Νέα ήθη έχουν εισάγει στην καθημερινότητα των μηχανοδηγών όσοι διοικούν τον κλάδο . Αφού απέτυχαν παταγωδώς στον σχεδιασμό των νέων υπηρεσιώνσχεδιασμός που θύμισε στους μηχανοδηγούς το νόημα της πραγματικής ασχετοσύνης και πως η χάραξη κυκλωμάτων από εργαζόμενους που δεν έχουν καμία σχέση με τον κλάδο μας τουλάχιστο τους εκθέτει , μια νέα πρακτική έχει κάνει τις τελευταίες εβδομάδες την εμφάνιση της.
Σε περιπτώσεις καθυστερήσεων εμπορικών τρένων και υπερβάσεων του ωραρίου λόγω προβλημάτων στην υποδομή, οι παροικούντες στην λειτουργία ζητούν απο τους συναδέλφους που αρνούνται να συνεχίσουν, να καταθέσουν αναφορές και στην συνέχεια δίνουν εντολή (προφορική) στους προγραμματιστές να εξαιρούν αυτούς τους μηχανοδηγούς απο τα εμπορικά επειδή δεν δέχονται να εργάζονται.... 12 ωρα.
Πρόκειται για την ουσιαστική παραδοχή ανυπαρξίας υπηρεσιακού μηχανισμού στην εκμετάλλευση καθώς αντί να αναδειχθεί το πρόβλημα της υποδομής και να ασκηθεί πίεση στον ΟΣΕ και στην πολιτική ηγεσία για να δοθούν λύσεις στα όσα ζούν οι μηχανοδηγοί, προτιμάτε (για πολιτικούς λόγους προφανώς) να επιχειρηθεί η εξαίρεση απο τις υπηρεσίες αυτές για όσους καταδεικνύουν το πρόβλημα και αρνούνται την υπερεργασία.
Πονάει δάχτυλο, κόβει χέρι με λίγα λόγια.
Με τον τρόπο αυτό έχει "εξαιρεθεί" απο τα εμπορικά μεγάλος αριθμός μηχανοδηγών στην Βόρεια Ελλάδα και το βάρος πέφτει στους υπολοίπους που υπερεργάζονται σε εξαντλητικό βαθμό με τον κίνδυνο ατυχήματος να ελλοχεύει.
Σε αυτά τα νέα ήθη και νέα έθιμα που εισήγαγαν στην καθημερινότητα μας άσχετοι παράγοντες, η απάντηση σύντομα θα είναι αποκαλυπτική για τις πράξεις και παραλείψεις τους.
Αντιλαμβανόμαστε ωστόσο την ανάγκη τους να καλύψουν την διάλυση στον σιδηρόδρομο, καθώς σε αυτό το ενδεχόμενο θα έρχονταν σε αντιπαράθεση με τον πολιτικό προϊστάμενο , αλλά μάλλον έχουν ξεχάσει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν διοικείται όπως ένας Δημόσιος Οργανισμός.
Τα καλύτερα για αυτούς έρχονται και μάλιστα έχουν μαζευτεί πολλά.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου