Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Ένοχη Σιωπή της ΠΟΣ για το εργατικό ατύχημα στο Θριάσιο και την Πάτρα

Ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτής της ΠΟΣ;
Μεγάλη απορία σε μέρος του σιδηροδρομικού κόσμου  (όχι σε εμάς) προκαλεί η απόλυτη σιωπή της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για το εργατικό ατύχημα στο Θριάσιο. Όχι μόνο 

δεν έβγαλε μια ανακοίνωση η Ομοσπονδία για το ατύχημα αλλά δεν ενημέρωσε ποτέ και για τα αποτελέσματα της συνάντησης με τον κ. Σπηλιόπουλο την Δευτέρα το πρωί. 

Οι πρόθυμοι της ΠΟΣ κρύβονται σε ένα συμβάν που όφειλαν να έχουν αναδείξει τα σαφή κενά στον Οργανισμό.
Οι πρόθυμοι της ΠΟΣ δεν έβγαλαν άχνα για  

  1. Το θέμα της τεράστιας  έλλειψης προσωπικού προσωπικού ελιγμών και σταθμαρχών.
  2. Το θέμα της πιστοποίησης του προσωπικού για εργασία σε δίκτυο υψηλής τάσης .
  3. Τις κανονιστικές διαδικασίες στον ΟΣΕ στην περιοχή του Θριασίου.
  4. Για τα προγράμματα εργασίας στο Θριάσιο. 
Ενώ δεν ξέρουμε ακόμα αν έχουν ενημερώσει την ΡΑΣ για το συμβάν, όπως κάνανε όταν ο γραφικός και ανύπαρκτος Πρόεδρος της ΠΟΣ έψαχνε για την ... σκόνη στο Καλίδρομο που έθετε σε κίνδυνο την ζωή των εργαζομένων.
Την ίδια ώρα ΣΙΩΠΗ και απο το Σωματείο του Προσωπικού Ελιγμών για το συμβάν. Θυμίζουμε ότι το καλοκαίρι του 2017 το Σωματείο είχε κηρύξει ανένδοτο και έθετε προ των ευθυνών της την τότε Διοίκηση του ΟΣΕ για το κουβούκλιο στον σταθμό Αθηνών και την έλλειψη κλιματιστικού ενόψει των εγκαινίων του νέου Σταθμού.


Έγραφαν οι συνάδελφοι στις 25/07/2017 προς την Διοίκηση ΟΣΕ (Πετράκης- Αποστολόπουλος) : 
Με επιστολή μας στις 6/7/2017 σας είχαμε ενημερώσει για τις συνθήκες εργασίας
των κλειδούχων στο Σ. Σ. Αθηνών. Δυστυχώς όμως 20 σχεδόν ημέρες μετά επικρατεί η ίδια κατάσταση, οι κλειδούχοι εργάζονται σε κλειδουχεία (κλουβιά) 1χ1 με κλιματισμό. (Λόγω της στενότητας του χώρου δημιουργείται ψύχος με κίνδυνο για την υγεία τους) .
Κύριοι,  (κατέληγε η επιστολή)

        Για όλα αυτά περιμένουμε άμεσα ενέργειές σας, σας ενημερώνουμε και σας θέτουμε προ των ευθυνών σας για ότι συμβεί.
(Άπο το blog της ΠΟΣ)



Σήμερα 5 μέρες μετά το συμβάν στο Θριάσιο όπου συνάδελφος κεραυνοβολήθηκε απο 25.000V το Σωματείο Προσωπικού Ελιγμών ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΑΧΝΑ.


  • Η Πάτρα και οι πρόθυμοι της ΠΟΣ
Την ίδια ώρα οι πρόθυμοι της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών σιωπούν και για το θέμα της εισόδου του τρένου στην Πάτρα αποδεικνύοντας σε όλους τους σιδηροδρομικούς ότι είναι ανάξιοι να τους εκπροσωπούν και εγείροντας σοβαρά ερωτηματικά για τους πραγματικούς τους σκοπούς και τον συνειδητό τους  ρόλο  στην απαξίωση του μέσου.
Την ώρα που η τρίτη σε πληθυσμό πόλη της Πάτρας κινδυνεύει να μείνει χωρίς τρένο για πολλά χρόνια, ενώ ακόμα και ο Προαστιακός έχει συρρικνωθεί, στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών οι πρόθυμοι δεν έχουν αντιληφθεί το παραμικρό. Να καταθέσουν έστω μια πρόταση και να μιλήσουν στο όνομα των σιδηροδρομικών. 
Αν δεν το κάνουν ούτε αυτό ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτής της Ομοσπονδίας. Για να μας ενημερώνει ....πόσες κάρτες ΟΑΣΑ φορτίστηκαν κάθε 3 μέρες ; 


To παρελθόν τους κυνηγά 

Όταν όμως προτεινόταν να μεταφερθεί μια θέση Προϊσταμένου από την Πάτρα στην Κόρινθο έβγαζαν ανακοινώσεις και Δελτία Τύπου (24.09.2018), κινούσαν γη και ουρανό , με ανακοινώσεις για την ....ανικανότητα της πολιτικής ηγεσίας και της Διοίκησης ΟΣΕ (Θεοχάρης - Κακουλάκης)που .... έκλεινε την Πάτρα επειδή ...πρότεινε  την  μεταφορά της θέσης ενός Υποδιευθυντή στην Κόρινθο στο Οργανόγραμμα!!!! 

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΧΝΑ 


Τα λέμε όλα αυτά για να δείξουμε στον σιδηροδρομικό κόσμο τον διαχρονικό τους ρόλο  σε βάρος των συμφερόντων του μέσου. Η ΠΟΣ ως δευτεροβάθμιο Όργανο θα έπρεπε να έχει βγεί μπροστά στο θέμα. 

Φυσικά αξιοσημείωτη είναι  και η σιωπή του Σ.Σ. Πελοποννήσου όπου δεν έχει καν δραστηριοποιηθεί. Τον ρόλο του ανύπαρκτου 9 τελευταίους μήνες Σωματείου και της ΠΟΣ, κατάλαβαν και οι εργαζόμενοι στην Πάτρα όπου έβγαλαν ανακοίνωση για τον Προαστιακό που έκλεισε (τοπικό παράρτημα). 
Ελπίζουμε να εμφανιστεί  κάποια στιγμή το Σωματείο που παλεύει ...για το τρένο στην Πελοπόννησο.

Προς τους πρόθυμους 

Είπαμε συνάδελφοι της ΠΟΣ, να προστατεύετε τους κομματικούς σας φίλους, αλλά ας μιλήσετε και όταν το τρένο κλείνει ή στα εργατικά ατυχήματα.
Αν δεν μιλάτε ούτε για αυτά αποδεικνύεται σε όλους μας τι κάνατε και γιατί το κάνατε όταν φωνάζατε για πολύ ηπιότερα θέματα. 
 Εκπροσωπούμε εργαζόμενους, θέσεις εργασίας κινδυνεύουν. 
 Αν τα τρένα δεν κυκλοφορούν, δεν χρειάζονται συντήρηση, δεν χρειάζονται μηχανοδηγούς,σταθμάρχες και κλειδούχους κτλπ κτλπ.
Βέβαια ο Πρόεδρος μπορεί να φεύγει στην σύνταξη και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να δώσει το δαχτυλίδι στον επόμενο.
Μόνο που πολλοί μένουν πίσω και δεν θα ανεχθούν αυτήν την σιωπή.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 


3 σχόλια:

  1. ΤΕΡΑΣΤΙΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ;ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΑ 6 ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ;ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντιλαμβανόμαστε πλήρως τον εκνευρισμό συγκεκριμένων συνδικαλιστών για την ανάρτηση μας.
    Δυστυχώς για αυτούς και τεράστιο αρχείο έχουμε και η σιωπή τους αποδεικνύει στους σιδηροδρομικούς τον ρόλο τους.
    Συνιστούμε λοιπόν, να σχολιάζουν επώνυμα ιδιαίτερα όταν αναφέρονται σε πρόσωπα. Μπορεί και να λάβουν απαντήσεις με αυτόν τον τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν αποτελεί καμία έκπληξη η σιωπή της ΠΟΣ κάτι που χαρακτηρίζει σταθερά

    Υ.Γ. θα σας παρακαλούσα να ενημερωνέτε ανά τακτά διαστήματα αν υπάρχουν οποιεσδήποτε εξελίξεις σχετικά με τους απολυμένους, οι οποίοι θεωρώ οτι στη πλειοψηφία τους μετα απο τόσα φιάσκα της ΠΟΣ περιμένουν απο έσας πια να υπερασπιστείστε το δίκιο τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή