Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

Το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα δρομολόγια

 Για άλλη μια φορά το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδεικνύει ότι αποτελεί ένα Σωματείο που δημιουργήθηκε και  υπάρχει στον σιδηρόδρομο για να 

δικαιολογεί την Κυβερνητική πολιτική αλλά και να εκτονώνει την προσωπική εμπάθεια των στελεχών του σε συνδικαλιστές και παρατάξεις.

Την ώρα που το αντεργατικό Νομοσχέδιο της ΝΔ συζητείται στην Βουλή (και το ΣΕΠ δεν έστειλε καν την θέση του για τα όσα αντεργατικά προβλέπει), την ώρα που ο σιδηρόδρομος έχει κλείσει εδώ και 4 χρόνια πέραν της Δράμας και ζήσαμε το έγκλημα των Τεμπών, την ίδια ακριβώς ώρα που η χώρα έχει αποκοπεί οδικά και σιδηροδρομικά στην μέση, οι γραφικοί του ΣΕΠ προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα φανταστικό "εχθρό" που αντιμάχεται την επαναλειτουργία των τρένων μέχρι το Λιανοκλάδι. 

Τα ίδια πρόσωπα δηλαδή που το 2018 έψαχναν και κατήγγειλαν την ....σκόνη στο Καλίδρομο για να μην ξεκινήσει την λειτουργία της η νέα διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή, τώρα δεν τολμάνε να πούν την αλήθεια για την κύρια αιτία που τα τρένα ΔΕΝ δρομολογούνται ΟΥΤΕ μέχρι το Λιανοκλάδι. 

Αυτή δεν είναι άλλη απο την έλλειψη οδικής σύνδεσης, αλλά και η κατάσταση της υποδομής πέραν ΚΑΙ της Λάρισας, που καθιστά απαγορευτική την μετεπιβίβαση σε λεωφορεία μεταξύ Λιανοκλαδίου - Λάρισας.

Αντί το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ρωτήσει το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών ΓΙΑΤΙ δεν ζητά  να κυκλοφορήσουν τα τρένα μέχρι το Λιανοκλάδι ΆΜΕΣΑ, προσπαθεί να πείσει ότι μια αόρατη δύναμη ή  οι....μηχανοδηγοί (που έστειλαν επιστολή τονίζοντας την στήριξη τους σε κάθε προσπάθεια επαναλειτουργίας)  δήθεν εμποδίζουν την επαναλειτουργία.

Δεν τολμούν να γράψουν κάν ποιος ευθύνεται αλλά....ρωτούν τον άγνωστο Χ!!!

Η σωστή ερώτηση είναι η εξής : Γιατί κύριοι του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών δεν έχετε ζητήσει να λειτουργήσουν τα δρομολόγια μέχρι Λιανοκλάδι; 

Και στο ΣΕΠ δεν τολμάνε να την κάνουν, ΓΙΑΤΙ ξέρουν την απάντηση! (Τα ΚΤΕΛ  και το οδικό λόμπι να είναι καλά ).

Πιο γραφικοί  γίνονται σοκάκι λοιπόν. Και στο ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι βέβαιο ότι επάξια διεκδικούν τον τίτλο των γραφικών αφού ρωτάνε γενικά και αόριστα για ένα θέμα που η απάντηση έχει όνομα και διεύθυνση (Μεσογείων). 

                                     Η ενίσχυση των εταιρειών 

Αλήθεια γιατί ενοχλούνται στο ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το αίτημα του Σωματείου των Μηχανοδηγών να ενισχυθούν ΟΛΕΣ  οι σιδηροδρομικές εταιρείες; 

Μήπως γιατί ξέρουν, αλλά αποκρύπτουν, ότι στην Hellenic Train οφείλονται άνω των 100 εκ Ευρώ εδώ και 2 χρόνια περίπου και δεν έχει καταβληθεί ούτε η χρηματοδότηση της περιόδου του Covid; 

Τι νομίζουν, μήπως  ότι ο οικονομικός στραγγαλισμός της Hellenic θα αποφέρει περισσότερα ρουσφέτια; 

Να τους υπενθυμίσουμε ότι τα ρουσφέτια στον σιδηρόδρομο και στον ΟΣΕ  οδήγησαν στα Τέμπη, με τις παράνομες μετατάξεις και την μη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας. 

Σήμερα πως ο ΟΣΕ θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ανάταξης του δικτύου, όταν η έλλειψη προσωπικού και η υποχρηματοδότηση κυριαρχούν. Τάμα θα κάνουν  στην Καρόλου, να βρέξει πόρους και προσλήψεις; 

Ή μήπως νομίζουν ότι η Ελληνική Κοινωνία δεν βλέπει ότι κάθε μέρα το κόστος αποκατάστασης των ζημιών ανεβαίνει, με ένα τρόπο μαγικό, κάτα 10 εκατομμύρια Ευρώ; 

Ή μήπως θεωρούν ότι το όργιο ρουσφετιών,  θα συνεχίζεται δια παντώς ; 

Να τους ευχαριστήσουμε που μας προσφέρουν άφθονο γέλιο, όταν δεν τολμάνε να ρωτήσουν ποιος ευθύνεται για την μη λειτουργία των δρομολογίων.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Ισχύει ότι η κατάσταση εντός του ΔΣ του ΣΕΠ είναι εκρηκτική γιατί ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ κάνουν την "πάπια" για το αντεργατικό Νομοσχέδιο της ΝΔ, ενώ πραγματοποιούν επίσημες συναντήσεις αποκλείοντας την μια παράταξη απο αυτές; 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου