Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2022

Η Κυβέρνηση ανανεώνει για 3η φορά την σύμβαση που είχε ...καταγγείλει (ΤΡΑΙΝΟΣΕ - άγονες γραμμές)

 Για 3η φορά και με τροπολογία,  τα τελευταία 2 χρόνια ανανεώνεται η σύμβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το Ελληνικό Δημόσιο για τις άγονες γραμμές απο την Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Πρόκειται για κανονική ιλαροτραγωδία, αν φανταστεί κανείς ότι
ο Υπουργός Μεταφορών έχει δημόσια καταγγείλει την σύμβαση που υπογράφηκε τον Δεκέμβριο του 2015 ως τουλάχιστη κάκιστη, προαναγγέλοντας απο το 2019 μια νέα σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα διαρκεί 15 χρόνια και θα έχει καλύτερους όρους απο την υφιστάμενη.

Στο μεσοδιάστημα η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, ανανέωσε την Σύμβαση που έχει καταγγείλει ως "κακή", τρείς φορές. 

1η ανανέωση : Απο Ιανουάριο μέχρι Δεκέμβριο 2021.

2η ανανέωση : Απο Ιανουάριο μέχρι Φεβρουάριο 2022

3η ανανέωση : Aπο Μάρτιο 2022 μέχρι 15 Απριλίου 2022

Είναι αυτονόητο ότι με όλα αυτά τα τραγελαφικά, δεν μπορεί να προχωρήσει κανένας σοβαρός επενδυτής σε σχεδιασμό για το μέλλον στις σιδηροδρομικές μεταφορές στην χώρα καθώς καθίσταται δέσμιος μιας αναξιόπιστης Κυβέρνησης. 

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ στους συναδέλφους, ότι οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές  στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πανηγυρίζουν απο το 2019 για την σύμβαση που ΘΑ ανανεωθεί για 15 χρόνια. Ακόμα και σήμερα αυτό δεν έχει συμβεί.

Σήμερα 2 Μαρτίου 2022 δίνεται άλλη μια παράταση της σύμβασης που είχε υπογράψει η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Ελπίζουμε η νέα σύμβαση να υπογραφεί σε αυτό το διάστημα της 3ης ανανέωσης και να περιλαμβάνει τις διασφαλίσεις για τα δικαιώματα των εργαζομένων, όπως αυτές είχαν διατυπωθεί στην σύμβαση που είχε υπογραφεί τον Δεκέμβρη του 2015.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα πεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών στην Βουλή στην συζήτηση του Νομοσχεδίου την Πέμπτη,  που έχει εξαγγείλει την νέα σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεκάδες φορές. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



1 σχόλιο:

  1. Τι να υπογράψουν νέα και καλύτερη, ανανεώνουν την παλιά που δεν εφαρμόζεται και όλα καλά! Όλα καλά; Τα δρομολόγια που προβλέπονται και δεν πραγματοποιούνται είναι περισσότερα από αυτά που εκτελούνται. Τα λεφτά όμως είναι τα ίδια. Υποτίθεται ότι δεν γίνονται με ευθύνη του ΟΣΕ; Αυτό είναι αλήθεια για κάποια δρομολόγια και γραμμές, η απαξίωση του τροχαίου υλικού και η κατάρρευση των Desiro, είναι και έργο ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Όταν ο πολυλατρεμένος μας Διευθυντής διέγραψε τα ΜΑΝ και τα τα AEG και όλα τα παλαιότερα βαγόνια, μαζί με 120 έμπειρους μηχανοδηγούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πλέον τροχαίο υλικό, ακόμα κι αν αυξηθούν τα δρομολόγια. 50 μύρια το χρόνο για μερικά ζεύγη Αθήνας-Θεσσαλονίκης, για τον Προαστιακό, τις μισές Χαλκίδες, τους μισούς Βόλους κάτι ψιλά από Καλαμπάκα, Φλώρινα, Σέρρες και Δράμα και κάτι τραινάκια στην Πελοπόννησο, που κυκλοφορούν μόνο υπό Κ.Σ., κατάντησε ανέκδοτο να μιλάμε για σιδηρόδρομο στην Ελλάδα.
    Κατά τα άλλα εξαγγέλλονται συνεχώς μεγάλα έργα, νέες γραμμές, υδρογονικά τραίνα, πυραυλοκίνητα και δεν ξερω τι άλλο... Μήπως είναι καιρός να κάνετε πιο συντομευμένες κινητοποιήσεις και να ενημερώσετε τις τοπικές κοινωνίες, όχι υποχρεωτικά απεργίες ή στάσεις εργασίας, αλλά ευφάνταστες ενέργειες που θα τραβήξουν και τα φώτα των μέσων ενημέρωσης. Κι αν σας λοιδορήσουν οι γνωστοί ΑΡΔ θα είναι τίτλος τιμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή