Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Οι νόθοι (Τάκης - Πέτρος - Νίκος) εκτέθηκαν και πάλι

Η δημοσίευση του ΦΕΚ της πώλησης της ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο το στέκι της έλξης κλείνει οριστικά τον κύκλο συζητήσεων που καλλιεργούσαν εδώ και κάποιους μήνες οι νόθοι εργατοπατέρες της ΠΟΣ τόσο σε συνελεύσεις, ακόμα και στην συνάντηση
στον ΟΜΕΔ στις 20 Δεκεμβρίου.
Σε απόλυτη συνεννόηση Παρασκευόπουλος (Νόθος Πρόεδρος της ΠΟΣ), Κιουτσούκης (Νόθα εκλεγμένος αντιπρόσωπος στην ΓΣΕΕ και διορισμένος απο την Δικαιοσύνη Γενικός Γραμματέας της σήμερα) και Παναγούλιας (νόθα εκλεγμένος στην Διοίκηση της ΠΟΣ και ενορχηστρωτής της απαξίωσης της ΠΟΣ), τους τελευταίους μήνες καλιεργούσαν την ψευδαίσθηση ότι "κάτι" μαγικό θα συνέβαινε και η συγχώνευση της ΕΕΣΣΤΥ "δεν θα περπατούσε". 
Μάλιστα ο νόθος Παρασκευόπουλος είχε δημόσια δηλώσει ότι η ΠΟΣ θα ανέθετε σε κορυφαίο γραφείο τεχνοκρατών να αμφισβητήσει την συγχώνευση με όρους αγοράς. Προφανώς αυτό δεν συνέβη ή αν συνέβη η ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού τους εξέθεσε ανεπανόρθωτα. 
Ιδιαίτερη σημασία σε αυτήν την απόφαση (για την ανάθεση σε γραφείο τεχνοκρατών) δίνουμε στην τοποθέτηση του ...Πέτρου που κατά τα λοιπά θέλει να μας πείσει ότι η ΔΕΣΚ αγωνίζεται με όρους ταξικούς και όχι με όρους αστικού δικαίου. Φανταζόμαστε ότι θα μας πεί ότι δεν συμφώνησε, αλλά πουθενά δεν θα βρούμε γραπτώς ότι διαφώνησε. Η κλασική συνταγή των αποτυχημένων, σαν αυτή που έζησαν την τελευταία εβδομάδα όταν ο γνωστός εργατοπατέρας κατέβαινε στην τεχνική βάση και καλούσε τους συμβασιούχους να μην υπογράψουν τις ανανεώσεις των συμβάσεων τους!
ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ μια μέρα πριν κατήγγειλε στον ΟΜΕΔ απολύσεις. Την επόμενη καλούσε τους εργαζόμενους να μην υπογράψουν την ανανέωση των συμβάσεων τους. Εργαζόμενοι οι οποίοι χρησιμοποιούνται κατά το δοκούν από αδίστακτους εργατοπατέρες που οραματίζονται την νέα Χαλυβουργική την ώρα του ύπνου τους και την ώρα του ξύπνιου τους αδυνατούν να οργανώσουν μια σωστή απεργία. 
Την ίδια ώρα ο αδούλευτος εργατοπατέρας Κιουτσούκης και η παράταξη της ΔΑΚΕ προσπαθούσαν να πείσουν τους εργαζόμενους στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ, ότι η ΣΣΕ που ισχύει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κακή και ότι ο ίδιος "με τις άκρες του"  θα υπέγραφε άλλη. Οι τεχνίτες ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πολύ καλά ποιοι τους έταζαν κάθε μέρα ότι την επόμενη θα υπογράψουν ΣΣΕ και ποιοι τους οδήγησαν στον ΟΜΕΔ. 
Το πλαφόν των 120 Ευρώ (+50 για κάθε τέκνο) που έθεσε διαπραγματευτικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και απέρριψαν εύκολα οι ΝΟΘΟΙ, αποκάλυψε σε όλους τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση, το μέγεθος των αυξήσεων που θα είχαν ΗΔΗ λάβει αν οι συνδικαλιστές της ΝΟΘΑΣ ΠΟΣ είχαν πράξει το συνδικαλιστικό τους καθήκον και δεν επιχειρούσαν εδώ και 6 μήνες να πάρουν ρεβάνς απο τους μηχανοδηγούς και την ΠΕΠΕ αλλά και το επιχειρησιακό Σωματείο της ΠΕΠ.
ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. 
Οι νόθοι της ΠΟΣ ουδέποτε είχαν ως πρώτο στόχο την υπογραφή ΣΣΕ. Πρωταρχικός τους σκοπός ήταν το χτύπημα στην ΠΕΠΕ με κάθε μέσο. Οι μηχανοδηγοί ήταν ο στόχος και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
Και αυτό φάνηκε με τα όσα έγιναν στο συνέδριο της νοθείας. 
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΠΟΤΕ να αποδεχτούν την συνδικαλιστική τους ήττα στον σιδηρόδρομο.

Επίσης ο αδούλευτος εργατοπατέρας Κιουτσούκης,ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙ πολύ καλά το εργασιακό δίκαιο καθώς και ότι οι Ομοσπονδίες  ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ επιχειρησιακές συμβάσεις αλλά κλαδικές, χτές είπε και ΠΑΛΙ ΨΕΜΜΑΤΑ. 
Κανένα μνημονιακό Νόμο δεν χρησιμοποίησαν τα 2 Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να υπογράψουν την επιχειρησιακή ΣΣΕ στην εταιρεία.
Χρησιμοποίησαν τον Νόμο 1264 του 1980 του αείμνηστου ΑΝΤΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και τον Νόμο 1876 του 1990. 
Εκτέθηκε και πάλι η παρέα του Τάκη, του Νίκου και του Πέτρου.
Και συνάδελφε Κιουτσούκη κάτι ακόμα απο το στέκι της έλξης. 
ΔΕΝ σε λέμε εργατοπατέρα. Εργατοπατέρες σαν εσένα υπάρχουν εκατοντάδες στην χώρα. 
Σε λέμε ΑΔΟΥΛΕΥΤΟ εργατοπατέρα. 
Γιατί στον σιδηρόδρομο έχεις να εργαστείς κάτι χρόνια.  (Πολλά χρόνια). Και δεν έχεις ιδέα για τα προβλήματα των σιδηροδρομικών που βιώνουν όσοι καθημερινά είναι ΠΑΝΩ στην δουλειά.
Χαιρόμαστε όμως, που είσαι περήφανος όταν σε λέμε αδούλευτο εργατοπατέρα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου