Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021

Το τέλος του ΟΣΕ ως μοναδικού διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής στην Ελλάδα

 Μια αλλαγή στην παράγραφο του Νόμου 3911 φανερώνει με τον πλέον πειστικό τρόπο αυτό που σχεδιάζεται για τον ΟΣΕ και την παραχώρηση των αρμοδιοτήτων του απο την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.  Στο Νομοσχέδιο που διέρρευσε χτες, στο άρθρο 54 αναφέρεται ότι α) Η παρ. 8 του άρθρου 23 του ν. 3911/2011 (Α΄12) τροποποιείται ως προς την 

αντικατάσταση του εφαρμοζόμενου νομοθετικού πλαισίου, β) στην παρ. 9 η φράση «στον  διαχειριστή υποδομής και στη σιδηροδρομική επιχείρηση για την οποία εκπαιδεύονται»  αντικαθίσταται από τη φράση «σε διαχειριστή υποδομής και σε σιδηροδρομική επιχείρηση".

Η αλλαγή μιας μόνο λέξης καταργεί στην ουσία  τον ενιαίο διαχειριστή υποδομής και ανοίγει πλέον τον δρόμο για την είσοδο του Βρετανικού Μοντέλου στην Ελλάδα.

Την ίδια ώρα η πλήρης αφωνία -εδώ και 2 χρόνια- της ηγεσίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ την ιστορία της. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ γιατί 2 χρόνια τώρα είναι απλά παρατηρητές των εξελίξεων. 

Αύριο το Σωματείο των Μηχανοδηγών έχει προγραμματισμένη συνάντηση με την Διοίκηση του ΟΣΕ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Ακολουθεί η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας για το θέμα:
    (..............)
    Ποιά ανακοίνωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή