Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προσλήψεις και επενδύσεις βάζουν μπροστά τη Θεσσαλονίκη

Βαρύ» πρόγραμμα επενδύσεων στην τριετία, σε υποδομές, τροχαίο υλικό και ανθρώπινο δυναμικό, έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μάλιστα από τις αρχές του 2020, ανεβάζει ταχύτητα στις μηχανές της ανάπτυξης ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Όπως δήλωσε στο GRTimes.gr και στην Άννα Καρολιδου ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας καθ. Φίλιππος Τσαλίδης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ως το τέλος του 2019 θα έχει απορροφήσει τη θυγατρική ΕΕΣΣΤΥ, κάνει αρχή με τις επενδύσεις από το μηχανοστάσιο της ΕΕΣΣΤΥ στη Θεσσαλονίκη, αφού ο τεχνικός βραχίονας της ενιαίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει, πέραν των ήδη υπαρχουσών αναγκών, να μπορεί να συντηρεί και τα νέα τραίνα που θα έρθουν από την Ιταλία πριν το τέλος του 2020.
Με τη σαφή βελτίωση του επιβατικού έργου στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης, αλλά και την αύξηση στη διακίνηση εμπορευμάτων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσα στην τριετία θα προσλάβει συνολικά περί τους 300 μηχανοδηγούς και συνοδούς, ενώ ήδη έχει εντάξει στο δυναμικό της 68 νέους μηχανοδηγούς και έχει προκηρύξει και 70 θέσεις για συνοδούς, για τις οποίες και υποβλήθηκε ο τεράστιος αριθμός των περίπου 10.000 αιτήσεων! Βεβαίως, η πρόσληψη νέου προσωπικού ήταν απολύτως αναγκαία για τον πρόσθετο λόγο, της αδυναμίας  ανανέωσης του προσωπικού πριν την ιδιωτικοποίηση (Σεπτέμβριος 2017).
Απορρόφηση της ΕΕΣΣΤΥ και προσλήψεις
Eν τω μεταξύ και με την συμβουλευτική υποστήριξη της Ernst&Young, προχωρούν οι διαδικασίες για την απορρόφηση της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως το τέλος του 2019, με σκοπό τη δημιουργία μίας μεγάλης σιδηροδρομικής επιχείρησης η οποία θα έχει περισσότερα οφέλη από οικονομίες κλίμακας και αποτελεσματικότερο μάνατζμεντ.
Σημειώνεται ότι η ΕΕΣΣΤΥ, εταιρεία συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, με την ιδιωτικοποίησή της, πέρασε πριν ένα χρόνο στον έλεγχο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και, κατ’ επέκταση, του ιταλικού ομίλου F.S.I.
Στους στόχους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι και η πρόσληψη νέου προσωπικού για τον Τομέα της Συντήρησης, έως και 200 τεχνιτών, με την έξοδο από την υπηρεσία μεγάλου αριθμού υπαλλήλων που συγκεντρώνουν τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης. Σημειώνεται ότι 212 τεχνίτες της ΕΕΣΣΤΥ έχουν πάνω από 36 χρόνια υπηρεσίας.

Προετοιμασία για τα νέα τραίνα

Οι επενδύσεις στα μηχανοστάσια της ΕΕΣΣΤΥ πρέπει να προχωρήσουν γρήγορα, όπως επίσης και η εκπαίδευση νέων τεχνιτών, για τον πρόσθετο λόγο ότι προς το τέλος του 2020 θα σταλούν, από την FSI, πλήρως ανακαινισμένα τραίνα υψηλής ταχύτητας (ETR 455), ενώ το 2022 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φέρει καινούργια υβριδικά τραίνα στην Ελλάδα, που θα κινούνται με ηλεκτρισμό, ντίζελ και μπαταρία και τα οποία θα είναι ειδικά προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.
Επίσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που μετά την απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ έχει αναλάβει το έργο της συντήρησης του τροχαίου υλικού για όλες τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, θα πρέπει να είναι σε θέση να εξυπηρετεί  και τις υπόλοιπες εταιρείες που εκτελούν εμπορευματικά δρομολόγια και οι οποίες σταδιακά μεγαλώνουν αλλά και θα αυξηθούν σε αριθμό.

Η Cosco ανεβάζει το εμπορευματικό έργο

To επιβατικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, αυξάνεται μετά την ολοκλήρωση της διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα- Δομοκός ( απομένει η ολοκλήρωση των υποστηρικτικών συστημάτων), αλλά παράλληλα αυξάνονται και οι δουλειές στο εμπορευματικό σκέλος των μεταφορών με αποτέλεσμα η Εταιρεία, για να εξυπηρετήσει τη διακίνηση φορτίων που φέρνει η Cosco στον Πειραιά, να σχεδιάζει τη δρομολόγηση ενός ακόμη τραίνου για Γευγελή.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όμως, όπως επισήμανε ο κ. Τσαλίδης δεν μένει μόνο στον σιδηροδρομικό ΠΑΘΕ, στον οποίο άλλωστε υπάρχουν ακόμη έργα προς ολοκλήρωση όπως η παράδοση σε λειτουργία της νέας γραμμής παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, αλλά θέλει να ελπίζει σε βελτιώσεις από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ και άλλων γραμμών, όπως αυτής στον άξονα Θεσσαλονίκη- Αλεξανδρούπολη- Ορεστιάδα.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πάροχος υπηρεσιών», τόνισε ο CEO της σιδηροδρομικής επιχείρησης, «έχει κάθε λόγο να επιδιώκει και να επιζητεί την αναβάθμιση υποδομής και επιδομής στο σιδηροδρομικό δίκτυο, κάτι που όμως ανήκει στην ευθύνη του ΟΣΕ και της θυγατρικής του ΕΡΓΟΣΕ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου