Γραφείο
ρουσφετιών η Κάνιγγος σε πλήρη ταύτιση με την Διοίκηση του ΟΣΕ.
Συνάδελφοι
Για άλλη μία φορά η ηγεσία της ΠΟΣ παρουσιάζεται ανήμπορη όχι μόνο να επεκτείνει αλλά και πλέον να υπερασπιστεί τα συμφέροντα
των σιδηροδρομικών αλλά και του σιδηροδρόμου γενικότερα.Η
Διοίκηση του ΟΣΕ, με τον νέο επικεφαλή (;) να μην έχει λάβει
εδώ και 2 μήνες ΦΕΚ διορισμού (!!!) με τον προηγούμενο-παραιτηθέντα Δ/ντα
Σύμβουλο, είτε με τον αναπληρωτή του (που εμφανίστηκε ακόμα και χτες ως νυν
Σύμβουλος σε ΜΜΕ) το μόνο που καταφέρνει μέχρι τώρα είναι να
απαξιώνει τον σιδηρόδρομο με την ανοχή της πλειοψηφίας της Π.Ο.Σ. που σιωπά για
τα πάντα εδώ και 17 μήνες και αρκείται στις προσωρινές προαγωγές ημετέρων,
αδιαφορώντας για το σύνολο των σιδηροδρομικών.
Την
ώρα που τα προβλήματα σε όλο το Δίκτυο διογκώνονται ( και μάλιστα εν μέσω του
δεύτερου κύματος της πανδημίας) η ηγεσία του ΟΣΕ ασχολείται αποκλειστικά και
μόνο με το πως θα κόψει τις δευτερεύουσες απολαβές του προσωπικού ( άραγε
όταν δεν θα βγαίνει το "έργο" ποιος θα φταίει), τις προαγωγές
συνδικαλιστών της ομοσπονδίας και τις προσλήψεις με «μπλοκάκια» με απόλυτα
αδιαφανείς διαδικασίες, για τις " ανάγκες " του Οργανισμού.
Την
ώρα που το Υπουργείο Μεταφορών προκήρυξε 600 και πλέον προσλήψεις στην ΣΤΑΣΥ
και την ΟΣΥ με την μορφή του κατεπείγοντος λόγω της έλλειψης προσωπικού στις
συγκοινωνίες, ο ΟΣΕ έμεινε και ΠΑΛΙ
ΦΤΩΧΌΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ αφού η Π.Ο.Σ. και η διοίκηση του ΟΣΕ δεν ζήτησαν να
ενταχθεί ο οργανισμός σε αυτή την διαδικασία, παρά τις εκατοντάδες κενές
οργανικές θέσεις στον ΟΣΕ.
Μάλιστα η Π.Ο.Σ. δεν μπήκε καν στον
κόπο να καταγγείλει τον αποκλεισμό του Δημόσιου ΟΣΕ. Η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. είτε θεωρεί ότι δεν υπάρχουν
ελλείψεις προσωπικού στον ΟΣΕ, είτε έχει
κρυφή ατζέντα συζητήσεων στην οποία
έχει αποδεχτεί την είσοδο των εργολάβων σε όλες τις δραστηριότητες. Το τι
έχει συμφωνηθεί από την ηγεσία της Π.Ο.Σ. θα φανεί στις θέσεις εργασίας που θα
προβλέπονται στο νέο Οργανόγραμμα του ΟΣΕ. Θεωρούμε
ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι η Π.Ο.Σ. δεν μπορεί να αποδεχτεί ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΗ
από όσες προβλέπονταν μέχρι σήμερα.
Ο
σιδηροδρομικός κόσμος γνωρίζει ότι η ηγετική ομάδα της Π.Ο.Σ., όπως
προέκυψε από το τελευταίο συνέδριο με τις γνωστές μεθοδεύσεις των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ
με τη βοήθεια της ΔΕΣΚ, είναι συνδικαλιστικά ΛΙΓΗ.
Τα
γεγονότα όμως καταμαρτυρούν ότι και η διοίκηση του ΟΣΕ βαδίζει στον ίδιο
δρόμο.
Αντί να προβάλουν
τον σιδηρόδρομο ως εναλλακτικό μέσο μεταφοράς και να ζητήσουν προσλήψεις
στους παραγωγικούς κλάδους όπου υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις, απλά
παρακολουθούν τις εξελίξεις.
Κλεισμένοι οι μεν στους 4 τοίχους τις
Κάνιγγος ( όπου οδεύει πλέον σε REAL ESTATE για την υπενοικίαση των γραφείων,
μετά τη φυγή των σωματείων) και οι δε στην Καρόλου να ασχολούνται μόνο με τις προαγωγές και τα μπλοκάκια και όχι με
τα ουσιώδη προβλήματα του οργανισμού και των σιδηροδρομικών.
Άραγε ποιος εμπόδισε την
διοίκηση του ΟΣΕ να χαρτογραφήσει τις ανάγκες του οργανισμού και να προκηρύξει
τις θέσεις εργασίας με τον ΑΣΕΠ;
ΚΑΝΕΙΣ.
Προφανώς
δεν μπορούν αλλά και δεν θέλουν.
Και η πλειοψηφία
της ΠΟΣ….
Φτάσαμε πλέον στο Δεκέμβρη. Η
λαλίστατη Π.ΟΣ. δείχνει ότι δεν υπάρχει.
Που
ήταν η πλειοψηφία όταν 3 Σωματεία της δύναμης της Ομοσπονδίας, συμμετείχαν στην
απεργία της 26ης Νοεμβρίου ενάντια
στο σχέδιο Πισαρρίδη στα εργασιακά, ενάντια
στον περιορισμό των συνδικαλιστικών ελευθεριών και υπέρ της ενίσχυσης του Δημοσίου Συστήματος Υγείας.
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ –
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τον αγώνα των συναδέλφων μας. ΤΙΠΟΤΑ. Ανύπαρκτοι!
Αυτή
η πλειοψηφία λοιπόν θέλει να μας πείσει ότι υπερασπίζεται τα συμφέροντα των Σωματείων
– Μελών της και των Σιδηροδρομικών.
ΜΟΝΟ
όταν πρόκειται να στηρίξει διασπαστικά Σωματεία, στέλνει επιστολές και
βγάζει ανακοινώσεις και –τυχαία πάντα- μόνο για το" μαγαζί " του ΓΓ
της ΓΣΕΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αλήθεια
συνάδελφοι, γιατί η Π.Ο.Σ. δεν
διαμαρτυρήθηκε για το ότι στον ΟΣΕ δεν έγιναν μαζικά τεστ για τον COVID,
ενώ πολλοί συνάδελφοι διαμαρτύρονται ακόμα και για τις απολυμάνσεις στους
χώρους εργασίας.
Συνάδελφοι
της πλειοψηφίας τώρα που στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το νέο-ιδρυθέν Σωματείο του ΓΓ της ΓΣΕΕ προσέφυγε στον ΟΜΕΔ εσείς έχετε άποψη; Γνωρίζετε τι σημαίνει αυτό για τους
εργαζόμενους σε ιδιωτικές επιχειρήσεις όταν αυτές παρουσιάζουν ζημιές στην
χρήση τους;
Αντί
η Π.Ο.Σ. - όπως ορίζει το καταστατικό της ΠΟΣ- να συνθέσει και να καλέσει
και τα 3 Σωματεία για να συζητήσουν από κοινού τις εξελίξεις για την ΣΣΕ στην
ΤΡΑΙΝΟΣΕ επέλεξε την σιωπή και την
ουσιαστική στήριξη της επιλογής για την προσφυγή στον ΟΜΕΔ.
Συνάδελφοι
της ηγεσίας της Π.Ο.Σ. , μπήκαμε στο Δεκέμβρη του 2020.
Χιλιάδες συνάνθρωποι μας
έχουν εξαθλιωθεί με τις αναστολές συμβάσεων εργασίες και την εκ περιτροπής
εργασία, η ανεργία και πάλι καλπάζει, το Δημόσιο Σύστημα Υγείας δεν ενισχύθηκε,
εκατοντάδες άνθρωποι χάνουν την ζωή τους καθημερινά αφού ΜΕΘ δεν υπάρχουν
πουθενά. Ο
Δημόσιος Σιδηρόδρομος απαξιώνετε με απευθείας αναθέσεις, τα έργα καθυστερούν,
ενώ οι επικοινωνιακές εξαγγελίες δεν ξεγελούν κανένα από εμάς.
Σας
καλούμε να συνέλθετε άμεσα και αντί να παρακαλάτε νυχθημερόν για να δίνονται
προαγωγές σε ΑΡΕΣΤΟΥΣ συνδικαλιστές της ΠΟΣ στον ΟΣΕ και να τίθενται στο
περιθώριο ΑΡΙΣΤΟΙ σιδηροδρομικοί, κάτω από απόλυτα αδιαφανείς διαδικασίες,
να ξαναδιαβάσετε το καταστατικό της ΠΟΣ και να τηρήσετε το θεσμικό σας
ρόλο.
Είστε συνδικαλιστές, όχι
Προϊστάμενοι.
ΝΤΡΟΠΉ για την
ιστορία της Π.Ο.Σ. μέλη του Προεδρείου της να δέχονται απευθείας αναθέσεις σε
θέσεις ευθύνης στον ΟΣΕ.
Αυτό
είναι το παράδειγμα που δίνεται στους σιδηροδρομικούς;
Την
ώρα που η κυβέρνηση νομοθετεί τις απλήρωτες υπερωρίες, την αναστολή συμβάσεων
εργασίας, την εκ περιτροπής εργασία, την κατάργηση των κλαδικών συμβάσεων
εργασίας και των συνδικαλιστικών ελευθεριών και πόσα ακόμη, η ΠΟΣ ΣΙΩΠΆ
εκκωφαντικά γιατί οι συνδικαλιστές της πρέπει να παίρνουν προαγωγές.
ΝΤΡΟΠΗ
Δίκτυο Σιδηροδρομικών –
Δεκέμβριος 2020
Τι λέει η ΠΟΣ για την μη υλοποίηση της ΣΣΕ που υπόγραψε τον Αύγουστο
ΑπάντησηΔιαγραφή