Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019

Τα Desiro, οι αποβάθρες στο Ρέντη και μια αλήθεια (για όλα φταίει η...ΠΕΠΕ)

Χωρίς να μπορούν να ασκήσουν σοβαρή κριτική στο Σωματείο μας, οι γραφικοί του διαδικτύου έχουν αναγάγει το θέμα της στάθμευσης των συρμών Desiro στο σταθμό Ρέντη σε
μείζον για τους μηχανοδηγούς.
Την ώρα που η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημόσια δήλωνε ότι  εξετάζει το ενδεχόμενο να μην συμμετάσχει σε συγκεκριμένες γραμμές στον επόμενο διαγωνισμό για τα ΥΓΟΣ - γεγονός που μπορεί να έχει σοβαρές και αρνητικές συνέπειες για τα περιφερειακά μηχανοστάσια-, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη διαμάχη του Σωματείου για το θέμα της αμοιβής των πρόσφατα πιστοποιηθέντων μηχανοδηγών, ο γραφικός του διαδικτύου  προσπαθεί να παρουσιάσει το θέμα με τα Desiro και την στάθμευση τους ως το πλέον σημαντικό,αποκρύπτοντας όμως σημαντικές πτυχές της αλήθειας.

Μετά απο ενέργειες του Σωματείου μας στον σταθμό τοποθετήθηκε μεταλλική αποβάθρα στην 8η γραμμή για να βοηθά στην αποεπιβίβαση των μηχανοδηγών.
Μετά την τοποθέτηση της και ενώ έτρεξε διαγωνισμός για την τοποθέτηση άλλων 2 μεταλλικών αποβαθρών στις γραμμές, υπήρξαν διαμαρτυρίες στον ΟΣΕ απο Σωματεία που εκπροσωπούν συναδέλφους κλειδούχους και επισκέπτες , ότι δηλαδή οι αποβάθρες δημιουργούν θέμα ασφάλειας κατά την διαδικασία ελιγμών. Έκτοτε η διαδικασία σταμάτησε.
Προφανώς και το θέμα είναι ευαίσθητο όταν μάλιστα συνάδελφοι επικαλούνται ζητήματα ασφάλειας στην εργασία τους.
Προφανώς και το θέμα δημιουργεί πρόβλημα στους μηχανοδηγούς.

Οι λύσεις όμως είναι περιορισμένες καθώς είναι γνωστό ότι και στις εγκαταστάσεις εντός του μηχανοστασίου  υπάρχει υψομετρική διαφορά για την επιβίβαση σε Desiro, περίπου 13 χρόνια τώρα.

Μόνο που πριν 13 χρόνια στην ΠΕΠΕ  δεν είχε την ευθύνη η +ΣυνΕξέλιξη και το θέμα ήταν "ανούσιο" ενώ στο μηχανοστάσιο ...."δεν σκίζονται και παντελόνια".

Αλήθεια όμως συνάδελφοι, διαβάζοντας αυτές τις καταγγελίες που εκτοξεύουν καθημερινά σε βάρος του Σωματείου μας οι γραφικοί  επαναστάτες του πληκτρολογίου του ΜΑΙ ψάξαμε να βρούμε και μία καταγγελία τους  σε βάρος της εργοδοσίας.
ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΑΜΙΑ. 

Είδατε λοιπόν καμία καταγγελία σε βάρος της εργοδοσίας για την μη τήρηση όρων της ΣΣΕ για το μισθολογικό των νέων μηχανοδηγών; 

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ! 

Για όλα φταίει το Σωματείο,η +ΣυνΕξέλιξη, ποτέ η εργοδοσία.

Και αυτά την ώρα που ο σιδηροδρομικός κόσμος στην μεγάλη του πλειοψηφία παραδέχεται την ΠΕΠΕ για την δράση της.

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ότι το στέκι της έλξης αν καταξιώθηκε στον χώρο των σιδηροδρομικών είναι γιατί άσκησε ουσιαστική κριτική ΠΡΩΤΑ στην εργοδοσία - ιδιαίτερα την μαύρη μνημονιακή περίοδο του 2010-2014, προτείνοντας δράσεις και στρατηγικές τις οποίες συγκεκριμένες παρατάξεις έθεταν σε συζήτηση σε Σωματεία και συνήθως απορρίπτονταν.
Και όταν απορρίπτονταν τότε ασκούσαμε κριτική και συνδικαλιστικές δυνάμεις.
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι όταν εμείς θέταμε το θέμα για την πληρωμή της 6ης μέρας συγκεκριμένο blog (ομάδα αλήθειας τότε, το 2013) , προσπαθούσε να πείσει τους σιδηροδρομικούς και τους μηχανοδηγούς, ότι ΔΕΝ την δικαιούνται δημοσιεύοντας την Σύμβαση των ξενοδοχοϋπαλλήλων. 
ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ και ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ για τους μηχανοδηγούς!

Ποια ήταν η πρόταση της ΣΥΠΕ για το θέμα των Desiro τα τελευταία χρόνια στις αποβάθρες του ΜΑΙ ;
Ποια ήταν η πρόταση του γραφικού;
Καμία. 
Ότι συζητήθηκε εντός του ΔΣ για το θέμα υλοποιήθηκε στο ακέραιο. 
Η προσπάθεια λοιπόν για τα Desiro και τον χώρο στάθμευσης τους θα συνεχιστεί. 
Όσο το Σωματείο προσπαθεί να λύσει το θέμα, έχοντας κατά νου τις τοποθετήσεις των συναδέλφων κλειδούχων και επισκεπτών, οι γραφικοί Γιώργηδες μπορούν να συνεχίσουν να  τραβούν φωτογραφίες μέσα στα μεσάνυχτα με σκάλες μέσα στην σιδηροδρομική υποδομή για να αυτογελοιοποιούνται στα μάτια όλων των συναδέλφων που τους παρακολουθούν έκπληκτοι.

Μπορείς όμως να πείσεις ένα γραφικό να μην αυτογελοιοποιείτε; ΟΧΙ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 







1 σχόλιο:

  1. Για όλα φταίει το Προεδρείο της ΠΕΠΕ, η Αγία Εργοδοσία και η Ιερά Κυβέρνηση, ποτέ... Αντί να χτυπάει τους πραγματικούς αίτιους, εκδικείται την αναπόφευκτη συνδικαλιστική του συνταξιοδότηση. Αντί να αναδεικνύει σοβαρά θέματα όπως την εγκατάλειψη των "αγόνων" γραμμών και την έλλειψη των μεγάλων και φθηνών ταχειών που εξυπηρετούσαν χιλιάδες επιβάτες χαμηλού βαλαντίου μέχρι το 2010, ασχολείται ακόμα με κοκορομαχίες και προσωπικές επιθέσεις. Βαρεθήκαμε πια...
    Όσο για την πιθανή εγκατάλειψη "αγόνων" δρομολογίων: Μπορεί η βολή του κ. Καθηγητή να είναι "τροχιοδεικτική" και να αποσκοπεί σε αύξηση των ΥΓΟΣ μετά τη λήξη τους το 2020, αλλά είναι και ενδεικτική της πολιτικής της Εταιρείας και της νοοτροπίας των στελεχών της. Όμως αυτό είναι ο ιδιωτικός τομέας, αυτό σημαίνει υπέρτατος σκοπός το κέρδος, αυτό επιτάσσει η ελεύθερη αγορά. Με αυτή την άποψη συμφώνησε πρόσφατα το εκλογικό σώμα της Χώρας μας. Καλά ξυπνητούρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή