Πραγματικά ενοχική η σιωπή της ηγεσίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών η οποία απλά παρακολουθεί τις εξελίξεις στηρίζοντας την απαξίωση των έργων πνοής της τελευταίας 4 ετίας (2015-2019).
Στην ΠΟΣ. είναι πλέον συνυπεύθυνοι για την κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες, ενώ το απίστευτο φιλότιμο και ο επαγγελματισμός των ελάχιστων εναπομείναντων σιδηροδρομικών και πάλι δίνουν το παρόν.
Απούσα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών που μάλλον έχει αποδεχτεί την κατάσταση, συμβιβασμένη με τα αδιέξοδα που δημιούργησαν τα όσα συνέβησαν στο τελευταίο της συνέδριο.
Εκκωφαντική και η σιωπή των Κυβερνητικών συνδικαλιστών καθώς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το πως θα στήσουν μηχανισμούς εξουσίας σε ιδιωτικές εταιρείες για να αποκομήσουν - αφελώς όπως νομίζουν- παραταξιακά οφέλη.
24 μέρες μονή γραμμή στον άξονα ΠΑΘΕ, χωρίς ηλεκτροκίνηση και κανείς δεν μιλά για να μην θιχτεί η Κυβέρνηση! Τα ίδια πρόσωπα βγάζανε πύρινους λόγους όμως, μετά την πρωτοφανή κακοκαιρία με τον χιονία το 2016. Σήμερα ΣΙΩΠΗ.
Σιωπή για τα απειλούμενα απο την Κομισιόν πρόστιμα για τα έργα που πλέον λιμνάζουν, σιωπή για την κατάσταση στο δίκτυο και πως αυτό απαξιώνεται καθημερινά.
Εμείς θυμίζουμε στους συναδέλφους ΜΕΡΙΚΑ απο τα όσα έγιναν την τετραετία 2015-2019 στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, για να τα θυμηθούν και όσοι βγάζανε επιστολές για την σκόνη το Καλίδρομο χτες, για τις χρεώσεις προς τον ΟΣΕ σήμερα, αλλά δεν μιλούν για την καταφανή στασιμότητα.
2015-2019 η εποχή ανάπτυξης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και ολοκλήρωσης έργων που καρκινοβατούσαν επί δεκατίες
- Νέα διπλή γραμμή Τιθορέα-Δομοκός,
- νέος εμπορευματικός σταθμός Θριασίου,
- ηλεκτροκίνηση Πειραιάς -Αθήνα – Οινόη – Τιθορέα,
- νέος Σταθμός Αθήνας με ηλεκτροκίνηση,
- νέοι Σταθμοί σε Ζεφύρι, Λιανοκλάδι, Τιθορέα, Μώλο,
- υπογειοποίηση σιδηροδρομικού δικτύου στη Μενεμένη Θεσσαλονίκης
- ανισόπεδες διαβάσεις στα Τρίκαλα
- Σιδηροδρομική Ακαδημία ΟΣΕ
- Ευρωπαϊκή Άδεια Μηχανοδήγησης - Πρώτη εφαρμογή του Ν.3911 για την πιστοποίηση μηχανοδηγών με την κοινοτική οδηγία.
- Νέος Γενικός Κανονισμός Κίνησης και Κυκλοφορίας
- Ολοκλήρωση γραμμής για Κιάτο - Αίγιο και Πολύκαστρο- Ειδομένη.
- Επιστροφή μεταταχθέντων στον ΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου