Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη - www.metaforespress.gr
Οι αναπτυξιακοί στόχοι που έχει θέσει η ΕΡΓΟΣΕ σύμφωνα με τον κ. Βίνη, είναι, μεταξύ άλλων, η ενίσχυση της διατροπικότητας με έμφαση στην εμπορική μεταφορά, με συνδέσεις σε λιμάνια και αεροδρόμια, η ολοκλήρωση του κορμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας (άξονας ΠΑΘΕ), αλλά και η ολοκλήρωση της ανάπτυξης του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου.
Δημοπράτηση έργων στις επόμενες 100 ημέρες
-Ηλεκτροκίνηση – Σηματοδότηση – Τηλεδιοίκηση, Τηλεπικοινωνίες και ETCS Level 1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα – Βόλος, με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο Τμήμα ΣΣ Λατομείου – ΒΙΠΕ- ΣΣ Βόλου, ύψους 66 εκατ.
-Εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ETCS – Level 1 στη μονή σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (Μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη) και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες σηματοδότησης, ύψους 46 εκατ.
-Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών (Β’ Φάση) και σύνδεση με Μετρό, ύψους 40 εκατ.
-Κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ) – Πάτρας στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος (Επιδομή, Ηλεκτροκίνηση, Σηματοδότηση), ύψους 110 εκατ.
Υπογραφή έργων στις επόμενες 100 ημέρες
-Ηλεκτροκίνηση νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, ύψους 30 εκατ.
-Εκσυγχρονισμός σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και εγκατάσταση ETCS Level 1 σε εντοπισμένα τμήματα του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας (πλην Τιθορέα – Δομοκός), ύψους 13 εκατ.
-Ολοκλήρωση της νέας διπλής, ηλεκτροδοτούμενης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, ύψους 21 εκατ.
-Κατασκευή υπολειπόμενων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη, ύψους 27 εκατ.
-Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος ΣΣ Αθηνών (ΣΣΑ) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή των Σεπολίων, ύψους 15 εκατ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου