Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

+ΣυνΕξέλιξη : Xορτάσαμε εξαγγελίες, 3 χρόνια ψέματα και απαξίωση.

3 χρόνια καταστρέφουν ότι χτίστηκε με κόπο και απαξιώνουν συνειδητά τον σιδηρόδρομο

3 χρόνια έχουν περάσει από την αλλαγή σκυτάλης στην πολιτική ηγεσία

του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών. 3 χαμένα χρόνια αφού τους τελευταίους 30 μήνες δεν έχει προχωρήσει τίποτα,  παρά μόνο διαβάζουμε καθημερινά εξαγγελίες για έργα που ΘΑ γίνουν και ΘΑ αλλάξουν –τάχα- προς το καλύτερο τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.

3 χρόνια πριν τέτοιες μέρες, εγκαινιαζόταν η νέα σιδηροδρομική γραμμή στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης (Καλλίδρομο) και ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής μειωνόταν στις 3 ώρες και 50 λεπτά. Ο νέος σταθμός Λαρίσης, η ηλεκτροκίνηση, η Σιδηροδρομική Ακαδημία και πόσα άλλα εμβληματικά έργα, που βάλτωναν για δεκαετίες. 

3 χρόνια μετά και στον άξονα ΠΑΘΕ κυκλοφορούν ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΤΡΕΝΑ και οι χρόνοι έχουν αυξηθεί από τις ατέλειωτες βραδυπορίες, λόγω της ελλιπούς συντήρησης. Σεπόλια και γέφυρα Γαλλικού θυμίζουν στους μηχανοδηγούς ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν προχώρησε. Το Etcs φαντάζει ανέκδοτο, όπως και η σηματοδότηση, έργα που είχαν ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ από το 2019. 

3 χρόνια μετά, για να αλλάξει φορά μια μηχανή στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης ταξιδεύει στον… Παλαιοφάρσαλο, ενώ ο Προαστιακός Λάρισας – Θεσσαλονίκης απαξιώνεται καθημερινά και το επιβατικό κοινό τον εγκαταλείπει εξαιτίας των ατελείωτων καθυστερήσεων, παρά την αγωνιώδη προσπάθεια των μηχανοδηγών. 

3 χρόνια μετά, η Έδεσσα, η Κόρινθος, ο Βόλος, το σύμπλεγμα Τχ1-Τχ5, τα Κιούρκα, δεν λειτουργούν λόγω έλλειψης προσωπικού και έπονται και άλλοι σταθμοί. Μετά την Δράμα δεν υπάρχει τρένο, υπάρχει όμως ο …Προαστιακός Σερρών του κυρίου Καραμανλή. 17 ολόκληρες μέρες χρειάστηκαν για να αλλάξει ένα κλειδί στον Προαστιακό Αθήνας. 

3 χρόνια οι «Άριστοι» καταστρέφουν τα πάντα, μέρα με την μέρα. Ότι με κόπο χτίστηκε την περίοδο 2015-2019. 

Και το μόνο που ξέρουν να  ζητάνε είναι ρουσφέτια, από την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με «όχημα» την Κρατική επιχορήγηση. Όχι περισσότερα σύγχρονα και πιο γρήγορα τρένα, ούτε επενδύσεις. Ρουσφέτια μόνο. 

Το Δώρο Χριστουγέννων μετά από 4 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας με το νέο καθεστώς, θα καταβληθεί την τελευταία μέρα που προβλέπει  η εργατική Νομοθεσία(21 Δεκεμβρίου)  γιατί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλονται σήμερα πάνω από 65 εκατομμύρια Ευρώ.

 Την ίδια ώρα οι αεροπορικές εταιρείες έλαβαν ενίσχυση εκατοντάδων εκατομμυρίων Ευρώ όπως και τα ΚΤΕΛ. 

Κοινό μυστικό πλέον είναι ότι και για  το 2022 και παρά τις  δεκάδες εξαγγελίες, για τις άγονες γραμμές θα ισχύσει – επεκταθεί, η Σύμβαση που υπογράφηκε τον Δεκέμβρη του 2015

14 μέρες έχουν απομείνει για να δούμε αν άλλη μια εξαγγελία, θα μείνει στα χαρτιά. Ελπίζουμε να μην επιβεβαιωθούν τα όσα ακούγονται.  

Όλοι οι μηχανοδηγοί ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πλέον πολύ καλά. 

ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ γιατί ΒΙΩΝΟΥΝ την απαξίωση. 

Κατά τα λοιπά....

Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων στην Ελλάδα του κ. Μητσοτάκη.


+ΣυνΕξέλιξη - Δεκέμβριος 2021 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου