Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 19 Μαρτίου 2023

Οι "δικλείδες" ασφαλείας του κ. Ζηλιασκόπουλου , η μετωπική στο ΡΟΥΦ τον Νοέμβρη του 2014 και πολλά ακόμα

 Ένας γνώριμος απο τα παλιά έκανε την επανεμφάνιση του αυτές τις μέρες, προκαλώντας την μνήμη των σιδηροδρομικών. Ο λόγος για τον ...."πετυχημένο" manager και σημερινό Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ κ. Ζηλιασκόπουλο που αυτοπροβάλλεται σε συνεντεύξεις (χωρίς αντίλογο) ως μεταρρυθμιστής και υπεράνω κάθε κριτικής. 

Πέραν των όσων συκοφαντικών έχει αναφέρει (αφορούν την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τις συνδικαλιστικές πλειοψηφίες της περιόδου 2010-2015) εμείς θα σταθούμε στην επιμονή του να δικαιολογεί τις μετατάξεις μηχανοδηγών. 

Βλέπετε ο "εγωισμός" του Προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ είναι τόσο μεγάλος, που δεν μπορεί να δεχτεί ότι έχει κάνει ούτε ένα λάθος. Τα έκανε όλα σωστά ο κ. Ζηλιασκόπουλος, αυτό μας λέει όπως και ότι "ανέστησε" τον ΟΣΕ...

Τι Ξεχνάει όμως ο κ. Ζηλιασκόπουλος  

  • Ξεχνάει τον μηχανοδηγό που αυτοκτόνησε αφού τον "έδιωξε" 
  • Ξεχνάει όταν αναφέρει ότι" μόνο 40 μηχανοδηγούς  έδιωξε,  οι οποίοι οι περισσότεροι είχαν προβλήματα, άλλος είχε καρδιά, άλλος είχε ψυχολογικά προβλήματα, άλλος δεν μπορούσε να οδηγήσει, κανένας καλός μηχανοδηγός δεν έφυγε" ότι ένας εκ των 45 επέστρεψε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2016 και απο το 2018 και μέχρι σήμερα εργάζεται στον ΟΣΕ. Λεπτομέρειες ασήμαντες για τον "πετυχημένο" manager προφανώς. 

Η μετωπική στο ΡΟΥΦ και οι δικλείδες ασφαλείας του "πετυχημένου" 

Τον Νοέμβριο του 2014, μετωπική 2 τρένων λαμβάνει χώρα στο ΡΟΥΦ. Προαστιακός απο Χαλκίδα και το 884 για Καλαμπάκα συγκρούονται. 

 Από τύχη και από την άμεση αντίδραση του μηχανοδηγού (που είχε ακούσει  το παλιό και γνωστό "κλείσε-πάμε") γλυτώνουμε τα χειρότερα. Φυσικά στην περιοχή ΔΕΝ λειτουργεί κανένα σύστημα ασφαλείας (σηματοδότηση-τηλεδιοίκηση- ETCS) και όλα γίνονται χειροκίνητα. 

Σύμφωνα με τις "θεωρίες" του.... πετυχημένου κ. Ζηλιασκόπουλου που προφανή στόχο έχουν να δικαιολογήσουν την έλλειψη λειτουργίας των συστημάτων ασφαλείας που έχουν καταγγείλει οι μηχανοδηγοί, ο ίδιος είχε βάλει 4 δικλείδες ασφαλείας. 

Και οι 4 δικλείδες του κ. Ζηλιασκόπουλου,  τότε λειτουργούσαν. Και προϊστάμενος στην αμαξοστοιχία υπήρχε και το.... "Δευτεροβάθμιο Κέντρου Ελέγχου" δούλευε. 

Η μετωπική έγινε όμως. 

Αυτό που ΔΕΝ λειτουργούσε ήταν τα συστήματα ασφαλείας. 

Προφανώς ο κ. Ζηλιασκόπουλος ξέχασε την μετωπική στο ΡΟΥΦ επί των ημερών του. 

Γενικώς ξεχνάει αν και Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ. 


Τι άλλο ξέχασε. Επί των ημερών του κ. Ζηλιασκόπουλου 

  • Ο ίδιος περηφανεύεται ότι "Έδιωξε χιλιάδες" σιδηροδρομικούς. Ο κλάδος κίνησης - η "δικλίδα ασφαλείας" του "πετυχημένου" (Προϊστάμενοι - συνοδοί αμαξοστοιχιών) αποδεκατίζεται κυριολεκτικά. Πάνω απο 300 οδηγούνται "εθελοντικά" στην έξοδο. 
  • Έχουμε μειώσεις μισθών εως και 50% (την τετραετία 2010-2014). 
  • Το 2012  ψηφίζεται κανονισμός εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπου επιτρέπει τις 31 μέρες συνεχόμενης εργασίας ενώ καταργεί το 2013 την έδρα κάθε εργαζόμενου. Στο άρθρο 93 του νέου Κανονισμού   το προσωπικό κίνησης (Προϊστάμενοι - Συνοδοί)  αναφέρεται ως "Προσωπικό υποστήριξης επιβατών". Ως κλάδος παύει να υφίσταται (άρθρο 17 Κανονισμού Εργασίας). 
  • Πολλά δυστυχήματα- εκτροχιασμοί. Κορυφαίο η μετωπική του 2014. (Την ξέχασε - σήμερα μάλλον το θυμήθηκε)
  • Κλείνει το 1/3 του δικτύου μετά το ατύχημα στην Πελοπόννησο,  με  1 νεκρό (τέλη του 2010). 
  • Εκχωρούνται τα σημεία πώλησης εισιτηρίων όπου εργάζονταν εκπαιδευμένοι - εξειδικευμένοι σιδηροδρομικοί,  σε ιδιώτες -εργολάβους. Παύει η υπηρεσία εξυπηρέτησης επιβατών στους σταθμούς. Πολλά εξ αυτών (εκδοτήρια) καταλήγουν μετά απο διαγωνισμό  σε εταιρεία που έχει έδρα συγκεκριμένη περιφέρεια της χώρας και ιδρύεται εκείνη την περίοδο.
  • Εργολάβοι μπαίνουν και στον καθαρισμό των τρένων. 
  • Βγαίνουν εκτός υπηρεσίας (τηλεφωνικά) μηχανοδηγοί που εκτελούν δοκιμές ασφαλείας σε εμπορικά τρένα και διαπιστώνουν προβλήματα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ . 
  • Λυσσαλέο κυνήγι όσων  διαφωνούν με την πολιτική ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ . Ο τότε Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών βγαίνει εκτός υπηρεσίας τηλεφωνικά, πειθαρχικά σε όσους καταγγέλλουν τις εκπτώσεις ασφαλείας κυκλοφορίας και προσφεύγουν στο ΣΕΠΕ. (Πολλές προσφυγές για όσα αποφάσιζε ο κ. Ζηλιασκόπουλος και όλες νικηφόρες για τους εργαζόμενους-κυρίως μηχανοδηγούς). 
  • Γίνεται προσπάθεια να ανέβουν οι ταχύτητες στον Προαστιακό Αθήνας στα 160 χλμ με έναν μηχανοδηγό και χωρίς κανένα σύστημα ασφαλείας. Ο "πετυχημένος" υπέστη κατακραυγή και ήττα.
  • Η συντήρηση τροχαίου υλικού καταρρέει. Αποκορύφωμα η φωτό της περιόδου με MLW να μπαίνει επικεφαλής σε επιβατική αμαξοστοιχία. 
  • Καμία πρόοδος στα έργα στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη , όπου υπάρχουν συρμοί diesel κατά μήκος της διαδρομής που διαρκεί σχεδόν 6 ώρες. 
  •  Ο Προαστιακός Αθήνας τρέχει με συρμούς diesel και μετεπιβιβάσεις σε Λιόσια - Κιούρκα. Ο σταθμός Λαρίσης είναι γιαπί με 3 γραμμές και χωρίς ηλεκτροκίνηση, ο Πειραιάς δεν συνδέεται με το αεροδρόμιο.

Χρωστάει όμως και μια εξήγηση ο σημερινός  Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ  

Τι εννοεί ο  Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ όταν λέει ότι "Εγώ όταν έφυγα από την εταιρεία -ΤΡΑΙΝΟΣΕ-  την άφησα κερδοφόρα, έβγαζε κέρδη, πολλά κέρδη και μάλιστα κάποια προσπαθούσα να τα κρύψω από τους συνδικαλιστές γιατί ζητούσαν συνεχώς αυξήσεις."

Που προσπαθήσατε να  κρύψετε κύριε Ζηλιασκόπουλε τα κέρδη; Φορολογήθηκαν αυτά σε μια περίοδο που η Ελληνική Κοινωνία ΣΤΕΝΑΖΕ και οι εργαζόμενοι είχαν φτωχοποιηθεί ; 

Τι εννοείτε όταν λέτε  ότι προσπαθούσατε να κρύψετε τα κέρδη;

Και πόση σημασία έχει όταν κάτι τέτοιο,  το λέει ο σημερινός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ!!!!!


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Αν μπούμε στον κόπο να απαντήσουμε σε όσα αναφέρει ο "πετυχημένος" θέλουμε 3 σελίδες Α3 τουλάχιστο. Ελπίζουμε η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, την οποία εμφανώς συκοφαντεί ο κ. Ζηλιασκόπουλος, να έχει την ευθιξία να κινηθεί νομικά. Ο τρόπος που την συκοφαντεί είναι ποταπός. 

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΥΡΙΕ ΖΗΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΕ (και έχουμε πολλά ακόμα που θυμόμαστε). 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου