Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στηρίζει στους συρμούς αυτούς την επιθετική της πολιτική στις επιβατικές μεταφορές τα επόμενα 5 χρόνια, σύμφωνα ενώ προγραμματίζονται και επενδύσεις σε νέο τροχαίο υλικό το επόμενο διάστημα, σε συνδυασμό με την ανακαίνιση της τεχνικής βάσης στην Αθήνα και την μεταφορά του εργοστασίου στην αποθήκη Κ1 στο Θριάσσιο.
Προσλήψεις μηχανοδηγών
Μετά την τελευταία συμφωνία που υπέγραψε το Σωματείο των μηχανοδηγών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,επιταχύνεται και η διαδικασία πρόσληψης νέων μηχανοδηγών (άρθρο 1 συμφωνίας) , με τα 2 μέρη να συμφωνούν ότι αποτελεί άμεση αναγκαιότητα για την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας, η εξέλιξη αυτή.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αύξηση της ταχύτητας και την μείωση των δρομολογιακών χρόνων στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης αποτελεί η λειτουργία των συστημάτων επιδομής (ETCS - Φωτοσήματα- Τηλεδιοίκηση) καθώς και η συντήρηση του δικτύου καθώς σήμερα 20 Ιουλίου, στην διαδρομή αυτή υπάρχουν βραδυπορίες άνω των 17 χιλιομέτρων και μονοδρομήσεις (αναφερόμαστε σε συνολικό μήκος στον ένα κλάδο μόνο)!
Θυμίζουμε ότι απο τον Απρίλιο του 2019 η διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη διεξάγεται σε 3 ώρες και 50 λεπτά.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου