Η πρόσληψη τους με ατομικές συμβάσεις εργασίας στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ και με αμοιβές που υπολείπονταν ακόμα και αυτές του ενιαίου μισθολογίου έχουν δημιουργήσει εργαζόμενους 2 ταχυτήτων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ιδιαίτερα ζημιωμένους τους νέους τεχνίτες που όμως έχουν σημαντική προσφορά στην παραγωγή. Δημιουργείται με την ανισορροπία αυτή σαφής ανισοκατανομή έργου και απολαβών μεταξύ του προσωπικού στην τεχνική βάση.
Φυσικά στην ΣΣΕ πρέπει άμεσα να ενταχθούν όλοι οι εργαζόμενοι στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ.
Ωστόσο δεν μπορούμε να μην υπογραμίσουμε κάτι που διαπιστώνουμε όλοι και συζητάμε στους χώρους εργασίας.
ΚΑΙ δεν ξεχνάμε και την επαναπρόσληψη των 100 συναδέλφων που οι συμβάσεις τους έληξαν τον περασμένο Απρίλη και δεν ανανεώθηκαν.
Ελπίζουμε οι συζητήσεις για την ΣΣΕ να προχωρήσουν άμεσα και τα εμπλεκόμενα Σωματεία να συμφωνήσουν σε κοινό μέτωπο διεκδικήσεων.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου