Είναι όμως ενδεικτικό της επικοινωνιακής τακτικής των τελευταίων 3 χρόνων. Εξήγγειλαν δεκάδες φορές το τρένο στην γραμμή Κόρινθος - Ναύπλιο, πραγματοποίησαν 3 τουλάχιστο συνεντεύξεις τύπου και τελικά δεν έκαναν τίποτα.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ η καταστροφική πολιτική της Κυβέρνησης Μητσοτάκη για τον σιδηρόδρομο (την κατατάσσουμε στην πλέον αντισιδηροδρομική Κυβέρνηση στην νεότερη ιστορία της χώρας), αποδεικνύεται από την κατάσταση στο μοναδικό έργο που έτρεχε στην ευρύτερη περιοχή και που φυσικά ...λιμνάζει.
Αναφερόμαστε στην κανονικοποίηση της γραμμής προς Λουτράκι έργο που υπογράφηκε την άνοιξη του 2019, 3 χρόνια μετά βρίσκεται μόλις στο 11.2% της υλοποίησης του και ενώ θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τον Φλεβάρη του 2021!!!
Για την σύνδεση με την Πάτρα ή την ηλεκτροκίνηση προς Αίγιο δεν χρειάζεται να αναφέρουμε τίποτα.
Γιατί το απόλυτο τίποτα κυριαρχεί.
3 χαμένα χρόνια για τον σιδηρόδρομο.
Αντίθετα στην συνάντηση Καραμανλή - Νίκα αποφασίστηκε η κατασκευή νέων.. δρόμων. (εδώ η επίσημη ανακοίνωση )
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Ποια είναι η πολιτική τους έναντι του σιδηροδρόμου την ξέρουμε. Και της ΝΔ και του ΚΙΝΑΛ. Όποιος δεν το αντιλαμβάνεται είναι ή κομματικό στέλεχος ή .... (προσθέσατε την ιδιότητα της αρεσκείας σας). Ο Κ. Καραμανλής ο Γ' ασχολείται αποκλειστικά με τους αυτοκινητόδρομους. Τα υπόλοιπα τα έχει αναλάβει ο Υφυπουργός. Τα ΚΤΕΛ είναι από τα πιο ισχυρά λόμπι στη Χώρα. Οι επιβάτες του σιδηροδρόμου δεν επηρεάζουν το πολιτικό τοπίο. Ολόκληρες περιοχές της Ελλάδας έμειναν χωρίς ή με ελάχιστο σιδηρόδρομο, αλλά ψήφισαν μετά μανίας το κυβερνών κόμμα. Όμως με κουβέντες δεν γίνεται δουλειά. Απαιτείται ενημέρωση και αν τα κανάλια κλείνουν τα μικρόφωνα υπάρχουν και οι παλιές μέθοδοι. Αφίσες, φυλλάδια και μοίρασμα πόρτα-πόρτα αλλά και αξιοποίηση του διαδικτύου και των νέων μέσων επικοινωνίας στο μέγιστο. Αφήστε τους κυβερνητικούς συνδικαλιστές να αυτοθαυμάζονται και βγείτε στο δρόμο...
ΑπάντησηΔιαγραφή