Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Ανακοίνωση της ΠΕΣΟΣΕ για το εργατικό ατύχημα στο Θριάσιο

Σε μια κρίσιμη για τον σιδηρόδρομο καμπή,το συμβάν στο εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου την 10/05/2020 ήρθε να επιβεβαιώσει την πλήρη απαξίωση του οργανισμού.Μετά τον σοβαρό τραυματισμό
του συναδέλφου, στον οποίο όλοι  ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση, έλαβε χώρα μια σειρά γεγονότων  που δεν τιμούν τον Οργανισμό και ως  αποκορύφωμα είχαν την σύλληψη του σταθμάρχη υπηρεσίας σταθμού Θριασίου, κατόπιν εντολής του εισαγγελέα, αφού τον θεώρησε  υπεύθυνο για το εργατικό ατύχημα!
Κανείς υπηρεσιακός παράγοντας δεν έσπευσε στο σημείο, παρά το ότι ο υπηρεσιακός μηχανισμός είχε άμεσα ενημερωθεί. Γιατί κανείς δεν θέλει προφανώς να αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί σε τέτοιες ώρες.

Και δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη ενώ ΟΛΟΙ γνωρίζουν την τεράστια έλλειψη προσωπικού στον κλάδο μας που ως αποτέλεσμα έχει  την υπερεργασία σε όλη την Επικράτεια.
Την ίδια ώρα οι  τηλεδιοικήσεις, οι τοπικοί χειρισμοί και τα συστήματα σηματοδότησης που δεν λειτουργούν ή υπολειτουργούν, επιβαρύνουν καθημερινά τον σταθμάρχη, που σε ένα καθεστώς αυξημένης έντασης της εργασίας και υπερεργασίας οφείλει να διασφαλίσει και την ασφαλή κυκλοφορία των συρμών σε ένα δίκτυο όπου αυτή αυξάνεται τα τελευταία χρόνια.

Χωρίς σχέδιο
Κανείς σήμερα δεν μπορεί να παρουσιάσει στους σταθμάρχες το σχέδιο για την επόμενη μέρα του κλάδου, πόσο μάλλον να διασφαλίσει ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.
Το σχέδιο της Διοίκησης, είναι το |"With out a plan"  και αυτό επιβεβαιώθηκε με την χτεσινή τοποθέτηση του Προέδρου και Δ/ντος Συμβούλου κ. Σπηλιόπουλου, ο οποίος ανέφερε στην ΠΟΣ ότι θα κάνει προσλήψεις στον κλάδο με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (18 μηνες).
Ο κ. Σπηλιόπουλος, δεν  φαίνεται να γνωρίζει μάλλον ότι οι προσλήψεις στον ΟΣΕ γίνονται μέσω ΑΣΕΠ ενώ η τοποθέτηση του για πρόσληψη απόλυτα εξειδικευμένου προσωπικού με 18 μήνες συμβάσεις, είτε καταμαρτυρεί άγνοια, είτε προδίδει τα σχέδια που εξ υφαίνουν χρόνια συγκεκριμένα κέντρα συμφερόντων για την παραχώρηση της διαχείρισης της κυκλοφορίας σε ιδιώτες.
Καλούμε τον κ. Σπηλιόπουλο να ενημερωθεί για τα προβλήματα του Οργανισμού και φυσικά δηλώνουμε ρητά ότι   οτι θα μας βρει απέναντι σε τέτοιου είδους ενέργειες που σκοπό έχουν την σταδιακή εκχώρηση των εργασιών του οργανισμού σε τρίτους.
Οι  σταθμάρχες δεν θα θυσιαστούν ως σύγχρονη  Ιφιγένεια για να  καλυφθούν οι διαχρονικές παθογένειες στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, που έχουν οδηγήσει στην σημερινή του απαξίωση.
 Η άριστη γνώση και κατάρτιση του κλάδου και η πιστή τήρηση των κανονιστικών διατάξεων πρέπει να συνοδεύονται απο την  κατά γράμμα εφαρμογή των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και των διατάξεων της εργατικής νομοθεσίας από τα υπηρεσιακά στελέχη.
Τυχόν προβλήματα, αποτελούν  απόρροια των σοβαρών παραλείψεων της Διοίκησης.
Η ανοχή μας τελείωσε την Κυριακή 10 Μαΐου 2019.
Καταγγέλλουμε τους υπηρεσιακούς παράγοντες που εθελοτυφλούν στα σοβαρά προβλήματα που ταλανίζουν τον οργανισμό οδηγώντας τον σε αχαρτογράφητα νερά, στο άγνωστο με βάρκα όχι... την ελπίδα, αλλά την χαλασμένη πυξίδα του κ. Σπηλιόπουλου και των συνεργατών του.

Καλούμε όλους σε εγρήγορση.

     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                   Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΟΥΡΑΣ     ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΙΒΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου