Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019

Aπο τον Απρίλη έχει ενημερώσει για τις MLW η ΠΕΠΕ

Αναρωτιόμαστε πως μπορείς να απαντήσεις σε ένα αποτυχημένο συνδικαλιστή που συμμετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας για 1 χρόνο και η παρουσία του είχε ως μοναδικό χαρακτηριστικό να βγάζει
εμπάθεια για συγκεκριμένες παρατάξεις και πρόσωπα.
Ο συνάδελφος αυτός, εκπρόσωπος της ΣΥΠΕ που δεν κατέβηκε στις τελευταίες εκλογές του Σωματείου μας, επειδή δεν θα έβρισκε την...ψήφο της και αυτός μάλλον ούτε τον δικό του, έχει επιδωθεί σε μια κριτική του πληκτρολογίου εδώ και 5 χρόνια, άνευ ουσίας, παρά μόνο ευτελίζοντας την παρουσία του μεταξύ των μηχανοδηγών. 
Σήμερα λοιπόν με αφορμή το περιστατικό με διάσπαση σε MLW ο  πρώην συνδικαλιστής έσπευσε να ...χρεώσει το Σωματείο μας, μέσω του πληκτρολογίου καθώς ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ εμφανίζεται πλέον, για το θέμα της διάσπασης.
Είχε θέσει λέει το θέμα η ΣΥΠΕ και ο ίδιος πέρυσι (πριν ένα χρόνο αναφέρει ο επαναστάτης του πληκτρολογίου) αλλά το Σωματείο ....κώφευε και αγνοούσε τις προτάσεις του ....επαναστάτη και της ΣΥΠΕ.
Στις 15 Απριλίου 2019 στην με αρ. πρωτ. 526 επιστολή της η ΠΕΠΕ προς τις Διοικήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, ΓΑΙΑ ΟΣΕ αναφέρετε στο θέμα της διάσπασης για τις MLW γράφοντας (και δίνοντας μάλιστα και στην δημοσιότητα την επιστολή) μετά απο πρόταση του Προέδρου > 

Κύριοι, 

Παρά τις επανειλημμένες  επιστολές μας για τον εξοπλισμό των Δ/Η MLW με διατάξεις ανίχνευσης και ειδοποίησης των μηχανοδηγών σε περίπτωση διάσπασης εμπορικών Αμαξοστοιχιών, όπως και με νέες σύγχρονες διατάξεις ενδείξεως και καταγραφής της ταχύτητας των συρμών και των δεδομένων ταξιδιού με τρόπο σύμφωνο με τις Τεχνικές Προδιαγραφές Διαλειτουργικότητας και τις σύγχρονες διατάξεις ασφάλειας κυκλοφορίας, διαπιστώνουμε ότι δεν έχει γίνει ουσιαστικά καμία ενέργεια από την πλευρά σας, με ευνόητες συνέπειες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, αλλά και για την αδιαμφησβήτητη ορθή και ακριβή καταγραφή των δεδομένων ταξιδίου, η οποία είναι απαραίτητη και για την δίκαιη κατανομή ευθυνών στις περιπτώσεις επί γραμμής συμβάντων, οι οποίες ταλαιπωρούν κυρίως τα μέλη του Σωματείου μας με μακρόχρονες δικαστικές διαδικασίες .

Η ΠΕΠΕ ενδιαφερόμενη μονίμως για την ασφάλεια της κυκλοφορίας, των μεταφερόμενων αγαθών και των μελών της που είναι καθημερινά εκτεθειμένα στην πρώτη γραμμή σε περιπτώσεις συμβάντων, απαιτεί τον εξοπλισμό των Δ/Η με τα παραπάνω αναφερόμενα, ώστε να κυκλοφορεί σύγχρονο τροχαίο υλικό, όπως αρμόζει σε μία Ευρωπαϊκή χώρα.

Είναι προφανές ότι η ενεργοποίηση των εμπλεκόμενων επείγει, ώστε να μην απαξιωθούν εντελώς οι Δ/Η MLW, αφού θα είναι ακατάλληλες για κυκλοφορία και να αποφευχθούν περιπτώσεις εμπλοκών πάσης φύσεως, οι οποίες δεν θα τιμούν όσους διαχειρίζονται  το Ελληνικό Σιδηροδρομικό Σύστημα από υπεύθυνες θέσεις.

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.

____________________________________________________________________----

Είναι λοιπόν τουλάχιστο προφανές, ότι ο συνάδελφος αυτός,  αποτυχημένος συνδικαλιστής και επαναστάτης του πληκτρολογίου, στις συνεδριάσεις του ΔΣ πήγαινε για τουρισμό, όπως είχε γράψει και το στέκι επανειλημένα.
Αντί να υψώνει το δάχτυλο, ασκώντας κριτική, μπορεί τώρα να το στρέψει στον εαυτό του. 
Κατά τα λοιπά οι αναφορές στην Κουμουνδούρου του έλειπαν.
Αν αντέχει ας εμφανιστεί σε συνέλευση.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Πολύ απλά για να καταλάβετε: Η ΕΕΣΣΤΥ έκανε ενέργειες, βρήκε λύση και ζήτησε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καλύψει το κόστος τροποποίησης του συστήματος ανίχνευσης διάσπασης. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεωρεί ότι το κόστος πρέπει να το καλύψει ο ιδιοκτήτης του τροχαίου υλικού που είναι η ΓΑΙΑΟΣΕ γιατί αποτελεί εξοπλισμό ασφαλείας που θα έπρεπε να υπάρχει και να λειτουργεί χωρίς προβλήματα και αβλεψίες. Η ΓΑΙΑΟΣΕ φαίνεται ότι πετάει χαρταετό.
    Υπάρχει και μια άλλη παράμετρος: Εν όψει της ολοκληρωτικής ηλεκτροκίνησης στον άξονα με λειτουργία όλων των υποσταθμών (Ανθήλης και Περιβολίου), οι MLW θα αντικατασταθούν με Η/Α και θα κυκλοφορούν μόνο στις άλλες περιφερειακές γραμμές, όπου σήμερα ελάχιστα εμπορικά τραίνα εκτελούνται. Πολλές MLW από τις νοικιασμένες, θα ξενοικιαστούν. Εν όψει της αχρήστευσής τους, η επένδυση θεωρείται ασύμφορη και δεν προχωρά.
    Τι θα γίνουν οι MLW; Μπορεί ο ΟΣΕ, ως διαχειριστής του δικτύου, να κρατήσει κάποιες για υπηρεσιακούς λόγους, συρμούς έργων, εκχιονισμούς κλπ. Μπορεί οι περισσευούμενες να πάνε στους Λαχανόκηπους αν δεν βρεθούν ενδιαφερόμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή