«Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής εκτός από απολύτως ανεπαρκείς έχουν καταφέρει να καταστούν και άκρως επικίνδυνοι», αναφέρει στην καταγγελία του ο κ. Παππάς προσθέτοντας πως είναι «Επικίνδυνοι για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών, της ζωής εκατοντάδων επιβατών του τρένου αλλά και των εργαζομένων σε έργα υποδομών πέριξ του δικτύου».
Ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι «σαν να μην έφταναν οι αλλεπάλληλοι εκτροχιασμοί, που προκύπτουν λόγω των ασυντήρητων γραμμών, σήμερα έχουμε το μοναδικό, προφανώς, φαινόμενο να εκτελούνται εργασίες τοποθέτησης οδικής γέφυρας πάνω από τις γραμμές του τρένου, αμέσως μετά τη Λαμία και στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, χωρίς να έχει κλείσει (έστω προσωρινά) η γραμμή και να έχει σταματήσει η σιδηροδρομική κυκλοφορία. Μια οδική γέφυρα, λοιπόν, κρέμεται με τη βοήθεια γερανού, πάνω από τις γραμμές, λίγα εκατοστά πάνω από τα δίκτυα ηλεκτροδότησης του τρένου, και από κάτω οι συρμοί συνεχίζουν την πορεία τους μεταφέροντας εκατοντάδες επιβάτες», σημειώνει ο κ. Παππάς καταλήγοντας πως «Μητσοτάκης και Καραμανλής είναι έννοιες ασύμβατες με την ασφάλεια των μεταφορών και των συγκοινωνιών, των έργων υποδομών και της ζωής εκατοντάδων συμπολιτών μας».
Το «ethnos.gr» επικοινώνησε με τον διαχειριστή του δικτύου ΟΣΕ, ο οποίος έχει και την ευθύνη για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας, προκειμένου να διερευνήσει τι ακριβώς συνέβη. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Οργανισμού, Σπύρο Πατέρα, «τηρήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας. Υπήρξε κανονισμός, σχετική εγκύκλιος που όριζε λεπτομερώς τα βήματα που έπρεπε να ακολουθηθούν και διακοπή της κυκλοφορίας και της ηλεκτροκίνησης κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης της γέφυρας».
Σχολιάζοντας το γεγονός ότι η κυκλοφορία σήμερα δεν είχε διακοπεί και τα τρένα διέρχονταν κανονικά από κάτω, ο κ. Πατέρας υπογράμμισε ότι η γέφυρα είχε πατήσει ήδη στα βάθρα οπότε δεν αποτελούσε κίνδυνο.
Σιδηροδρομικοί, πάντως, επισημαίνουν ότι δεν έχουν ξαναδεί κάτι τέτοιο στο παρελθόν καθώς έως τώρα η κυκλοφορία διακοπτόταν συνήθως νυχτερινές ώρες μέχρι να ολοκληρωθεί η τοποθέτηση, ενώ εξακολουθούν να αναρωτιούνται για ποιο λόγο εφόσον η γέφυρα είχε πατήσει στα βάθρα, γιατί συνέχιζε να κρέμεται με γάντζο από τον γερανό, ο οποίος μάλιστα ακουμπούσε σε χώματα.
Επισημαίνουν επιπλέον τον κίνδυνο της εργασίας ανθρώπων ενώ το δίκτυο βρισκόταν υπό τάση και δεν είχε διακοπεί η ηλεκτροδότηση σημειώνοντας πως δρόμοι κλείνουν ακόμα και όταν χρησιμοποιείται γερανός για τις ανάγκες κάποιας μετακόμισης, πολύ δε περισσότερο όταν διέρχεται από σημείο μεγάλων έργων ένα τρένο με εκατοντάδες επιβάτες.
www.ethnos.gr - Μαρία Λιλιοπούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου