Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 12 Απριλίου 2021

Φιάσκο μετά το επικοινωνιακό show : Ακινητοποιημένα 23 από τα 40 νοικιασμένα λεωφορεία… λόγω βλάβης!

Επικοινωνιακό σώου με λεωφορεία που νοικιάσαμε για 3+1 χρόνια με ...700.000 χιλιόμετρα! 

Δεν βγήκαν για δρομολόγια καταγγέλλει μετά από αυτοψία στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη ο
τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ


Μετά το επικοινωνιακό σόου Μητσοτάκη ήρθε το κυβερνητικό φιάσκο με τα λεωφορεία που νοίκιασε το υπουργείο Μεταφορών. Σε αυτοψία που πραγματοποίησε ο Νίκος Παππάς στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη, παρουσία εργαζομένων και του μέλους του ΔΣ του Εργατικού Κέντρου Αθήνας Ηλία Γκιούλακη,  διαπίστωσε ότι είναι ακινητοποιημένα στο συγκεκριμένο αμαξοστάσιο  και τα 9 από τα νοικιασμένα λεωφορεία με αποτέλεσμα κανένα από τα λεωφορεία να μην πραγματοποιεί σήμερα δρομολόγια.


Όπως τόνισε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ «Τα πολυδιαφημισμένα λεωφορεία που παρελήφθησαν βρίσκονται ακινητοποιημένα με βλάβες στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ. πρόκειται για λεωφορεία με 500.000 -700.000 χιλιόμετρα τα οποία νοικιάζονται για 150.000 ευρώ ενώ με λίγα χρήματα περισσότερα θα μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε καινούργια».

Ο Νίκος Παππάς χαρακτήρισε την κατάσταση που επικρατεί στα ΜΜΜ ντροπή για το επιβατικό κοινό ενώ επεσήμανε ότι τα λεωφορεία δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας εν μέσω πανδημίας καθώς έχουν ελάχιστα παράθυρα, ενώ είναι ακατάλληλα για ΑΜΕΑ.  

Να σημειωθεί ότι το συνολικό κόστος των συμβάσεων με τους αναδόχους ανέρχεται σε 50 εκατ. ευρώ για 3+1 χρόνια και αφορά την προμήθεια 243 12μετρων και 50 18μετρων αρθρωτών, όλα μεταχειρισμένα δεκαετίας.

Πέραν της μεγάλης καθυστέρησης προμήθειάς τους (η διαδικασία ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο) και των παρατυπιών στις συμβάσεις (μεταξύ άλλων, τα λεωφορεία δεν έχουν ανοιγοκλεινόμενα παράθυρα), που προκάλεσαν και το προσωρινό «μπλόκο» του Ελεγκτικού Συνεδρίου στα μέσα Φεβρουαρίου, έντονες αντιδράσεις προκαλεί και το γεγονός ότι με λίγα παραπάνω χρήματα η ΟΣΥ θα μπορούσε να προμηθευτεί ολοκαίνουργια και ασφαλή δικά της λεωφορεία.

Όπως προκύπτει από έγγραφο του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΥ, που έλαβε το Ελεγκτικό Συνέδριο με αρ. πρωτ. ΕΣ 5725/8.2.2021, η διενέργεια της προμήθειας των ανωτέρω λεωφορείων με βραχυχρόνια μίσθωση επιλέχθηκε καθώς «η τιμή ενός καινούργιου λεωφορείου όμοιου με τα προς προμήθεια λεωφορεία στην ευρωπαϊκή αγορά είναι περίπου 210.000,00 ευρώ και, σε κάθε περίπτωση, το κόστος απόκτησης των λεωφορείων με μίσθωση είναι σημαντικά μικρότερο, ανά έτος χρήσης τους, αυτού της απόκτησης καινούργιων, λαμβανομένης υπόψη της σταδιακής απομείωσης της αξίας των τελευταίων».

Δηλαδή η ΟΣΥ παραδέχεται όχι μόνο ότι με 61,5 εκατ. ευρώ θα μπορούσε να έχει ασφαλή και ιδιόκτητα καινούργια λεωφορεία, αλλά εμπαίζει σαφώς και τη νοημοσύνη των πολιτών αναφέροντας ότι ανά έτος χρήσης τα καινούργια λεωφορεία θα έχαναν την αξία τους, όταν αυτά που θα κυκλοφορούν τώρα έχουν ήδη φθορά δεκαετίας!

Η δήλωση του Νίκου Παππά > 

 Το επιτελικό μπάχαλο Μητσοτάκη και Καραμανλή στα ΜΜΜ, επιχειρήθηκε να καλυφθεί με επικοινωνιακό σόου. 

❗️Παρέλαβαν 40 μεταχειρισμένα λεωφορεία, με τα περισσότερα να έχουν πάνω από 500 χιλιάδες χλμ. 

❗️Κανένα από τα οχήματα του αμαξοστασίου της Πέτρου Ράλλη δεν εκτελεί δρομολόγια, καθώς η πλειονότητα παρουσιάζει βλάβες.

❗️Οι ανάγκες για ανοιγόμενα παράθυρα έχουν καλυφθεί με πρόχειρες και ανεπαρκείς πατέντες. 

❗️Το κόστος ενοικίασης των μεταχειρισμένων λεωφορείων είναι λίγο μικρότερο από το κόστος αγοράς νέων.

Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής θα έπρεπε να ντρέπονται, όχι να κομπάζουν.

Πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου