Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

Κάλιο αργά παρά ποτέ.... (Μώλος)

 
4 χρόνια  μετά την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής στην περιοχή, η Κυβέρνηση και οι υπεύθυνοι του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ φιλοτιμήθηκαν  ("τυχαία" λίγους μήνες πριν τις εκλογές) να δώσουν σε λειτουργία τον σταθμό του Μώλου.  4 ολόκληρα χρόνια τα τρένα περνάγανε
"διέλευση" απο ένα σταθμό που ήταν έτοιμος. 

Αντί πανηγυρικών και δεκάρικων λόγων  λοιπών, δημοσιεύουμε την δήλωση τοπικού βουλευτή που τα λέει όλα. Ασφαλώς είναι θετική εξέλιξη, μετά απο 4 χαμένα χρόνια. Την ίδια ώρα που κάποιοι πανηγυρίζουν το 1520/21 κυκλοφορεί μόνο τα ...Σαββατοκύριακα (και αυτό κουτσουρεμένο) και χρειάζεται η πίεση του Σωματείου των Μηχανοδηγών προκειμένου να κυκλοφορήσει καθημερινά. 

 Ο Γιάννης Σαρηκιώτης αναφέρει για τα χτεσινά "εγκαίνια" 


Βρεθήκαμε σήμερα στην πολυπόθητη έναρξη της λειτουργίας του σιδηροδρομικού σταθμού του Μώλου. Μίας υποδομής της οποίας η κατασκευή ολοκληρώθηκε το 2018 και όμως παρέμενε εκτός λειτουργίας και της οποίας η σημερινή – έστω και σε προεκλογικό χρόνο – έναρξη λειτουργίας της δε μπορεί παρά να μας ικανοποιεί.

Και αυτό διότι το προηγούμενο χρονικό διάστημα διενεργήθηκαν και από πλευράς μου ουκ ολίγες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις για το θέμα, μετά από συνάντηση (02/02/2021) που πραγματοποιήθηκε με το Δήμαρχο Καμένων Βούρλων παρουσία δημοτικών συμβούλων, εκπροσώπων φορέων και κατοίκων της περιοχής. 

Συγκεκριμένα: 

▪︎ 22.02.2021: Κοινοβουλευτική ερώτηση με θέμα «Σημαντικές καθυστερήσεις στη λειτουργία του σύγχρονου σιδηροδρομικού σταθμού Μώλου του Δήμου Καμένων Βούρλων» [https://bit.ly/3AwvS7A]

▪︎ 08.04.2021: Κοινοβουλευτική παρέμβαση, παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλή για την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στη Φθιώτιδα και το σταθμό του Μώλου [https://bit.ly/3XgQytQ]

▪︎ 17.06.2021: «Υποβάθμιση της Φθιώτιδας μέσω της μη εκτέλεσης σειράς δρομολογίων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της - Χαρακτηριστικά τα παραδείγματα της υπολειτουργίας σε Μώλο...» [https://bit.ly/3tIGufA]  

▪︎ 01.10.2022: Κοινοβουλευτική παρέμβαση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλή και συζήτηση επίκαιρης ερώτησης για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Φθιώτιδας, στο πλαίσιο της οποίας ετέθη και το σχετικό θέμα [πρωτολογία: https://bit.ly/3UQjuHv και δευτερολογία: https://bit.ly/3URzqtj] 

Αξιοσημείωτη είναι η πρόοδος που σημειώθηκε κατά την περίοδο της διακυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α.(2015-2019), στον τομέα της αναβάθμισης των σιδηροδρομικών υποδομών της περιοχής μας, με την επιτάχυνση και ολοκλήρωση «βαλτομένων» επί σειρά ετών έργων. 

Ενδεικτικά:

► Η παράδοση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής «Τιθορέα-Λιανοκλάδι» με διέλευση από τη νέα δίδυμη σήραγγα του Καλλιδρόμου που ολοκληρώθηκε μετά από δεκαετίες.

► Η παράδοση των δύο ολοκαίνουργιων σιδηροδρομικών σταθμών σε Τιθορέα και Λιανοκλάδι, οι οποίοι και συνδέονται με την παραπάνω γραμμή.

► Η κατασκευή της μεγαλύτερης τοξοτής, μεταλλικής, σιδηροδρομικής γέφυρας των Βαλκανίων, αυτή της σιδηροδρομικής γέφυρας 26 που βρίσκεται στη θέση Εκκάρα Δομοκού. 

Η σημερινή θετική έκβαση, δεν προσφέρεται για πανηγυρισμούς και επευφημίες, καθώς η Κυβέρνηση έπραξε απλά το αυτονόητο, και μάλιστα καθυστερημένα. Διότι, για εμάς είναι απλά αυτονόητη η ύπαρξη υποδομών που αναδεικνύουν τις πολυεπίπεδες αναπτυξιακές δυνατότητες της Φθιώτιδας. 

Η Κυβέρνηση, έστω κι αν έχει χάσει το τρένο κυριολεκτικά και μεταφορικά, οφείλει να ενεργήσει επιλύοντας προβλήματα τα οποία, κατ’ επανάληψη έχουμε επισημάνει. 

Αποφυγή προβλημάτων στη λειτουργία του συστήματος τηλεδιοίκησης, καθώς τα περιστατικά των εκτροχιασμών του προηγούμενου χρονικού διαστήματος σε Τιθορέα και Λιανοκλάδι και της πολύωρης ταλαιπωρίας εκατοντάδων συμπολιτών μας προκαλούν εύλογη ανησυχία.

► Συνεχής και σε μεγαλύτερο χρονικό εύρος, εκπαίδευση των στελεχών που έχουν επιφορτιστεί με την ευθύνη της λειτουργίας του. 

► Ενίσχυση σε ανθρώπινο δυναμικό.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου