Σχεδόν το σύνολο των σιδηροδρομικών που συνταξιοδοτήθηκαν την περίοδο 2011-2015 ζητούν την αναδρομική ένταξη τους στις διατάξεις του Νόμου Κατρούγκαλου και αυτή είναι η έμπρακτη απάντηση στο εγχώριο σιδηροδρομικό συνδικαλιστικό κίνημα, που ζητούσε την κατάργηση του Νόμου στο σύνολο του ενώ έπρεπε να διεκδικήσει την κάθετη εφαρμογή του Νόμου για όλους.
Χάρη στον Νόμο Κατρούγκαλου, οι κύριες συντάξεις αυξήθηκαν κατά 40-50% ενώ το εφάπαξ σχεδόν διπλασιάστηκε καθώς τα ποσά έγιναν ανταποδοτικά των εισφορών των εργαζομένων.
Είχαν προηγηθεί 13 μειώσεις των συντάξεων απο τις Κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-Νέας Δημοκρατίας- ΛΑΟΣ την περίοδο 2011-2015.
Ασφαλώς μελανό σημείο στον Νόμο Κατρούγκαλου αποτελούσε η αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, με την προσθήκη εξαμήνων και οι προβλέψεις για τις επικουρικές συντάξεις που άλλωστε κρίθηκαν αντισυνταγματικές.
Το Σωματείο των μηχανοδηγών είναι το μοναδικό Σωματείο στον σιδηρόδρομο που έχει προσφύγει δικαστικά το 2018 ΕΝΑΝΤΙΑ στις διατάξεις για τα όρια ηλικίας, στηρίζοντας αγωγή συναδέλφου τεχνίτη και ακολουθώντας τον δρόμο της λογικής και όχι την επικοινωνιακή προπαγάνδα των τότε ημερών που ζητούσε να καταργηθεί ένας Νόμος που απογείωνε τις συντάξεις και το εφάπαξ των σιδηροδρομικών.
Η εκδίκαση της υπόθεσης πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβρη και αναμένουμε το αποτέλεσμα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου