Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2022

Μητσοτάκης : Κουβέντα για τον σιδηρόδρομο, αυξήσεις στον κατώτατο μισθό τον Μάιο του 2023

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ τον τίτλο της πλέον αντι-σιδηροδρομικής Κυβέρνησης της μεταπολίτευσης με την χτεσινή του ομιλία στην ΔΕΘ ο κ. Μητσοτάκης, αφού ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για τον σιδηρόδρομο. Την ώρα που ο σιδηρόδρομος πρωταγωνιστεί στην προσπάθεια πολλών χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να ξεπεράσουν την ενεργειακή κρίση (Στην Γερμανία με το εισιτήριο των 9 Ευρώ για όλες τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις, στην Ισπανία αντίστοιχα κτλπ), στην Ελλάδα το μέσο έχει εγκαταλειφθεί και αξιοποιείται μόνο για την απευθείας ανάθεση μελετών για έργα που έχουν εξαγγελθεί ότι ΘΑ γίνουν.  

Καμία κουβέντα για τον σιδηρόδρομο λοιπόν απο την Κυβέρνηση που θα μείνει στην ιστορία σαν αυτή που προσπάθησε να σβήσει το μέσο απο τον χάρτη και το μόνο που έκανε στην θητεία της ήταν το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ!

Μόνο ρουσφέτια και προσπάθεια βολέματος των ημετέρων, ενώ κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι πριν μόλις μερικές εβδομάδες εξήγγειλε τον πλήρη διαχωρισμό της ΕΡΓΟΣΕ απο τον ΟΣΕ , ενώ προεκλογικά υποσχόταν ακριβώς τα αντίθετα.

Η δυναμική που αναπτύχθηκε την τετραετία 2015-2019 με την ολοκλήρωση κομβικών σιδηροδρομικών έργων κινδυνεύει να χαθεί καθώς τα υπολειπόμενα έργα βαλτώνουν ενώ η χώρα κινδυνεύει με σοβαρά πρόστιμα για την μη λειτουργία του ETCS μέχρι το τέλος του 2022. (Θυμίζουμε τις υποσχέσεις τον Σεπτέμβριο του 2019 που έλεγαν ότι θα λειτουργεί στο τέλος του 2020).

Η κυκλοφορία θυμίζει πάζλ με τις παρακαμπτηρίους να φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, ενώ μέσα σε αυτό το κλίμα απαξίωσης καμία σιδηροδρομική εταιρεία δεν δέχεται να πραγματοποιήσει σοβαρές επενδύσεις. 

Μόνο γέλιο προκαλούν τα τρένα ....υδρογόνου που υποσχέθηκε για το 2027 η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, την ίδια ώρα που τροχαίο υλικό δεν υπάρχει για τον Προαστιακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης και ο συνωστισμός επικρατεί ενώ συρμοί diesel έχουν επανέλθει ΚΑΙ στην Αθήνα στην διαδρομή Λιόσια - Κάντζα. 

Κανείς σιδηροδρομικός δεν ξεχνά το φιάσκο των νέων σχεδίων Μητσοτάκη - Καραμανλή, για την σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας, σχέδια που άλλαζαν τον ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σχεδιασμό Σπίρτζη αλλά τελικά αποδείχτηκαν  σχέδια που ήταν χαραγμένα στην άμμο απο την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, καθώς τα  απέρριψε η Ευρωπαϊκή Ένωση. 

Ποιος άραγε ξεχνά ότι μετά τον Ιούλιο του 2019 δεν υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Αλεξανδρούπολη και ότι απο τα 3 δρομολόγια την ημέρα- κάθε μέρα, στον Έβρο εκτελείται μόνο ένα δρομολόγιο εδώ και 3 χρόνια και μόνο τις καθημερινές ημέρες! 

Κανείς δεν ξεχνά ότι ο χρόνος Αθήνας- Θεσσαλονίκης ανέβηκε την τελευταία τριετία κατά 7 λεπτά και με 2 στάσεις λιγότερες για τα InterCity. 

Κανείς δεν ξεχνά ότι αντί να αυξηθούν οι ταχύτητες (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ στο Τιθορέα -Δομοκός που παραδόθηκε στις αρχές του 2019) στα 200 χλμ "φυτεύονται" παντού ατελείωτες βραδυπορίες. 

Κανείς δεν ξεχνά ότι εδώ και 1 χρόνο και για να συνδεθεί το λιμάνι (Πειραιάς) με το αεροδρόμιο χρειάζεται μετεπιβίβαση σε συρμούς Diesel στον σταθμό του Ρέντη. 

Κανείς δεν ξεχνά τους συρμούς AEG στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης τα τελευταία 3 χρόνια. 

Κανείς δεν ξεχνά τις εξαγγελίες για το "τρένο της επανάστασης" που στις 25 Μαρτίου 2021 και για τα 200 χρόνια απο την έναρξη της ΘΑ επαναλειτουργούσε την γραμμή για το Ναύπλιο

Κανείς δεν ξεχνά τις ΜΕΓΑΛΕΣ καθυστερήσεις στο έργο για το Λουτράκι, για τις γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό και για πολλά άλλα έργα που είχαν υπογραφεί με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα αλλά βάλτωσαν την τελευταία τριετία.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ το πογκρόμ διώξεων στον ΟΣΕ σε όσους δεν αποδέχονταν τις προαγωγές συνδικαλιστών σε Διευθυντικές θέσεις χωρίς μάλιστα προκήρυξη τους. Και όχι μόνο στον ΟΣΕ.

Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν "αγάπησε" ποτέ τον σιδηρόδρομο καθώς διαχρονικά εξυπηρετεί τα συμφέροντα του οδικού λόμπι και των αεροπορικών εταιρειών. Αυτό επιβεβαιώθηκε την καταστροφική για το μέσο, τελευταία τριετία. 

Και η τελευταία ευκαιρία για το μέσο (χρηματοδοτήσεις μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης) θα χαθεί οριστικά απο αυτήν την εμπάθεια της. 

Η εικόνα στα περίπτερα των σιδηροδρομικών εταιρειών που ανήκουν στο Δημόσιο στην ΔΕΘ άλλωστε, τα έλεγε όλα. Ερημιά. 

Στα υπόλοιπα  

Ως προς τα μέτρα οικονομικής και φορολογικής πολιτικής που εξήγγειλε ο κ. Μητσοτάκης:

- για το 2022 δεν διαπιστώνουμε κάποια έκπληξη: επιδόματα, επιδόματα, επιδόματα. Ψίχουλα για τους πολλούς, παντεσπάνι για τους λίγους στο Δημόσιο (επιδόματα ευθύνης) .

- για το 2023 

-- Ερωτηματικά δημιουργεί η αναμόρφωση του μισθολογίου στο Δημόσιο.  

-- Στον αέρα ο κατώτατος μισθός, πάει για τον 5ο του 2023 χωρίς ΚΑΜΙΑ αναφορά στο ποσοστό αύξησης. 

-- Αρκετά από τα μέτρα εφαρμόζονται ήδη, άρα δεν βελτιώνουν την υφιστάμενη θέση των ωφελουμένων ενώ 

- για το πρόγραμμα Στέγης 

Πολλά ερωτηματικά προκαλεί , η ανακοίνωση της παραχώρησης των αδρανών ακινήτων του δημοσίου σε ιδιώτες και η εκμετάλλευσή τους από αυτούς.

Σε ποιον θα ανήκει η κυριότητα των οικοπέδων και των κτισμάτων που θα ανεγερθούν σε αυτά; 

Θα δίνει το δημόσιο την περιουσία του, χωρίς κανένα αντίτιμο, κέρδος, αντάλλαγμα, σε ιδιώτη για εκμετάλλευση;

Μας καλεί να πανηγυρίσουμε την εκχώρηση ακινήτων του δημοσίου σε ιδιώτες, για δουλειά που μπορούσε να κάνει το ίδιο το δημόσιο.

Τελικά, ο κ. Μητσοτάκης εκτός απο τους σιδηροδρομικούς, μάλλον  απογοήτευσε και προκάλεσε σωρεία ερωτηματικών, παρά κατάφερε να πείσει τα χιλιάδες χειμαζόμενα -από την ακρίβεια- νοικοκυριά για την αποτελεσματικότητα των μέτρων που ανακοίνωσε. 

Κορυφαία στιγμή του, ότι οι Βρυξέλλες χορεύουν στον ρυθμό της Αθήνας αλλά και η τοποθέτηση του ότι ....για την ακρίβεια σε ρεύμα και καταναλωτικά αγαθά, οι Έλληνες πρέπει να στείλουμε τον λογαριασμό στον...Πούτιν (και ενώ η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, τον στέλνει σε εμάς αυτούσιο!).

Μέχρι και ο... Αρκάς τρολάρει τις υποσχέσεις του κ. Μητσοτάκη


(τα μανιτάρια δεν είναι "αλλά τρεν") 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου