Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020

Ανακοίνωση απο Δίκτυο Σιδηροδρομικών για την προχτεσινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΟΣ

Το τρίπτυχο της καταστροφής για άλλη μια φορά επιβεβαίωσε ότι αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο πρόβλημα στο συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο. Οι παρατάξεις ΠΑΣΚ  ΔΑΚΕ  και  ΔΕΣΚ -υπεύθυνες για τις 100 απολύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
τον τελευταίο χρόνο-, απέδειξαν και στην χτεσινή συνεδρίαση ότι παραμένουν αμετανόητοι και αμετακίνητοι στις προκλητικές και συνάμα επικίνδυνες θέσεις τους, θέτοντας σε νέο κίνδυνο τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών.
Ο Πρόεδρος της ΠΟΣ συνάδελφος Παρασκευόπουλος έχοντας βάλει και επίσημα λουκέτο στην Ομοσπονδία από τον περασμένο Μάρτη, μας κάλεσε προχτές σε συνεδρίαση στην οποία δεν είχε τίποτα επί της ουσίας  να προτείνει. Ο συνάδελφος Παρασκευόπουλος κατά την διάρκεια της συνεδρίασης έχασε την ψυχραιμία του, καθώς δεν μπορούσε να δικαιολογήσει το γιατί επί 3 μήνες δεν πραγματοποίησε έστω μια τηλεδιάσκεψη για την ενημέρωση του ΔΣ και ενώ είχαμε εξελίξεις που έχουμε να βιώσουμε από το 2010 (απολύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ). 
Ο Γραμματέας Οικονομικών της ΠΟΣ συνάδελφος Λάζου, ζώντας σε ένα παράλληλο σύμπαν, δήλωσε πανευτυχής στο ΔΣ ότι είναι έτοιμο το νέο Σωματείο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πανευτυχής γιατί σε αυτό εμφανίζεται και ως Πρόεδρος (κατέχει πλέον το αξίωμα του Πρόεδρου του ΣΣΒΕ, του Πρόεδρου του νέου Σωματείου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την θέση του Γραμματέα Οικονομικών της ΠΟΣ). 
Μπορεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχουμε 100 λιγότερους εργαζομένους από τον Αύγουστο του 2019 και μέχρι σήμερα, αλλά τουλάχιστο έχουμε 1 Σωματείο παραπάνω και  11 νέες θέσεις συνδικαλιστών. 
Δεν μας ενημέρωσε όμως ο συνάδελφος Λάζου, με πιο τρόπο αυτή η εξέλιξη θα βοηθήσει τους 100 απολυμένους και τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση.
Ο συνάδελφος Πέτρος Παναγούλιας έκανε μια από τις γνωστές επαναστατικές του διαλέξεις, την ώρα που η παράταξη του αποδεδειγμένα αποτελεί  το δεκανίκι των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ στον σιδηρόδρομο εδώ και 7 χρόνια. Αναρωτιόμαστε όμως τον λόγο για τον οποίο ο συνάδελφος Παναγούλιας δεν ενημέρωσε το ΔΣ για την υπερεργασία που κυριαρχεί στον χώρο εργασίας του (Εργοστάσιο Πειραιά) με συναδέλφους να εργάζονται πέραν των 12 συνεχόμενων ημερών
Αυτά μάλλον δεν τα βλέπει θα πεί κάποιος, εμείς λέμε ότι τα στηρίζει συνειδητά. Και αναρωτιόμαστε πραγματικά όταν υπάρχουν 100 απολύσεις, πως επιτρέπει η ηγεσία της ΠΟΣ αυτήν την υπερεργασία; Η απάντηση απλή. Την επιτρέπει γιατί οι 3 που αναφέραμε είναι συνυπεύθυνοι στο ακέραιο για την σημερινή κατάσταση και έχουν εξαρτήσεις από το πρόσφατο παρελθόν που τους αναγκάζουν στην σιωπή.
Στην χτεσινή συνεδρίαση της ΠΟΣ με λύπη ενημερωθήκαμε από τον εκπρόσωπο εργαζομένων στο ΔΣ του ΟΣΕ, ότι η «πλέον πετυχημένη» Διοίκηση στον ΟΣΕ, αυτή του κ. Σπηλιόπουλου, ήταν τελικά ….ολίγον ικανή
Προκαλεί οργή σε κάθε σιδηροδρομικό το γεγονός ότι επί 8 μήνες η ΠΟΣ δεν έστειλε ΟΥΤΕ ΜΙΑ επιστολή για τα όσα συνέβαιναν στον Οργανισμό και οδήγησαν τελικά στην έξοδο τον κ. Σπηλιόπουλο. Στην περίπτωση αυτή εμείς αναρωτιόμαστε εάν έχουμε να κάνουμε πλέον με εργοδοτικό συνδικαλισμό, αλλά που όμοιο του δεν έχει ξαναζήσει το σιδηροδρομικό συνδικαλιστικό κίνημα.
 Η πλειοψηφία της  ΠΟΣ δεν αντέδρασε ποτέ ούτε στην επιστροφή συνταξιούχων, ούτε σε παράνομες τοποθετήσεις, ούτε σε καθυστερήσεις σε έργα, ούτε στις αναθέσεις επί των αναθέσεων για την φύλαξη στις διαβάσεις, ούτε στο εργατικό ατύχημα στο Θριάσιο, ούτε στην στασιμότητα που υπήρχε σε κάθε δραστηριότητα στον ΟΣΕ, υπονομεύοντας την προοπτική του. Και πως να αντιδράσει η ΠΟΣ, όταν συνδικαλιστές του ΔΣ της, ανελάμβαναν θέσεις ευθύνης με προφορικές εντολές της παραιτηθείσας Διοίκησης. 
Καμία φυσικά αντίδραση από την ηγεσία της ΠΟΣ στα όσα συνέβησαν στα Μέσα Μεταφοράς στην Αθήνα –όπου πλέον Σωματεία ανήκουν στην δύναμη της- καμία αναφορά και αντίδραση στις διατάξεις της εκ περιτροπής εργασίας και αναστολής συμβάσεων εργασίας. 
Λησμονούμε πραγματικά τις μέρες που η τριάδα της καταστροφής (Παρασκευόπουλος- Λάζου- Παναγούλιας) έστελνε εξώδικα για την ….σκόνη στο Καλλίδρομο. Σήμερα που ο ΟΣΕ δεν έχει ΣΣΕ, που 100 συνάδελφοι έχουν απολυθεί και που άλλοι 400 στην τεχνική βάση είναι χωρίς ΣΣΕ, είναι απλά ….Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020. 
Στο Δ/Σ της Ομοσπονδίας την Τετάρτη ψηφίσαμε παρών στις κινητοποιήσεις που πρότεινε η πλειοψηφία της ΠΟΣ.
Ψηφίσαμε παρών, γιατί προτείναμε την όποια απόφασή να την πάρουν τα πρωτοβάθμια σωματεία και όχι η Ομοσπονδία και απλά μετά να καλεί σε συμβούλιο διοικήσεων και να τους ανακοινώνει τις αποφάσεις της.

Συνάδελφοι, 

Είναι πλέον ορατό στον κάθε σιδηροδρομικό το βαθύ τέλμα στο οποίο έχει οδηγήσει την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών η τριάδα της καταστροφής, που εδώ και 7 χρόνια επιβιώνει χάρην της λυκοφιλίας.
Ένα τέλμα που έχει ξαναφέρει το αίσθημα της επισφάλειας στον σιδηροδρομικό κόσμο και θέτει σε άμεσο κίνδυνο τα συμφέροντα χιλιάδων εργαζομένων αλλά και την βιωσιμότητα και ανάπτυξη του μέσου.
Οι συνάδελφοι  Παρασκευόπουλος, Λάζου και Παναγούλιας είναι εξαιρετικά ικανοί μόνο στο να επικοινωνούν άψογα μεταξύ τους. Φέρουν τεράστιες ευθύνες για το δρόμο που επέλεξαν να οδηγήσουν τους σιδηροδρομικούς και είναι προσωπικά υπεύθυνοι για όσα θα ζήσουμε και όσα θέτουν σε άμεσο κίνδυνο και την ύπαρξη της ΠΟΣ. 


Δίκτυο Σιδηροδρομικών - Ιούνιος 2020 

1 σχόλιο:

  1. Καταστράφηκε τόσος κόσμος και ο πρόεδρος εκεί στον ίδιο αδιέξοδο δρόμο της απραξίας, καρέκλα και άγιος ο θεός! Δεν είναι θέμα ούτε ανευθύνοτητας ούτε ανικανότητας αλλά βούλησης. Αυτά συμβαίνουν οταν σε κρατάνε και ξέρουν οτι αν αντισταθείς θα υπάρξουν ράματα και για τη γούνα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή