Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Τέλη χρήσης υποδομής. Απο τα 19.2 εκ Ευρώ το 2019 στα 43 εκ Ευρώ το 2022!

 Το στέκι της έλξης κάνει αυτό που θα έπρεπε να έχει κάνει καιρό η ανύπαρκτη ηγεσία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών. Ψάξαμε και βρήκαμε τις χρεώσεις του ΟΣΕ για τα τέλη χρήσης υποδομής απο το 2019 και μέχρι σήμερα και αποκαλύπτουμε
στους σιδηροδρομικούς (και τους αναγνώστες μας) όσα επιμελώς κρύβουν όσοι δεν μιλούν για την υποχρηματοδότηση των σιδηροδρομικών μεταφορών. 

Απο τα 19,5 εκ Ευρώ το 2019, στα 33 εκ Ευρώ το 2020 και στα 43 εκ Ευρώ το 2022 έχουν κυριολεκτικά εκτοξευτεί  τα τέλη χρήση σιδηροδρομικής υποδομής και μιλάμε στο σύνολο τους, δηλαδή  για όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες. 

Την ίδια ώρα οι επιδοτήσεις για την εκτέλεση των "άγονων γραμμών" παραμένουν σταθερές (50 εκ τον χρόνο)  - όπως και οι τιμές των εισιτηρίων (ορθά)  ενώ δεν έχουν καταβληθεί οι Κρατικές ενισχύσεις για τον Covid και οι αποζημιώσεις για τις άγονες γραμμές για τα  έτη  2022 και  2023.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεση μας, ΟΛΕΣ οι σιδηροδρομικές εταιρείες οφείλουν στον ΟΣΕ τέλη υποδομής, ενώ φαίνεται πως υπάρχει operator που δεν έχει καταβάλλει τέλη απο το 2018 (που έχουμε στοιχεία).

Προκαλεί μεγάλη εντύπωση πως η υποχρηματοδότηση των σιδηροδρομικών μεταφορών δεν λαμβάνεται υπόψην σε εκθέσεις ιδεών (προς άγρα εντυπώσεων και υπέρ συγκεκριμένων κομματικών θέσεων)που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο τις τελευταίες ημέρες .

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου