Το ψέμα έχει ταχύτητα, η αλήθεια αντοχή.
Μετά την κατακραυγή, άλλαξε 3 φορές η επίμαχη ανάρτηση.
Όμως η πρώτη είναι αυτή που μένει, όπως μένουν στην ιστορία και οι τοποθετήσεις και άλλων πολλών, που ενώ ΓΝΩΡΙΖΑΝ, προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι δούλευε η τηλεδιοίκηση στην Λάρισα, όντας κομματικά πορωμένοι.
Όσο για αυτούς που κάνουν μαθήματα γύρω απο τον Κανονισμό στα social media, τους κρίνουν καθημερινά οι συνάδελφοι.
Τι έγραψε η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων για τις γέφυρες
10.6. Τεχνικά έργα (γέφυρες, σήραγγες)
Πολλά τεχνικά έργα του Ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου έχουν κατασκευασθεί
πριν από δεκαετίες και στο διαρρεύσαν χρονικό διάστημα οι μηχανικές αντοχές των διαφόρων υλικών έχουν προφανώς απομειωθεί. Σήμερα όμως υπάρχει η δυνατότητα με μη καταστροφικούς ελέγχους-δοκιμές να διακριβωθεί η στατική και δυναμική επάρκεια μιας γέφυρας ή σήραγγας ή κάποιου άλλου σιδηροδρομικού έργου. Είναι επείγουσα προτεραιότητα να ελεγχθούν και πιστοποιηθούν όλα τα τεχνικά έργα επί των οποίων κινούνται συρμοί, ακριβέστερα όλα τα τεχνικά έργα επί των οποίων κινούνται κάθε κατηγορίας οχήματα (συρμοί, αυτοκίνητα, αεροπλάνα).
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Με υπόδειγμα 1036α συνιστούμε στο "στέλεχος" βραδυπορία .
Πρώτα σκεφτόμαστε και μετά παίρνει φωτιά το πληκτρολόγιο. Γιατί υπάρχουν και οι εμπειρογνώμονες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου