Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

Ανακοίνωση νόθων ΠΟΣ για ΣΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ

Ανακοίνωση της νόθα εκλεγμένης Διοίκησης της ΠΟΣ. Διαβάζουμε>
Κωμικοί και συνάμα τραγικοί οι ελιγμοί και τα μπρος πίσω της ΕΕΣΣΤΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
 Σήμερα έπεσε οριστικά η «αυλαία» της συγχώνευσης της ΕΕΣΣΤΥ από
την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η Ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία τον Απρίλιο του 2019, ως ΜΟΝΑΔΙΚΗ ενδιαφερόμενη εταιρεία,εξαγόρασε έναντι ευτελούς τιμήματος τη Δημόσια έως τότε Επισκευαστική Βάση του Σιδηροδρόμου.
Για την ιστορία είμαστε υποχρεωμένοι να θυμίσουμε ότι ο τότε Yπουργός της Kυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ κ.Σπίρτζης, με τις ενέργειές του και τη συμπαράσταση των ομοίων του στο Σιδηρόδρομο, φρόντισε αφενός, να διασφαλίσει χαριστικούς όρους στο μοναδικό συμμετέχοντα στη διαγωνιστική διαδικασία (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) ελαφρύνοντας από προσωπικό την ΕΕΣΣΤΥ (90 μετατάξεις) άρα και το κόστος προς τον αγοραστή το οποίο μετέφερε στον ΟΣΕ και αφετέρου δεν διαπραγματεύτηκε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΡΟ εξασφάλισης του εναπομείναντος προσωπικού!
Ούτε όμως και ο νυν Υπουργός της Κυβέρνησηs της Ν.Δ. κος Καραμανλής ενδιαφέρθηκε για τους εργαζόμενους μετά το (ξε)πούλημα της Τεχνικής Βάσης και υπέγραψε συμφωνία με απευθείας ανάθεση τη χρηματοδότηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις Υποχρεώσεις Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (ΥΓΟΣ) ύψους 750εκ.€ για μια 15ετία ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ να θέσει όρους και προϋποθέσεις για την εξασφάλιση των εργαζομένων αφήνοντας εύλογα ερωτηματικά τι κέρδισε από την σύμβαση αυτή,η οποία δεν δόθηκε στη δημοσιότητα,το Ελληνικό Δημόσιο!
Όλα τα παραπάνω μαζί με τα μπρος πίσω πονηροτεχνάσματα  των Διοικήσεων ΕΕΣΣΤΥ & ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίες λόγω της ιδιαίτερης μεταχείρισής τους από το πολιτικό σύστημα νομίζουν ότι έχουν ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και καμία υποχρέωση έναντι της Ελληνικής Νομοθεσίας και έναντι των εργαζομένων, συνθέτουν ένα εκρηκτικό σκηνικό το οποίο στο επόμενο διάστημα θα δημιουργήσει απρόβλεπτες αρνητικές εξελίξεις για όλους τους εμπλεκόμενους.
Η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών & Μέσων Σταθερής Τροχιάς,διαχειρίστηκε με μεγάλη σοβαρότητα και ευθύνη και με ομόφωνες αποφάσεις την εξουσιοδότηση των Σωματείων Μελών της και των εργαζομένων , αξιοποιώντας παράλληλα και τα ελάχιστα εργαλεία που απέμειναν και που προβλέπονται από το Νόμο,ώστε να ολοκληρωθούν με επιτυχία οι διαπραγματεύσεις υπογραφής  ΣΣΕ, οι οποίες ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2019.
Δυστυχώς, όπως επανειλημμένα έχουμε γράψει στις ανακοινώσεις μας, σε αυτήν την κορυφαία διαδικασία υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης που θα διασφάλιζε τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων  και την απαιτούμενη εργασιακή Ειρήνη, είχαμε απέναντί μας ως συνομιλητές διοικούντες που νόμιζαν ότι «διδάσκουν σε έδρα Πανεπιστημίου» και μάλιστα σε πρωτοετής φοιτητές...
Είναι τραγικό μια τέτοια μεγάλη Σιδηροδρομική εταιρεία να έχει ως Διοίκηση και διαπραγματευτική ομάδα άσχετους με το Σιδηρόδρομο ανθρώπους οι οποίοι έτυχε να διορισθούν από κόμματα που συγκυβέρνησαν μέσα από ανίερες συμμαχίες και το μόνο τους προσόν ήταν η κομματική τους ταυτότητα!
Ακόμη και το... «μπαλάκι» του ποιος έχει την ευθύνη από τους διοικούντες να υπογράψει την εν λόγω σύμβαση, μέχρι και τη θέση της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι δεν επιθυμεί να διαπραγματευτεί με την Π.Ο.Σ., ενώ ο Σύμβουλος βρίσκονταν στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης μαζί της και ζήταγε χρόνο για να μελετήσει τις προτάσεις της, η Διοίκηση της Ομοσπονδίας τα αντιμετώπισε με ωριμότητα καθότι η σοβαρότητα των ζητημάτων δεν επιδέχονταν τακτικισμούς, πισωγυρίσματα και τυχοδιωκτισμούς!
Παρά την προσφυγή μας στον ΟΜΕΔ , η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ως κύριος μέτοχος της ΕΕΣΣΤΥ,  ουδέποτε κατέθεσε πρόταση σύμβασης. Προσπάθησε  δε με νομικά τερτίπια να δικαιολογήσει την ανεπάρκεια της θέτοντας ζήτημα δήθεν αρμοδιότητας της υπογραφής της Σ.Σ.Ε. και ζήτησε να συμμετέχουν στην διαπραγμάτευση και τα σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,  λες και αυτό ήταν το πρόβλημα των εργαζομένων και όχι η υπογραφή της Σ.Σ.Ε. 
Όταν και αυτό απέτυχε διότι η ωριμότητα του Συνδικαλιστικού  Κινήματος με την συμμετοχή όλων στον ΟΜΕΔ δεν επέτρεψε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να φέρει σε αντιπαράθεση τα σωματεία με την ΠΟΣ, επιδόθηκαν στην γνωστή προπαγάνδα  για να μας πείσουν πόσο καλή είναι η Σ.Σ.Ε. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οποία θα ενταχθεί το προσωπικό όταν συγχωνευτεί η ΕΕΣΣΤΥ  στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η άτυπη πρόταση του μεσολαβητή στις 23/12/2019 απαντήθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 30/12/2019 και ώρα 19.00,  με απαίτηση να υπογραφεί σήμερα ενώ γνώριζαν καλά ότι σήμερα θα δημοσιευόταν στο ΓΕΜΗ η συγχώνευση όπως και έγινε και μάλιστα ώρα 8.00 το πρωί. 
 Η υπογραφή των διοικήσεων για την συγχώνευση στις 31-10-2019 ΕΚΘΕΤΟΥΝ ανεπανόρθωτα και τον καθηγητή κο Τσαλίδη και τον πρώην συνάδελφο κο Αναγνωστόπουλο καθώς και τους Νομικούς τους συμβούλους. Αποδεικνύεται δε περίτρανα ότι ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΕΝ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΣΣΕ. Φαίνεται δε ξεκάθαρα ότι μόνο με πρόθυμους θα μπορούσαν να διαπραγματευτούν που όμως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στις τάξεις των συνδικάτων μας...
Τους θυμίζουμε, για να το έχουν καλά στο μυαλό τους, ότι στα 100 χρόνια παρουσίας και δράσης της Ομοσπονδίας μας και στα χρόνια υπηρεσίας μας, έχουμε δει δεκάδες Διοικήσεις να διαδέχονται η μία την άλλη πράγμα που σημαίνει ότι όλοι αυτοί που πέρασαν ήταν ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ !
Εμείς οι εργαζόμενοι και τα συνδικάτα μας,είμασταν,είμαστε και θα είμαστε ΠΑΡΟΝΤΕΣ!
Είμαστε ΕΔΩ για να διασφαλίσουμε με κάθε τρόπο και μέσο τα ΔΙΚΑΙΑ ΜΑΣ!
Είμαστε ΕΔΩ για να διασφαλίσουμε ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση ανεξάρτητα από το εάν έχουν σύμβαση αορίστου ή ορισμένου χρόνου!
Είμαστε ΕΔΩ για να αποτρέψουμε ΚΑΘΕ σχέδιο ΝΟΣΗΡΟΥ εγκεφάλου!

Αργά ή γρήγορα η Νίκη θα είναι δική μας!
        Καθοριστικό ρόλο θα παίξει η ενότητα των εργαζομένων απέναντι στους εργοδοτικούς μηχανισμούς που θέλουν να τους διασπάσουν. 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!


Ευχή μας το 2020 να είναι μια καλή χρονιά για όλους!
Υγεία για εμάς και τις οικογένειές μας και Δύναμη για να αντέξουμε στα δύσκολα που είναι μπροστά μας!

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου