Τι θα ήταν ο Πειραιάς χωρίς τα τραίνα; Μάλλον μισός. Το κεντρικό εργοστάσιο στου Ρετσίνα, το ΜΠΡ σήμερα Μουσείο στην οδό Υμηττού, στα όρια Ρέντη καμίνια το Μηχανοστάσιο ΜΑΙ, στην ακτή Καλιμασσιώτη ο Σταθμός ΣΠΑΠ, στον άγιο Διονύσιο ο εμβληματικός σταθμός Πειραιά ΔΠΑ. Η σύγχρονη ιστορία της πόλης που μαζί
με τα άλλα μέσα σταθερής τροχιάς, Μετρό, ΗΣΑΠ μαρτυρούν τη διαδρομή της τα τελευταία 150 χρόνια.
Στις Δημοτικές εκλογές που έρχονται υποψήφιος Δήμαρχος με το συνδυασμό ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ είναι ένας σιδηροδρομικός ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΒΡΙΛΗΣ από τον ΗΣΑΠ.
Όσοι στρατευόμαστε μαζί του και ο γράφων είναι ένας απ΄ αυτούς, ζητάμε τη στήριξη των συναδέλφων μας από όλα τα συγκοινωνιακά μέσα και ιδιαίτερα αυτά της σταθερής τροχιάς.
Σε ότι με αφορά προσωπικά η σχέση μου με τους σιδηροδρομικούς και ιδιαίτερα τους Μηχανοδηγούς, δεν το λέω μόνο, το γράφω και με τον τρόπο μου, ήταν και θα είναι ακατάλυτη.
Με Εκτίμηση
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου