Αναρωτιόμαστε γιατί το "επιχειρησιακό" Σωματείο
του ΣΕΠ αποκρύπτει αυτές τις εικόνες που εγείρουν σοβαρά ζητήματα για την άμεση ανάγκης αποζημιώσεων στις επιχειρήσεις και στους εργαζόμενους - κατοίκους της περιοχής που επλήγησαν απο την πρόσφατη κακοκαιρία, αλλά αναδεικνύει και την μεγάλη προσπάθεια των συναδέλφων μας για την αποκατάσταση τους.Καλές οι καθημερινές αναφορές στα "κατορθώματα" και τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης απο το φιλοκυβερνητικό - μέχρι το μεδούλι πλέον- ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά ο σιδηρόδρομος έχει υποστεί σημαντικές ζημιές τόσο στις υποδομές, όσο και σε εγκαταστάσεις και αυτά πρέπει να γίνουν γνωστά σε όλους γιατί η βιωσιμότητα των σιδηροδρομικών εταιρειών βρίσκεται σε κίνδυνο.
Για την επανεκκίνηση της λειτουργίας του σιδηροδρόμου στην περιοχή της Θεσσαλίας και της Μαγνησίας, το μόνο που ακούμε είναι τα εκατομμύρια των Ευρώ που θα απαιτηθούν για τον άξονα ΠΑΘΕ, ενώ έχουν περάσει ΗΔΗ 20 μέρες περίπου απο την κακοκαιρία και η περιοχή σήμερα δοκιμάζεται και πάλι.
Για την γραμμή Λάρισα - Βόλος και αυτήν της Καλαμπάκας, τα χρονοδιάγραμματα για την επαναλειτουργία, είναι ΑΓΝΩΣΤΑ.
Και το ότι κανείς δεν μιλάει για αυτήν την κατάσταση, λόγω των φιλοΚυβερνητικών αισθημάτων της Ομοσπονδίας και συγκεκριμένων Σωματείων, είναι τουλάχιστο....ανησυχητικό.
Το στέκι της έλξης - To blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου