Μια ακόμα εβδομάδα ολοκληρώνεται και το στέκι όπως κάθε Κυριακή, κάνει την ανασκόπηση της!
Ξεκινάμε με
την πολιτική επικαιρότητα
- 17 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής την Θεοδώρα Τζάκρη - που ψήφισε -επί ΠΑΣΟΚ το πρώτο μνημόνιο που οδήγησε στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκαναν επερώτηση για την συμφωνία Ελληνικού Δημοσίου -ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την επιχορήγηση της για την εκτέλεση δρομολογίων Υποχρεώσεων Γενικού Συμφέροντος τα επόμενα 10+5 χρόνια έναντι 750 Εκατομμυρίων.
- Ως εδώ καλά, αλλά κάποιος δεν θα μπορούσε να πεί στους 17 να ρωτήσουν κάτι και για τους εργαζόμενους στον Όμιλο ; Εκτός αν η πολιτική θέση του ΣΥΡΙΖΑ έχει μετατοπιστεί από τον δημόσιο σιδηρόδρομο, στο άνοιγμα της αγοράς στο όνομα του ανταγωνισμού!
- Γιατί αυτό το ερώτημα - περί ανταγωνισμού- με τις συνέπειες της εξαγοράς της ΕΕΣΣΤΥ απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έκανε πολλούς να γελάνε. Με ικανοποίηση.
- Βεβαίως και έχουν δικαίωμα και θα πρέπει να καταθέτουν ερωτήσεις για τέτοιες συμφωνίες οι εκπρόσωποι μας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και βεβαίως αυτές θα πρέπει να απαντώνται εμπεριστατωμένα. Αυτό είναι δύσκολο να το καταλάβουν ορισμένοι, αλλά δεν καταλαβαίνουν άλλα, οπότε....
- Ο Κιουτσούκης ο αδούλευτος εργατοπατέρας, το κατάλαβε και .... πόσταρε ΣΥΡΙΖΑ αυτήν την εβδομάδα, αφήνοντας σοβαρά υπονοούμενα για τον κ Καραμανλή.
- Εσωκομματικά μαχαιρώματα λένε κάποιοι. Και μάλλον έχουν δίκιο.
- Ο Κιουτσούκης ως Πρόεδρος της ΠΟΣ το 2010 δεν έλεγε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να επιδοτείται και αυτό δεν γινόταν μέχρι τότε και απο κει προέρχονταν τα ελλείματα; Αλήθεια τώρα γιατί φωνάζει. Πονάει όμως όταν σε φτύνουν οι δικοί σου, Νικόλα. Τι να κάνουμε τα ΥΓΟΣ δεν είχαν και τα... παρελκόμενα. Καταλαβαινόμαστε έτσι;
- Καλά, ο Χάρης Τσιόκας στον ΣΥΡΙΖΑ και στο Πολιτικό Συμβούλιο ; Αυτοί τελικά, δεν έχουν καταλάβει τίποτα. Ούτε γιατί και πως κέρδισαν το 2015, ούτε γιατί έχασαν το 2019.
- Όταν όμως απέναντι έχουν αυτό το ΚΙΝΑΛ οι Συριζαίοι, την ουρά της δεξιάς στην Ελλάδα, αισθάνονται ότι παίζουν στα σίγουρα. Και ο Κυριάκος κάνει πάρτι με την καταστολή ως πρώτη προτεραιότητα.
- Αφού κοινωνικό μέρισμα δεν έχει, αφού αφορολόγητο δεν αλλάζει, αφού οι κλαδικές Συμβάσεις καταργήθηκαν, αφού τώρα ζητάνε να ενταχθεί η Βόρεια Μακεδονία στην ΕΕ, το μόνο που τους έμεινε είναι το αίσθημα ασφάλειας σε κάθε γειτονία. Οπότε....
- Αν έχετε σπίτι με ταράτσα να ανησυχείτε! Ο Μπαλούρδος κυκλοφορεί σε αυτές γιατί τις θεωρεί δημόσιο χώρο! Άμα τολμάτε, μην τον αφήσετε. Το πολύ πολύ, μια πλαστική ...μπάλα (έτσι λένε στην Ελλάδα την σφαίρα) σε μέγεθος αντίστοιχης του γκολφ να εκτοξευτεί εναντίον σας. Θα σας πουν και ιδεοληπτικούς. Ακούς εκεί να μην θέλετε να μπαίνει σπίτι σας, ο Μπαλούρδος όποτε αυτός γουστάρει.
- Καλά ποιος είναι ο Μπαλούρδος; Οι άλλοι ψάχνουν να καταλάβουν μια βδομάδα τώρα! Και να τα τηλέφωνα και να οι ερωτήσεις. Ποιον εννοούν;
- Εμείς αναρωτιόμαστε (και πάλι). Πότε θα ησυχάσει αυτό το παιδί. Να γίνει και Προϊστάμενος! Μια ζωή στο δρόμο.
- Απεργία στο Μετρό και ξύπνησαν οι Μπάμπηδες των ΜΜΕ. Το τι ακούσαμε για βολεμένους, τεμπέληδες κτλπ δεν περιγράφετε. Λάθος χειρισμός απο το συνδικάτο, έδωσε δικαιώματα. Ακόμα και έτσι όμως είδαμε τα βαμπίρ των μνημονίων να ξεσαλώνουν σε βάρος των εργαζομένων. Κανονική κανονικότητα.
- Στα δικά μας. Η ΠΟΣ πήγε στον ΟΜΕΔ την ΕΕΣΣΤΥ που ως εταιρεία δεν θα υπάρχει μετά την 31η Δεκεμβρίου για να....διασφαλίσει τους τεχνίτες. Απο αυτό και μόνο καταλαβαίνεις με πόσο σοβαρούς συνδικαλιστές έχεις να κάνεις.
- Τόσο σοβαρούς, που ο νόθος Πρόεδρος της ΠΟΣ ζήτησε να καταγραφεί στο πρακτικό της συνάντησης ότι θα πρέπει να ενημερωθεί ο ιδιοκτήτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την στάση της Διοίκησης της!Αυτός είναι ο καημός του. Τελικά οι νόθοι δεν έχουν καταλάβει τίποτα ακόμα.
- Η ΠΟΣ έχει έχει καταντήσει οργάνωση σφραγίδα. Δυστυχώς. Ακόμα και ο Γενιδούνιας, δεν έχει όρεξη να ασχολείτε πλέον μαζί τους. Ανύπαρκτοι απλά. Τους έχουν πάρει όλοι χαμπάρι.
- Μεταγραφές μηχανοδηγών την τελευταία εβδομάδα. Αυτά γίνονται όταν έχεις αποκλείσει τους συνταξιούχους και η αγορά ρυθμίζει απο μόνη της, τους κανόνες. Το πιάσατε ή ακόμα ;
- ΥΓΟΣ και ο κλάδος. Όταν το 2015 ο Σπίρτζης έδινε για 10 χρόνια τα ΥΓΟΣ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (5+5) ήταν...επιτυχία της τότε Διοίκησης. Όταν το 2019 τα δίνει ο Καραμανλής είναι Κυβερνητική παρέμβαση υπέρ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αυτή και αν είναι σταθερή πολιτική θέση, εντός του κλάδου καλλιεργούμενη απο αυτούς που δεν κατάλαβαν τίποτα, 5 χρόνια τώρα.
- Κάτι μας λέει ότι η απάντηση στην επερώτηση κάποιον θα βγάλει μάγκα. Λες;
- Κατά τα λοιπά....
- Οι μπουλντόζες για το Ελληνικό ζεσταίνονται,κυκλοφοριακό κομφούζιο παρατηρείτε στην παραλιακή. Τόσες μπουλντόζες μαζεμένες.... (Κυριάκο μπήκε το 2020 και ακόμα τίποτε).
- Τα Εξάρχεια είναι εκεί. Και γουστάρουμε που είναι εκεί, δεκαετίες τώρα.
Καλές γιορτές σε όλους με υγεία.
Καλά ταξίδια σε όσους θα εργάζονται τις μέρες των εορτών και θα λείψουν απο τους δικούς τους.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου