Ειδήσεις έβγαλε η σημερινή συζήτηση στην Βουλή για τον διορισμό του κ. Σπηλιόπουλου στην θέση του Προέδρου και του Δ/ντος Συμβούλου στον ΟΣΕ. Στην συζήτηση που έγινε
ο κ. Σπηλιόπουλος έδειξε τον δρόμο της εισόδου ιδιωτών στην συντήρηση των σιδηροδρομικών υποδομών (μας αρέσει το μοντέλο των οδικών αξόνων που ο εργολάβος αναλαμβάνει και την συντήρηση και δεν έχουμε προβλήματα είπε), αναφέρθηκε στα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει ο διαγωνισμός για το Θριάσιο στις επιτροπές της Ευρωπαικής Ένωσης.
Ο κ. Σπηλιόπουλος αναφέρθηκε και στις επιθέσεις απο την πλευρά του ΚΙΝΑΛ για συνδιαλλαγή με την Νέα Δημοκρατία (ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ αποχώρησε απο την συζήτηση) τονίζοντας πως ο ίδιος ήταν υποψήφιος βουλευτής με το ΚΙΝΑΛ το 2015 και αν και ήταν πρώτος σε ψήφους το 2015 στις επαναληπτικές εκλογές του Σεπτεμβρίου το 2015 (που έγιναν με λίστα) η ηγεσία του ΚΙΝΑΛ προτίμησε να τοποθετήσει άλλον στην πρώτη θέση στην Αχαία.
Ιδιαίτερη αναφορά απο τον κ. Σπηλιόπουλο έγινε στην ολοκλήρωση έργων στον άξονα ΠΑΘΕ που θα αυξήσει την χωρητικότητα του δικτύου και άρα τον ανταγωνισμό καθώς και στην σύνδεση του σιδηροδρόμου με τα λιμάνια καθώς και στην νέα πεδινή χάραξη Καβάλας- Θεσσαλονίκης.
Τέλος άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας αναφέρθηκαν ιδιαίτερα στην Cosco και στην σημασία των επενδύσεων της (με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για το Θριάσιο στο μέλλον).
Εμείς ευχόμαστε στον κ. Σπηλιόπουλο κάθε επιτυχία στα νέα του καθήκοντα και να εργαστεί προς όφελος του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου