Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023

+ΣυνΕξέλιξη : Πως παραμένουν στις θέσεις τους, στελέχη που αντιμετωπίζουν κακουργηματικές διώξεις ;

Πως είναι δυνατόν Διευθυντές στους οποίους έχουν αποδοθεί   κακουργηματικές διώξεις και έχει επιβληθεί απαγόρευση εξόδου απο την χώρα, να παραμένουν στις θέσεις τους; 
 Με έκπληξη και προβληματισμό δεχθήκαμε τις διαμαρτυρίες της μειοψηφίας για την επιστολή  τους σωματείου μας προς τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων σχετικά
με την πράσινη ένδειξη φωτοσήματος,  πριν από παρακαμπτήριο στο σταθμό των Νέων Πόρων.

Η «Συμμαχία Μηχανοδηγών» μας ενημέρωσε ότι το να καταγγέλλεις την ύπαρξη πράσινης ένδειξης σε παρακαμπτήριο  είναι «αποπροσανατολισμός για τις ευθύνες της HT για το τροχαίο υλικό, ενώ πλήττεται το κύρος του μηχανοδηγού….!!!!»

Κατά τη «Συμμαχία» είναι υγιές και φυσιολογικό να κατευθύνεσαι σε παρακαμπτήριο και να αντικρίζεις μία πράσινη ένδειξη , που δεν είναι ….πράσινη αφού δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, ,ενώ λίγα χιλιόμετρα νωρίτερα η πράσινη ένδειξη ισχύει κανονικά!

Σύμφωνα με τη λογική της Συμμαχίας , θα πρέπει να γίνεται αποδεκτό ένα τέτοιο παράδοξο αφού «βρισκόμαστε σε περίοδο δοκιμαστικής λειτουργίας των φωτοσημάτων», πράγμα που δικαιολογεί ,κατά τους ίδιους, το να προστίθενται νέες «παγίδες» στη διαδρομή.

Η αξιοπιστία βέβαια όλων κρίνεται καθημερινά από τους συναδέλφους. Τον περασμένο Μάρτιο σε συνελεύσεις μας, ακούγαμε ότι το σύστημα GSM-R είναι έτοιμο και πιστοποιημένο ενώ η ΡΑΣ μόλις προχθές ενέκρινε τις αιτήσεις της ΓΑΙΑΣΟΣΕ για GSM-R στους συρμούς και πριν 2 μήνες έδωσε έγκριση για τις φορητές συσκευές ως εναλλακτικό σύστημα επικοινωνίας (σε περίπτωση που αντιμετωπίζονται προβλήματα με το VHF)!!!

Δεν είναι όμως  η πρώτη φορά που η Συμμαχία, ταυτίζεται με τις διαρροές των στελεχών του ΟΣΕ, που όλες σχεδόν καταφέρονται κατά των μηχανοδηγών, για να δικαιολογήσουν την διοικητική τους ανεπάρκεια.

  • Στελέχη  του ΟΣΕ διέρρευσαν συνομιλίες από το GSMR σταθμών, την ημέρα του εγκλήματος των Τεμπών, συνομιλίες που δεν είχαν καμία σχέση με το δυστύχημα αλλά επιδίωκαν την στοχοποίηση των νεκρών μηχανοδηγών.
  • Στελέχη του ΟΣΕ εφεύραν και διακίνησαν την θεωρία της «τοπικής» τηλεδιοίκησης για να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη από τα πραγματικά αίτια του εγκλήματος στα Τέμπη.
  • Στελέχη του ΟΣΕ αντιμετωπίζουν για τα Τέμπη,  κακουργηματικού χαρακτήρα διώξεις και τους έχει απαγορευτεί η έξοδος από την χώρα.

Ο κύριος Τερεζάκη ήταν αυτός που στις 28/2/23 και λίγες ώρες πριν το έγκλημα στα Τέμπη, ειρωνευόταν όσους ανέφεραν τα προβλήματα στην υποδομή γράφοντας  επί λέξη «Ας λένε ότι θέλουν….αυτοί λένε λόγια του άερα και εμείς κάνουμε πράξεις και έργα».

Την ίδια  γνωστή ρητορική ακούμε μήνες τώρα από στελέχη του ΟΣΕ, περί επίδοσης υποδείγματος 1001 , το οποίο θα λύνει όλα τα προβλήματα!!

  • ·        «Τα φωτοσήματα στο συγκεκριμένο σημείο δεν ισχύουν και καλύπτονται από το σταυρό του Αγίου Ανδρέα» μας λένε κάποιοι. Τους ευχαριστούμε για την ενημέρωση , την επόμενη φορά να μας υποδείξουν και πως οδηγείται το τρένο, τους απαντούμε.
  • ·        «Λαμβάνετε υπόδειγμα 1001 άρα είστε καλυμμένοι» μας λένε. Μεζούρλος 2008,εκτροχιασμός ΜΕ υπόδειγμα , τους απαντούμε.

Στο δια ταύτα:

Ο ΟΣΕ θα πρέπει είτε να δώσει ΑΜΕΣΑ σε λειτουργία τα φωτοσήματα , είτε να τα καλύψει κατά τη διάρκεια που δεν λειτουργούν. Μέχρι τότε οφείλει τουλάχιστον να αποφεύγει τις παραπλανητικές ενδείξεις όπως αυτή που περιγράφεται , οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν ένα ακόμα συμβάν με απρόβλεπτες συνέπειες.

Η διεκδίκηση μιας ελάχιστης κανονικότητας για τις συνθήκες εργασίας μας , δεν αποτελεί πλήγμα στο κύρος των μηχανοδηγών, ο επαγγελματισμός των οποίων δεν αμφισβητείται από κανένα αφού  εργαζόμαστε σε ένα δίκτυο γεμάτο παγίδες, χρόνια τώρα.

Βαρύ πλήγμα για τον σιδηρόδρομο, αποτελεί το έγκλημα των Τεμπών, η μη τήρηση ημερομηνιών γύρω από την ολοκλήρωση κρίσιμων υποδομών μετά τα Τέμπη και η γενική επίκληση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης και Κυκλοφορίας, ως απάντηση στην αγωνία για την μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας.

Αλήθεια θα μας εξηγήσει κάποιος ΓΙΑΤΙ  δεν μπορούν να διέλθουν από τις σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα 2 τρένα την ίδια ώρα και ενώ υπάρχει διπλή γραμμή; Που προβλέπεται να περιμένει ένα τρένο να εξέλθει το άλλο από τις σήραγγες για να συνεχίσει την πορεία του. Σε ποιον Κανονισμό ακριβώς και σε ποιο άρθρο του;

Ας αντιληφθούν καλά όσοι προσπαθούν να στηρίξουν αυτό το σύστημα διαχείρισης της εξουσίας, ότι για την ΣυνΕξέλιξη , όχι μόνο δεν εμπνέει καμία εμπιστοσύνη, καθώς οδήγησε στο έγκλημα των Τεμπών, άλλα έχουμε δηλώσει (και ενώπιον των) ότι τα πρόσωπα που κατείχαν θέσεις ευθύνης πριν τα Τέμπη στον ΟΣΕ και επέτρεψαν την διάλυση του, όφειλαν να έχουν ΗΔΗ παραιτηθεί αντί να εμφανίζονται και να στηρίζονται από κάποιους  ακόμα και ως τιμητές.

Πόσο μάλλον όσοι αντιμετωπίζουν κακουργηματικές διώξεις αλλά παραμένουν σε Διευθυντικές θέσεις!

Υ.Γ. Η σιωπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για όλα όσα συμβαίνουν στον σιδηρόδρομο είναι ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ και επιβεβαιώνει την  θέση μας  ότι πλέον η χρησιμότητα της είναι μηδενική. Κατήντησε δυστυχώς, όργανο που χρησιμεύει ΜΟΝΟ για την εκλογή αντιπροσώπων σε υπερκείμενες Οργανώσεις.

3 σχόλια:

  1. Το ενδεχόμενο να αθωωθουν κάποιοι διευθυντές στο δικαστήριο το λαμβάνετε το όψιν, η εσεις βγάλατε ήδη καταδικαστική απόφαση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι τους έχει απαγορευτεί η έξοδος απο την χώρα, μάλλον δεν προβληματίζει τον φίλο. Στην Ελλάδα ζούμε όμως. Ας απαντήσει κάποιος το αυτονόητο. ΔΕΝ ζήτησαν να απολυθούν. Να μην είναι Διευθυντές λένε. Τόσο δύσκολο να το καταλάβεις;

      Διαγραφή
    2. Στα ευνομούμενα κράτη οι κατηγορούμενοι τίθενται σε διαθεσιμότητα και αν αθωωθούν από τη δικαιοσύνη, τότε επανέρχονται στις θέσεις τους. Στην Ελλάδα, όχι μόνο παραμένουν στις θέσεις τους, αλλά και οι εταιρείες που εργάζονται, δηλαδή ο ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ στην προκειμένη περίπτωση πληρώνουν τους δικηγόρους, που τους υπερασπίζονται....!!!

      Διαγραφή