Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

24 μέρες χωρίς ηλεκτροκίνηση μεταξύ Λιανοκλαδίου - Παλαιοφαρσάλου. Μοιραίες οι συγκρίσεις

 Συνεχίζεται για 24η μέρα η ταλαιπωρία των εργαζομένων και των επιβατών καθώς και οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη καθώς ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να αγνοείται  18 μήνες τώρα, η τύχη του
Υποσταθμού Ανθήλης που θα μπορούσε να δώσει λύση στο θέμα και μετά τα προβλήματα.

Πραγματικά ενοχική η σιωπή της ηγεσίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών η οποία απλά παρακολουθεί τις εξελίξεις στηρίζοντας την απαξίωση των έργων πνοής της τελευταίας 4 ετίας (2015-2019). 

Στην ΠΟΣ. είναι πλέον συνυπεύθυνοι για την κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες, ενώ το απίστευτο φιλότιμο και ο επαγγελματισμός των ελάχιστων εναπομείναντων σιδηροδρομικών και πάλι δίνουν το παρόν.

Απούσα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών που μάλλον έχει αποδεχτεί την κατάσταση, συμβιβασμένη με τα αδιέξοδα που δημιούργησαν τα όσα συνέβησαν στο τελευταίο της συνέδριο.

Εκκωφαντική και η σιωπή των Κυβερνητικών συνδικαλιστών καθώς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το πως θα στήσουν μηχανισμούς εξουσίας σε ιδιωτικές εταιρείες για να αποκομήσουν - αφελώς όπως νομίζουν- παραταξιακά οφέλη.

24 μέρες μονή γραμμή στον άξονα ΠΑΘΕ, χωρίς ηλεκτροκίνηση και κανείς δεν μιλά για να μην θιχτεί η Κυβέρνηση! Τα ίδια πρόσωπα βγάζανε πύρινους λόγους όμως, μετά την  πρωτοφανή κακοκαιρία με τον χιονία το 2016. Σήμερα ΣΙΩΠΗ. 

Σιωπή για τα απειλούμενα απο την Κομισιόν πρόστιμα για τα έργα που πλέον λιμνάζουν, σιωπή για την κατάσταση στο δίκτυο και πως αυτό απαξιώνεται καθημερινά.

Εμείς  θυμίζουμε στους συναδέλφους ΜΕΡΙΚΑ απο τα όσα έγιναν την τετραετία 2015-2019 στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, για να τα θυμηθούν και όσοι βγάζανε επιστολές για την σκόνη το Καλίδρομο χτες, για τις χρεώσεις προς τον ΟΣΕ σήμερα, αλλά δεν μιλούν για την καταφανή στασιμότητα.


2015-2019 η εποχή ανάπτυξης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και ολοκλήρωσης έργων που καρκινοβατούσαν επί δεκατίες


  • Νέα διπλή γραμμή Τιθορέα-Δομοκός, 
  • νέος εμπορευματικός σταθμός Θριασίου, 
  • ηλεκτροκίνηση  Πειραιάς -Αθήνα – Οινόη – Τιθορέα, 
  • νέος Σταθμός Αθήνας με ηλεκτροκίνηση,
  • νέοι Σταθμοί σε  Ζεφύρι, Λιανοκλάδι, Τιθορέα, Μώλο, 
  • υπογειοποίηση σιδηροδρομικού δικτύου στη Μενεμένη Θεσσαλονίκης 
  • ανισόπεδες διαβάσεις στα Τρίκαλα
  • Σιδηροδρομική Ακαδημία ΟΣΕ
  • Ευρωπαϊκή Άδεια Μηχανοδήγησης - Πρώτη εφαρμογή του Ν.3911 για την πιστοποίηση μηχανοδηγών με την κοινοτική οδηγία.
  • Νέος Γενικός Κανονισμός Κίνησης και Κυκλοφορίας 
  • Ολοκλήρωση γραμμής για Κιάτο - Αίγιο και Πολύκαστρο- Ειδομένη.
  • Επιστροφή μεταταχθέντων στον ΟΣΕ
Παράλληλα 
Δημοπρατήθηκε  και είχε αρχίσει η κατασκευή της υπογειοποίησης Σεπολίων  ενώ είχαν υπογραφεί οι συμβάσεις  για τα έργα «Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού-Λουτρακίου με ηλεκτροκίνηση» , της  αντιπλημμυρικής προστασίας στον ποταμό Σπερχειό και η κατασκευή νέας γέφυρας στον Γαλλικό ποταμό για την αντικατάσταση παλαιάς υφιστάμενης μεταλλικής.

ΟΙ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΡΑΙΕΣ και τις αντιλαμβάνεται εύκολα ο κάθε συνάδελφος σιδηροδρομικός.
ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ σε κανένα να απαξιώσει τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και τα έργα πνοής που έγιναν τα τελευταία χρόνια!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου