσλήψεις μηχανοδηγών κατά τόπους για το αναπτυξιακό έργο της εταιρίας .
Μετά την ενσωμάτωση της Ε.Ε.Σ.Τ.Υ να υπάρχει η δυνατότητα ενίσχυσης του κλάδου έλξης και από την δεξαμενή των νέων τεχνιτών στα πλαίσια εσωτερικής κινητικότητας .
Εκπαίδευση με καθαρή ερμηνεία του ν. 3911 και του ν. 3840.
Θέλουμε να επισημάνουμε ότι ο νόμος 3840 έγινε χωρίς την διαβούλευση με την Π.Ε.Π.Ε. Γιατί άραγε;
Εφαρμογή της ΣΣΕ και στους μηχανοδηγούς της Railcargo.
Όχι στη διαδικασία ατομικών συμφωνιών στην εργασία. Σεβασμό για τον παλιό, σεβασμό για τον νέο, ίσες ευκαιρίες για όλους.
Εκπαιδευτές μέσα από αξιοκρατικές διαδικασίες (όπως ήταν ο βαθμός του ΜΕΚ). Όλοι οι εν ενεργεία μηχανοδηγοί που έχουν την άδεια που ορίζει η ελληνική νομοθεσία να εκπαιδεύουν στην πορεία.
Προγραμματισμός εργασίας άμεσα σε μηνιαία βάση. Στόχος τριετίας ο ετήσιος προγραμματισμός.
Νομοθετική ρύθμιση (σε αναμονή και της δικαστικής απόφασης) για τους παλιούς ασφαλισμένους και επανεξέταση της καταβολής του Μ.Ο.Δ.Α. (μέσος όρος δευτερευουσών απολαβών) σε όσους έχουν κριθεί μη ικανοί για κύρια καθήκοντα ενισχύοντας τη λογική «τα άλογα δεν τα σκοτώνεις όταν γεράσουν».
Ασφάλεια κυκλοφορίας για τους μηχανοδηγούς το Α και το Ω. Άμεση λειτουργία ERTMS.
Υλοποίηση της ανάγκης τοποθέτησης καθρεφτών στο δίκτυο του Προαστιακού. Βελτίωση των χώρων εργασίας του προσωπικού έλξης, στο τροχαίο υλικό ( θάλαμοι οδήγησης, καθαριότητα, καθίσματα).
Ολοκλήρωση της τοποθέτησης των μεταλλικών ραμπών στον σταθμό του Α.Ι.Ρ (Στοίχειωσε σαν το γεφύρι της Άρτας)
Τοποθέτηση πινακίδων χιλιομετρικών σημείων όπου λείπουν.
Επαναλειτουργία των γραμμών μετρικού δικτύου στα πρότυπα προαστιακής συγκοινωνίας.
Συνεχή εκπαίδευση προσωπικού στο τροχαίο υλικό, κανονισμό, σήραγγες, δίκτυο υπό τάση.
Ολοκλήρωση της οργανωτικής αναδιοργάνωσης του Σ.Κ. στην κατεύθυνση, ένα σωματείο ανά εταιρεία και ίδρυση μιας ομοσπονδίας μεταφορών, ξεπερνάμε πολιτικές του «ΕΓΩ» και οδηγούμαστε σε αποτελέσματα που έχουν διαδικασίες του «ΕΜΕΙΣ».
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Από την πρώτη στιγμή επιλέξαμε να λέμε την αλήθεια στους μηχανοδηγούς για όλα τα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο μας και όχι να τους δίνουμε φρούδες ελπίδες.
Η τροχιά του ρεαλισμού και όχι της ουτοπίας είναι η απόσταση που μας διαχωρίζει από τις άλλες παρατάξεις. Δύναμη μας όλοι εσείς που μοχθείτε στην πρώτη γραμμή, όλοι εσείς που καλείστε να στηρίξετε το ψηφοδέλτιο υπέρβασης, αλλά και ανανέωσης της ΝΕΑΣ ΕΛΞΗΣ- ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ.
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ Νέα Έλξη - Αναγέννηση
Για να απαιτήσουμε
αποτελεσματικά, αποφασιστικά, και συντεταγμένα τόσο στις σημερινές, όσο και
στις επερχόμενες προκλήσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου