Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

Επιβεβαίωσε το στέκι της έλξης η ΔΕΣΚ για την ΣΣΕ του 2018 στην ΕΕΣΣΤΥ

 Επιβεβαίωσε πλήρως το στέκι της έλξης με σημερινή της ανακοίνωση η ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών και για όσα είχε υπογράψει

η πλειοψηφία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) το 2018 για τους τεχνίτες στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ. Και είναι πολλά αυτά. 

Τα ερωτήματα είναι όμως ξεκάθαρα για τους εκπροσώπους της ΔΕΣΚ 

  1. Γιατί δεν είχαν ενημερώσει τους τεχνίτες για όσα είχαν υπογραφεί για αυτούς. Στις συνελεύσεις στα μηχανεργοστάσια οι εκπρόσωποι της εργοδοτικής ΔΕΣΚ ανέφεραν στους τεχνίτες την διευθέτηση του χρόνου εργασίας των μηχανοδηγών (για το επταήμερο το 2018) αλλά ποτέ δεν τους είπαν για την δεκαήμερη συνεχόμενη και μάλιστα νυκτερινή εργασία που είχαν υπογράψει για αυτούς ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ. Για αυτό εμείς λέμε ότι η ΣΣΕ αυτή ψηφίστηκε ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ της ΔΕΣΚ.
  2. Γιατί δεν διαμαρτυρήθηκε η ΔΕΣΚ ποτέ για τα δεκάωρα που υπέγραψε η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. γιατί δεν ανέφερε ποτέ και σε κανένα ότι η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. είχε υπογράψει ακόμα και απολύσεις για οικονοτεχνικούς λόγους, παρά στις τοποθετήσεις τους οι εκπρόσωποι της αναφέρονταν ΜΟΝΟ σε όσα είχαν υπογραφεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν αφορούσαν τους τεχνίτες. Η απάντηση είναι πολύ απλή. Η ΔΕΣΚ είναι η ουρά και το άλλοθι των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ.
  3. Γιατί ο εκπρόσωπος της ΔΕΣΚ παρέστη ως μάρτυρας ΥΠΕΡ της νομιμότητας των αρχαιρεσιών του τελευταίου συνεδρίου της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών όταν στα πρακτικά του συνεδρίου υπάρχει καταγεγραμμένη τοποθέτηση του, ότι οι εκπρόσωποι του ΤΡΑΜ δεν θα έπρεπε να ψηφίσουν για την ΓΣΕΕ. Η απάντηση είναι πολύ απλή. Στον σιδηρόδρομο ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ είναι συνεταίροι έχουν κοινή άποψη δράση και στόχευση.
  4. Η ΔΕΣΚ λέει ότι με την ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (που είναι συνέχεια της ΣΣΕ του 2018) οι εργαζόμενοι στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ αδικούνται και χάνουν λεφτά επειδή δεν πέρνουν ολόκληρες τις αυξήσεις απο τα μισθολογικά κλιμάκια, το 2021. Το 2018 όμως η ΔΕΣΚ με ανακοίνωση της έλεγε ότι η ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ οδηγεί σε μειώσεις. Ξαφνικά οι μειώσεις έγιναν... αυξήσεις των 300 Ευρώ τον μήνα, απο τις οποίες θα πάρουν μέρος μόνο οι εργαζόμενοι της πρώην ΕΕΣΣΤΥ για το 2021. Οι εκπρόσωποι της ΔΕΣΚ ως τσιράκια των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ έσπευσαν το 2018 να καταγγείλουν μια σύμβαση που έδινε αυξήσεις. Έκαναν το άσπρο-μαύρο και τώρα δεν τους πιστεύει κανείς.
  5. Οι εκπρόσωποι της ΔΕΣΚ απέδειξαν τον εργοδοτικό τους ρόλο, όταν αποχώρησαν απο το τραπέζι της διαπραγμάτευσης για να προσφύγουν στον ΟΜΕΔ. Διέσπασαν με αυτήν τους την πράξη το μέτωπο των εργαζομένων και ενίσχυσαν την θέση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μένουν στην ιστορία σαν εργοδοτικοί. Το έχουμε γράψει χρόνια. Είναι το άλλοθι των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ για αυτό και οι δυνάμεις τους έχουν απομειωθεί στον σιδηρόδρομο. Είναι οι πλέον εργοδοτικοί συνδικαλιστές γιατί ότι κάνουν, το κάνουν συνειδητά. Δεν μπορούν να μας κοροιδέψει αυτή η ηγεσία της ΔΕΣΚ. Ενώ την πλειοψηφία στην Ομοσπονδία έχουν ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ αυτοί ασχολούνται με την 3η δύναμη. ΓΙΑΤΙ. 
Τέλος ξανατονίζουμε ότι την ΣΣΕ του 2018 ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ το Δίκτυο Σιδηροδρομικών. 
Ας μας αποδείξει η ηγεσία της ΔΕΣΚ το αντίθετο. Εμείς είμαστε εκεί όταν το Δίκτυο ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ απο την συνεδρίαση αυτή. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Ακόμα στην αρχή είμαστε σύντροφοι. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου