Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2022

Πληθωρισμός : Επιστροφή στο 1993! Εργασιακά : Καταστρατήγηση κλαδικής Σύμβασης. Σοβαρά προβλήματα σε υποδομή- τροχαίο υλικό

 Ο πληθωρισμός τον Ιούνιο εκτινάχθηκε στο 12,1%, σε επίπεδα του 1993. Μέσα στους τελευταίους έξι μήνες, ο ήδη υψηλός πληθωρισμός του Ιανουαρίου σχεδόν διπλασιάστηκε. Η Ελλάδα ξεπερνά πλέον κατά πολύ τον μέσο όρο της Ευρωζώνης ενώ σε σχέση με έναν χρόνο πριν, έχουμε

  • 4117,7% αύξηση στο φυσικό αέριο, 
  • 70,4% αύξηση στο ρεύμα,
  •  45,6% αύξηση στα καύσιμα και
  •  διψήφιες αυξήσεις στα τρόφιμα. 
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
Μην παρεξηγείτε την κυβέρνηση. 
Δεν πρόκειται για αφαίμαξη του εισοδήματος των πολιτών ούτε για στήριξη της αισχροκέρδειας και των καρτέλ. 
Απλώς φροντίζει οι τουρίστες να μην κάνουν φθηνές διακοπές στην Ελλάδα…


Στο πλαίσιο του αντεργατικού νόμου Χατζηδάκη, το Υπουργείο Εργασίας έφτασε στο σημείο να καταστρατηγήσει την Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΚΣΣΕ) του Επισιτισμού, που μόλις πριν λίγο καιρό είχε κηρύξει ως υποχρεωτική. 
Με απαράδεκτη εγκύκλιό του καταργεί το πενθήμερο, όπως προβλέπεται στην ΚΣΣΕ του Επισιτισμού. Ανοίγει το δρόμο κατάργησης των όρων των συλλογικών συμβάσεων με ατομικές συμφωνίες, στο πλαίσιο του νόμου Χατζηδάκη, δίνοντας τη δυνατότητα ο εργαζόμενος να δηλώνει στο ΕΡΓΑΝΗ πως επιθυμεί να εργαστεί την 6η μέρα για οικονομικούς λόγους και μάλιστα χωρίς αμοιβή.

Ο Υπουργός Εργασίας, κ. Χατζηδάκης που οφείλει να αποσύρει άμεσα την απαράδεκτη αυτή εγκύκλιο με την οποία καταργείται στην πράξη το πενθήμερο και οι ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις απλά προσθέτει άλλο ένα κερασάκι στην τούρτα με τα επιτεύγματα του.

Στα δικά μας 

Σοβαρά είναι καθημερινά τα προβλήματα με το τροχαίο υλικό, που έχουν ως αποτέλεσμα καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων. 
Η Διοίκηση της Hellenic Train υποστηρίζει ότι έχει εντοπίσει τα προβλήματα αλλά απαιτείται χρόνος για την επίλυση τους καθώς είναι γνωστές οι παθογένειες που υπάρχουν.
Τα προβλήματα δεν εντοπίζονται στα ETR αλλά στο υπάρχον τροχαίο υλικό και ιδιαίτερα στην κατάσταση των Η/Α, Δ/Η αλλά και Α/Α.
Σημειώνουμε ότι πλέον όλα καταγράφονται, αναλυτικά. 

Στην υποδομή η κατάσταση παραμένει τραγική, ενώ ανέκδοτο μεταξύ των μηχανοδηγών έχει γίνει η υποτιθέμενη τηλεδιοίκηση Λιανοκλαδίου που εγκαινίασε με φιέστα πριν 2 μήνες ο ΟΣΕ. 
Τα τηλεγραφήματα - σιδηρόδρομοι που δίνονται σε αμαξοστοιχίες, προκαλούν θυμηδία στο προσωπικό έλξης, που με απόλυτο επαγγελματισμό καλείται και φέρνει σε πέρας εκτελέσει εντολές για υπερβάσεις κόκκινων φωτοσημάτων, είσοδο και έξοδο σε παρακαμπτηρίους απο διπλή σε μονή γραμμή και τούμπαλιν. 
Μια κατάσταση απόλυτα τραγική, με τα Σωματεία του ΟΣΕ να σιωπούν ενοχικά και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών να έχει προχωρήσει σε ιστορικούς συμβιβασμούς, αποδεχόμενη την εργασία με τίτλους κτήσης (μπλοκάκια) σε κρίσιμες ειδικότητες. 
Αναρωτιόμαστε που είναι όλοι αυτοί, που ψάχνανε  κάποτε την σκόνη στο Καλίδρομο & δημοσιεύανε ονοματεπώνυμα νεοπροσλαμβανόμενων  μηχανοδηγών στο διαδίκτυο....
Σήμερα με τα μπλοκάκια να κυριαρχούν και με μεθόδους προσλήψεων τουλάχιστο αδιαφανείς, κρύβονται. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου