Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 8 Ιουλίου 2023

Παραδέχτηκαν ότι ψάχνουν τον ψηφοφόρο, έρευνα απο την Hellenic για συμβάν στην τεχνική βάση

Viral έχει γίνει το αποτέλεσμα των εκλογών του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπου φαίνεται ότι
ψήφισαν 412 συνάδελφοι, αλλά βρέθηκαν 411 ψήφοι στις κάλπες. 

Με τους γνωστούς τρόπους των ανώνυμων σχολιασμών  απο επίσημο χώρο Σωματείου, προσπάθησαν να δικαιολογήσουν , τα αδικαιολόγητα. 

Στο ΣΕΠ έψαχναν την χαμένη ψήφο, μέρες τώρα, καθώς τα αποτελέσματα των εκλογών δημοσιεύτηκαν 4 μέρες ΜΕΤΑ τις εκλογές.  

Αυτά φυσικά αφορούν την Π.Ο.Σ. και το αν θα δεχτεί τέτοιο πρακτικό εκλογών απο Σωματείο - Μέλος της, όχι τους σιδηροδρομικούς.

Στα σοβαρά ζητήματα 

Προχτές έλαβε χώρα συμβάν στην τεχνική βάση του Ρέντη, όπου συρμός Desiro - απουσία πλοηγού- ακούμπησε μηχάνημα που χρησιμοποιείται για την τόρνευση των τροχών του τρένου. 

Απο το συμβάν, σύμφωνα με τις δικές μας πληροφορίες, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα είτε για το τρένο, είτε για τα μηχανήματα στον τόρνο καθώς έγιναν οι απαραίτητες δοκιμές το ίδιο βράδυ.  

Επιλέχτηκε να μην δουλέψει το μηχάνημα αλλά να επιθεωρηθεί και το επόμενο πρωί. 

Για το συμβάν ενημερώθηκαν  άμεσα όλοι οι αρμόδιοι, ενω και ο μηχανοστασιάρχης βάρδιας, είδε και συνομίλησε με τους συναδέλφους τεχνίτες που εργάζονται στον τόρνο , ρωτώντας αν όλα είναι καλά ή αν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα λαμβάνοντας αρνητική απάντηση. 

Το Σωματείο των Μηχανοδηγών, απο την πρώτη στιγμή,  ενημέρωσε την Διοίκηση της Hellenic ότι πρέπει να προχωρήσει η άμεση διερεύνηση του συμβάντος προκειμένου να μην επαναληφθούν τέτοια περιστατικά στους χώρους εργασίας και να αποτυπωθούν τα πραγματικά γεγονότα. 

Η  εταιρεία  οφείλει να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για τον φωτισμό των εγκαταστάσεων και την παρουσία κλειδούχων - πλοηγών της καθόλο  το 24 ωρο στις εγκαταστάσεις της και χωρίς να υπάρχει η παράλληλη εργασία των συναδέλφων τεχνιτών σε 2 ειδικότητες. 

Δεν είναι η 1η φορά που οι μηχανοδηγοί, έχοντας ενημερώσει και σε συνεργασία με την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ,  ζητούν μέτρα για την τεχνική βάση, ούτε φυσικά θα είναι και η τελευταία. 

Όλοι είδαν την παρέμβαση για τις εγκαταστάσεις στην Πάτρα και πως η εργοδοσία αναγκάστηκε να φτιάξει στέγαστρο στον χώρο του μηχανοστασίου. 

Πολύ σωστά αναφέρθηκε , ότι τα καλύτερα έρχονται και αυτό το απαιτεί όχι μόνο  το 70% των εργαζόμενων στην Hellenic Train,  που ΔΕΝ είναι μέλη του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αλλά και οι ίδιοι οι συνάδελφοι που έχουν επιλέξει και συνδικαλίζονται σε αυτό το Σωματείο. 

Οι μηχανοδηγοί δεν έχουν να χωρίσουν με κανένα συνάδελφο τίποτα και το αποδεικνύουν καθημερινά. 

Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες που καλλιεργούν αντιπαλότητα στους χώρους εργασίας για να καλύψουν την ανεπάρκεια  τους , οφείλουν να αντιληφθούν ότι αυτή τους η τακτική τις έχει  οδηγήσει  σε εμφανές αδιέξοδο. 

Άλλωστε τα παραμύθια τους, δεν έχουν πλέον δράκο!! 

Οι συνδικαλιστές του ΣΕΠ, υπέγραψαν φαρδιά πλατιά, όσα κατήγγειλαν 6 χρόνια τώρα, οι νέοι τεχνίτες ακόμα δεν έχουν ενταχθεί στα Βαρέα και Ανθυγιεινά. 

Και ευτυχώς υπήρξε η συνεργασία των μηχανοδηγών με την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κερδίθηκαν οι αυξήσεις στο μισθολόγιο. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


SMS  Το ότι τόσα χρόνια δεν μπόρεσαν όλοι αυτοί οι συνδικαλιστές να βρούν ένα πρωτότυπο τρόπο να απαντούν στην κριτική, αλλά αντιγράφουν το στέκι της έλξης δείχνει και τις πραγματικές τους δυνατότητες. 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου