Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Οι "Τσάμπα μάγκες " της ΔΑΚΕ : Λάθος η επιλογή Σταθόπουλου και Διοίκησης ΟΣΕ, επίθεση στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κουβέντα για την αδράνεια στα έργα

Με σημερινή της ανακοίνωση η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών επιτίθεται εκ νέου στον πρώην Γενικό Γραμματέα Μεταφορών (αφού παραιτήθηκε), σε όσους ασκούν κριτική στην... ΓΣΕΕ και στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τροχαίο υλικό που εισάγει στην Ελλάδα και την
παραχώρηση μέρους της συντήρησης στην ALSTOM ενώ βέλη εκτοξεύει και η  μπλέ παράταξη και για την Διοίκηση Σπηλιόπουλου, αφού αντικαταστάθηκε. 

Τσάμπα μαγκιές λέμε εμείς, που δείχνουν τον τυχοδιωκτισμό των συντακτών αυτών των ανακοινώσεων.

Διαβάζουμε την ανακοίνωση 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Πραγματοποιήθηκε, διαδικτυακή συζήτηση του Συμβουλίου Διοικήσεων, των  Σωματείων - Μελών της Π.Ο.Σ., για ζητήματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον των Ελληνικών Σιδηροδρομικών εταιρειών.

Από τις τοποθετήσεις των συμμετεχόντων, επιβεβαιώθηκε για πολλοστή φορά 

η θέση των συνδικάτων ότι η διαχείριση του Σιδηροδρόμου απ’ όλες τις Κυβερνή-σεις, υπήρξε, αν όχι τραγική σίγουρα άκρως ελλειμματική, καθώς οι απαιτούμενες επενδύσεις για το δίκτυο και το τροχαίο υλικό, υπολείπονταν έναντι των υπολοίπων μέσων μεταφοράς.

Η Ελλάδα, παρά τα όποια θετικά βήματα έχουν γίνει από τη μεταπολίτευση έως σήμερα, υστερεί σημαντικά σε σιδηροδρομικές υποδομές, έναντι των άλλων ευρωπαϊκών χωρών και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο.

Όμως, στο  Συμβούλιο  Διοικήσεων  των Σωματείων  -  Μελών  της  Π.Ο.Σ.,  οι  τοποθετήσεις ορισμένων συνδικαλιστικών στελεχών, που θεωρούν ότι διαθέ-τουμε μνήμη χρυσόψαρου, ήταν και προκλητικές και ανιστόρητες.

Εάν κάποιος διάβαζε τις εφημερίδες και τα δημοσιογραφικά siteκατά τη διακυβέρνηση της Χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ, εάν άκουγε τους αρμόδιους Υπουργούς και τις Διοικήσεις, θα πίστευε ότι τα προβλήματα της υποδομής, της έλλειψης προσωπικού, του μισθολογίου, καθώς και του εκσυγχρονισμού του τροχαίου υλικού, είχαν λυθεί και ότι ο Σιδηρόδρομος είχε περάσει σε άλλη εποχή...

Σήμερα όμως, αποδεικνύεται, ότι τα... «πασαλείμματα» εκείνης της περιόδου, επέφεραν νέες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των απαιτούμενων έργων εκσυγχρονισμού της υποδομής και φυσικά τίποτε δεν είχε αλλάξει στους υπόλοιπους τομείς για τη σιδηροδρομική δραστηριότητα, παρά μόνο το άρον άρον (ξε)πούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, που με δάκρυα στα μάτια και πόνο ψυχής ολοκλήρωσε η τότε αριστερή Κυβέρνηση.Βεβαίως ευθύνες έχει και η σημερινή Κυβέρνηση με τις λανθασμένες επιλογές προσώπων, σε νευραλγικές θέσεις, όπως αυτές, του Γενικού Γραμματέα του ΥΜΕ και της Διοίκησης του ΟΣΕ, καθότι επέτειναν την επίλυση βασικών ζητημάτων όπως το Οργανόγραμμα και την ΕΣΣΕ.


Ποιοι όμως μιλούν για την κατάντια του Σιδηροδρόμου?

Αυτοί που το 2010 μοίραζαν... ομπρέλες¨» στους συναδέλφους, κατά τις εκλογές των Σωματείων και ανέχτηκαν ως λύση το Ν.3891/10 γνωστό και ως νόμο Ρέππα, που έκλεισε το μισό σιδηροδρομικό δίκτυο, μετάταξε 2.000 επαγγελματίες σιδηροδρομικούς και διαμόρφωσε προς τα κάτω κατά 30% τις αμοιβές μας;

Ή μήπως οι τότε συμμαχητές τους και σημερινοί ορκισμένοι εχθροί τους που πήδηξαν από το καράβι λίγο πριν βουλιάξει, μην τυχόν και δεν ξαναδούν εξουσία;

Ας σταματήσουν λοιπόν, όλοι τους, να παριστάνουν τις μωρές παρθένες και να 

επιρρίπτουν τις ευθύνες, για το τέλμα του Σιδηροδρόμου στη σημερινή Κυβέρνη-ση.Άλλωστε όσο κι αν προσπαθούν να μας κάνουν να ξεχάσουμε δεν θα τα καταφέ-ρουν γιατί οι Σιδηροδρομικοί γνωρίζουν.Ας κρατήσουμε τις μνήμες του παρελθόντος μόνο για να διδασκόμαστε και ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί να επαναφέρουμε στις 

ράγες, το Σιδηρόδρομο που αξίζει να έχει η χώρα μας, το Σιδηρόδρομο που θα καταστεί εφάμιλλος των άλλων Ευρωπαϊκών Χωρών.Είναι ξεκάθαρο ότι με όρους παρελθόντος το μέλλον δεν χτίζεται.


Ας πορευτούμε με συναδελφική αλληλεγγύη, ας διατρανώσουμε την αγωνία μας για το παρόν και το μέλλον της δουλειάς μας που τόσο αγαπάμε και ας διατρανώσουμε προς όλους το αμείωτο ενδιαφέρον μας, αλλά και την αποφασιστικότητά μας για έναν, χωρίς περιστροφές αγώνα, προκειμένου σύντομα να έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξη και ο εκσυγχρονισμός του Σιδηροδρομικού Δικτύου, ώστε να καταστεί ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος εφάμιλλος των άλλων ευρωπαϊκών κρατών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η άφιξη του τροχαίου υλικού, που ξεπερνά τα 30 χρόνια ζωής, είναι προφανώς κατώτερο των προσδοκιών όλων μας!

Όσες κορδέλες και να του βάλουν, με όσα χρυσόχαρτα και να το τυλίξουν δεν αλλάζει αυτό που είναι...

Ένας παλιός γάιδαρος, που προσπαθούν να του μάθουν καινούργια περπατησιά...

Αυτό όμως αφορά την Κυβέρνηση, την Ιταλικών συμφερόντων μητρική FS και τη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ...

Αυτό που αφορά εμάς και πρέπει να το προσέξουμε, είναι το γεγονός ότι μια ιδιωτική εταιρεία(ΤΡΑΙΝΟΣΕ) παραδίδει το έργο της συντήρησης σε μια άλλη ιδιωτική εταιρεία(ALSTHOM) με τον κίνδυνο να βρεθούμε αύριο, πολλοί, λίγοι, αρκετοί ή όλοι, χωρίς δουλειά.


Ας αφήσουν λοιπόν οι μεν τους πανηγυρισμούς και οι δε τις καταγγελίες και ας επικεντρωθούμε στις απρεπείς συμπεριφορές του εργοδότη...

Είναι απρέπεια, δήθεν να προσλαμβάνεις70 νέους εργαζόμενους στο Προσωπικό Κίνησης Αμαξοστοιχιών, αλλά να τους έχεις απλήρωτους και με ανοιχτή ημερομηνία πρόσληψης...

Είναι απρέπεια να απολύεις δήθεν λόγω COVID έμπειρο Τεχνικό  Προσωπικό και να το επαναπροσλαμβάνεις ως δόκιμο, χωρίς να αναγνωρίζεις την προηγούμενη προσφορά τους και την προϋπηρεσία τους και μάλιστα με 650€ μισθό...

Είναι απρέπεια, ο Εργοδότης, να μην συναντά την Ομοσπονδία και το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ γιατί έτσι απλά του αρέσει να συναντά μόνο τους «αρεστούς»...

Είναι απρέπεια να συμπεριφέρεται ως «Σουλτάνος» στους εργαζόμενους της εταιρείας του, που τους βρήκε, καθότι ο ίδιος είναι περαστικός...

Και φυσικά είναι απρέπεια των συνδικαλιστών που αναφανδόν τον στηρίζουν, για να λαμβάνει τέτοιες αποφάσεις και που πιστεύουν ότι στις διαπραγματεύσεις για την ΕΣΣΕ δεν μπορείς μόνο να παίρνεις, πρέπει και να δίνεις...

Είναι απρέπεια να ζητούν για λογαριασμό της εταιρείας, ως εκπρόσωποί της, ιδίως όταν η ίδια δεν το πράττει, περισσότερες οικονομικές ενισχύσεις για να αγοραστεί, με τα λεφτά των φτωχών Ελλήνων, καλύτερο και πιο σύγχρονο τροχαίο υλικό, υπονοώντας ότι αυτό το τροχαίο υλικό των 30 ετών που αγοράζει, αξίζει στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο... 

Είναισυνδικαλιστικήαπρέπειακαι συνδικαλιστικός κατήφορος να 

καταγγέλλεταιη Γ‘βθμια οργάνωση της Χώρας, ο κορμός δηλαδή του κινήματος που εκπροσωπεί εκατομμύρια εργαζόμενους, από το Προεδρείο ενός Σωματείου που εκπροσωπεί μερικές δεκάδες εργαζόμενους...

Επάνω στο «Δένδρο» των συνδικάτων, κρέμονται ως κλαδιά οι Ομοσπονδίες και τα Εργατικά Κέντρα και ως παρακλάδια τα Σωματεία - Μέλη τους!Αυτό το «Δένδρο» που είναι ποτισμένο με αίμα, όποιος το πριονίζει απλά πριονίζει το δικό του κλαδί, τηδική του υπόσταση, χύνοντας το αίμα όλων...


Ο αγώνας των συνδικάτων πρέπει να διεξάγεται σε δύο κατευθύνσεις:

Στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη του Σιδηροδρόμου, την απρόσκοπτη

 λειτουργία των σιδηροδρομικών εταιρειών και στον κοινωνικό τους ρόλο και

Στην αναγνώριση του επαγγελματία Σιδηροδρομικού, με πλήρη εργασιακά δικαιώματα, συλλογικές συμβάσεις εργασίας και αμοιβές αντίστοιχες του επαγγέλματός μας!


Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να γυρίσουμε πίσω...

Προχωράμε μπροστά, αφήνοντας πίσω την εποχή των μειωμένων προσδοκιών!

Απαιτούμε, απ’ όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ΣΕΒΑΣΜΟ στους επαγγελματίες Σιδηροδρομικούς, σεβασμό στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο!


Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να ανεχόμαστε «Δούρειους Ίππους» στο εσωτερικό μας...

Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να ανεχόμαστε προσωπικές στρατηγικές και επαναλαμβανόμενα λάθη...


Η ώρα της ενότητας, όσων την επιθυμούν, είναι τώρα...

Η ώρα της διεκδίκησης και της δικαίωσης είναι τώρα...


Δεν δικαιούμαστε να διαψεύσουμε τους εργαζόμενους-μέλη των Σωματείων που πίστεψαν σε εμάς, που μας εξέλεξαν για να τους εκπροσωπούμε...


Δεν έχουμε δικαίωμα να υπονομεύσουμε το παρόν και το μέλλον των συναδέλ-φων μας!


Είμαστε εδώ, είμαστε παρόντες και οφείλουμε με αλληλεγγύη να 

αγωνιζόμαστε για ΟΛΟΥΣ και ΟΧΙ για ορισμένους!



 Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.


ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ 

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου