Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

Νέο «χτύπημα» από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ~ Περιπέτειες για το επιβατικό κοινό από 12 Αυγούστου


Για δεύτερη φορά μέσα σε ένα δίμηνο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταργεί δρομολόγια που εξυπηρετούσαν το επιβατικό κοινό που μετακινούνταν με τον ΟΣΕ από Βόλο για Λάρισα. Μετά το πρωινό τρένο για Λάρισα, καταργεί και δύο δρομολόγια
των λεωφορείων του ΟΣΕ - «Υπό διωγμό» εργαζόμενοι για δεύτερη φορά μέσα σ’ ένα μήνα ψάχνουν μέσο μετακίνησης 


Για δεύτερη φορά μέσα σε ένα δίμηνο λαμβάνει αποφάσεις για κατάργηση δρομολογίων αφήνοντας ξεκρέμαστους εργαζόμενους και επαγγελματίες που ταξιδεύουν καθημερινά με τον σιδηρόδρομο. 
Το νέο «χτύπημα» αφορά στα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΣΕ που εξυπηρετούν επίσης εργαζόμενους που μεταβαίνουν στη Λάρισα για εργασία και επιστρέψουν επίσης οδικώς στον Βόλο. Όπως ενημερώθηκαν «εξωδίκως» οι επιβάτες επιστρέφοντας χθες από τη Λάρισα, από την ερχόμενη Δευτέρα 12 Αυγούστου με εντολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κόβονται δύο δρομολόγια. 
Το πρωινό δρομολόγιο που ξεκινούσε από τον Βόλο για Λάρισα στις 06.00 καθώς και το απογευματινό που αναχωρούσε στις 18.25 από τον Βόλο. Καταργούνται επίσης τα δρομολόγια από Λάρισα για Βόλο με λεωφορείο των 07.15 το πρωί και στις 21.35 το βράδυ. Οι εργαζόμενοι που επέβαιναν στο λεωφορείο του ΟΣΕ και επέστρεφαν από τη Λάρισα στον Βόλο όπως ήταν φυσικό υπέστησαν ψυχρολουσία. Για μία ακόμη φορά καλούνται να αναζητήσουν… άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς για τη μετάβασή τους στην εργασία τους. 
Είχε προηγηθεί η κατάργηση του πρωινού δρομολογίου του τρένου στα μέσα Μαΐου, ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων, αφού εργαζόμενοι κινδύνεψαν να χάσουν τη δουλειά τους λόγω μη έγκαιρης προσέλευσης. 
Η λύση βρέθηκε δόθηκε από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, το οποίο τροποποίησε τα δρομολόγια του για να τους εξυπηρετήσει. Σύμφωνα με πληροφορίες με το πρωινό δρομολόγιο του λεωφορείου του ΟΣΕ μετέβαιναν στη Λάρισα περίπου 30 άτομα ανελλιπώς κάθε μέρα. 
Ο συγκεκριμένος αριθμός επιβατών όπως επισημαίνουν έμπειροι σιδηροδρομικοί είναι ικανοποιητικός για ένα καθημερινό δρομολόγιο και επιπροσθέτως στερεί κάθε επιχείρημα που μπορεί να προβάλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περί μη πληρότητας.

 Χάνονται… οι ανταποκρίσεις 

Θα πρέπει να σημειωθεί πως εκτός από τους εργαζόμενους που επί καθημερινής βάσης μεταβαίνουν στη Λάρισα και επιστρέφουν στον Βόλο με τα λεωφορεία του ΟΣΕ, η κατάργηση των συγκεκριμένων δρομολογίων επηρεάζει σημαντικά γενικότερα το μεταφορικό έργο του θεσσαλικού σιδηροδρόμου, καθώς θα προκύψουν προβλήματα σε όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν προς Θεσσαλονίκη και Αθήνα αντίστοιχα, αφού εξαιτίας του «ψαλιδιού» χάνονται οι ανταποκρίσεις από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας, οι οποίες είναι προγραμματισμένες για συγκεκριμένες ώρες και δεν προσαρμόζονται με βάση το νέο… ωράριο που θέλει να επιβάλλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

 Καμία επίσημη ενημέρωση 

Για τις επικείμενες νέες καταργήσεις δρομολογίων επίσημη ανακοίνωση μέχρι χθες τουλάχιστον δεν είχε εκδοθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επίσης δεν υπήρχε καμία πληροφόρηση στα μέλη της διοίκησης του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, όπως επισήμανε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο Μιχ. Χατζής, αντιπρόεδρος του ΣΣΘ που ρωτήθηκε σχετικά. «Τινάζουν στον αέρα τον προγραμματισμό δεκάδων εργαζομένων χωρίς να αντιλαμβάνονται τις συνέπειες που θα έχει αυτό και στον σιδηρόδρομο», σχολίασε ο κ. Χατζής σχετικά, εκφράζοντας την έντονη απογοήτευσή του για τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται οι αποφάσεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ερήμην της μητρικής εταιρείας που είναι ο ΟΣΕ. 
Ο ίδιος μάλιστα υπενθύμισε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδοτείται από το κράτος προκειμένου να κρατήσει ανοιχτό όλο το περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυο. «Δεν είναι δυνατόν να λαμβάνει 55 εκατ. ευρώ επιδότηση και αντί να είναι ανοιχτές όλες οι γραμμές για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της περιφέρειας, να καταργούνται δρομολόγια», παρατήρησε καταλήγοντας ο κ. Χατζής. 

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ-www.taxydromos.gr

1 σχόλιο:

  1. Η ιδιωτικοποίηση θα βελτιώσει τις υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό. Η ιδιωτικοποίηση θα ενισχύσει τον ανταγωνισμό. Η ιδιωτικοποίηση θα μειώσει τα κόμιστρα. Η ιδιωτικοποίηση μπλα, μπλα, μπλα....
    Τώρα πως παίρνονται οι αποφάσεις... Και από που κι ως που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι θυγατρική του ΟΣΕ; Ο ΟΣΕ είναι υποχρεωμένος να χαράζει διαδρόμους τραίνων και όποια Εταιρεία Εκμετάλλευσης θέλει να τους χρησιμοποιήσει. Άλλη Εταιρεία με άδεια Επιβατικής Μεταφοράς στο δίκτυο του ΟΣΕ, δεν υπάρχει για την ώρα. Δύσκολο να υπάρξει και στο εγγύς μέλλον. Η επιβατική μεταφορά δεν αφήνει περιθώρια κέρδους, χωρίς επιδοτήσεις καμιά εταιρεία δεν θα την αναλάμβανε πλέον. Όταν λήξει η περίοδος που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει εξασφαλίσει την επιδότηση, ή η επιδότηση θα συνεχιστεί ή θα εγκαταλειφθούν όλα τα ζημιογόνα δρομολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή