Μέχρι και τον κανονισμό ανοίξανε οι «συνάδελφοι» του ΣΕΠ προκειμένου να μας προβάλουν ότι γνωρίζουν ανάγνωση και πως έχουν γνώσεις οι οποίες δεν αμφισβητούνται, αλλά αν μη τη άλλο είναι περιορισμένες, όπως έχουν αποδείξει στο κοντινό παρελθόν με την φράση «δεν γνωρίζω άμα θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα στα Τέμπη αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση».
Κανένας δεν αμφιβάλλει ότι τα οχήματα ουράς θα πρέπει να φέρουν σήμα ακεραιότητας.
Ας μας απαντήσουν όμως οι «ειδικοί».
Οι ΗΑ/Α ETR, οι ΗΑ/Α Desiro ή τα R/B έχουν κάποια ειδική θέση προκειμένου να τοποθετηθεί το σήμα; Δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν ελκόμενοι και στην ουρά μιας αμαξοστοιχίας οι συγκεκριμένοι συρμοί;
Αφού είναι «ειδικοί» επι του θέματος και γνωρίζουν τι πρέπει να γίνει, μήπως να προτείνουν οι ίδιοι αγορά φανών ουράς νύχτας προκειμένου να λυθεί το «πρόβλημα» ή μήπως είναι ικανοί μόνο για να βγάζουν άναρθρες κραυγές μη μπορώντας να δώσουν πραγματικές λύσεις;
Το τελευταίο διάστημα οι μηχανοδηγοί και το προσωπικό κίνησης στην Θεσσαλονίκη, γινόντουσαν μάρτυρες μιας οριακής κατάστασης όπου δρομολογούνταν συρμοί Α/Α MAN στον προαστιακό ακόμη και με 2 κινητήρες έλξης σε λειτουργία, χάνοντας ουσιαστικά χρόνο δρομολογίου και προκαλώντας ανησυχία στο προσωπικό της αμαξοστοιχίας καθώς και εκνευρισμό στο επιβατικό κοινό.
Το χειρότερο όλων ήταν, όταν καταργήθηκαν την 14η Οκτώβρη και 15η Οκτώβρη δρομολόγια στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης, λόγω έλλειψης τροχαίο υλικού!
Σε μια περίοδο που κυκλοφορούν ελάχιστα τρένα στην Βόρεια Ελλάδα, ζήσαμε καταργήσεις στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης! Ανήκουστο πραγματικά και συνάμα εξοργιστικό. Συμβάν που ανάγκασε το Σωματείο μας να ζητήσει άμεση διερεύνηση για τα αίτια των καταργήσεων, προκειμένου αυτές να μην ξανασυμβούν.
Ο νέος τύπος σύνθεσης
Χρησιμοποιώντας τον συγκεκριμένο τρόπο σύνθεσης συρμού, έχουν ελαττωθεί στο ελάχιστο οι καθυστερήσεις των δρομολογίων ενώ δίνεται και η δυνατότητα στην HT να δρομολογήσει τις Η/Α, που είναι ενοικιασμένες και αυτές, και δεν δινόταν η ευκαιρία να τις αξιοποιήσει μιας και εδώ και 2 μήνες ο άξονας προς Λάρισα είναι κλειστός λόγω των καταστροφών από την κακοκαιρία Ντανιελ ενώ και η γραμμή της Ειδομένης έχει απογόρευση γραμμής επαφής με εντολή ΟΣΕ από τον Ιούνιο.
Θα περιμέναμε λοιπόν να μην αναρωτιούνται στο ΣΕΠ αν είναι ικανοποιητικός ο συρμός με τις 3 επιβαταμαξες και τις Η/Α εμπρός-πίσω, αλλά αν είναι ικανοποιητικός ο ρυθμός αποκατάστασης των ζημιών στο τμήμα γραμμής Ευαγγελισμός-Λάρισας και αν είναι ικανοποιητικός ο χρόνος κοπής βλάστησης στην γραμμή Θεσσαλονίκη - Ειδομένη.
Τέλος & όσον αφορά την συκοφαντική επίθεση στους μηχανοδηγούς της IC 50 χτες, από το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όχι μόνο αυτή θα αποδειχθεί ως τέτοια, αλλά η αλήθεια θα εκθέσει (και πάλι) όσους επινοούν σενάρια επιστημονικής φαντασίας , στοχοποιώντας εργαζόμενους.
Η προσπάθεια του συγκεκριμένου Σωματείου για τον αποπροσανατολισμό των εργαζομένων στην ΗΤ, από τα ουσιαστικά αιτία της κατάρρευσης των σιδηροδρομικών μεταφορών και της δεινής θέσης που έχει οδηγήσει η κατάσταση αυτή το μέσο που υπηρετούμε, δεν θα μένει αναπάντητη.
Αφήνουμε στην κρίση των σιδηροδρομικών όσους προσπαθούν να αποκρύψουν την αλήθεια.
Οι μηχανοδηγοί την ξέρουμε πολύ καλά, όπως και τους εμπνευστές των συκοφαντικών επιθέσεων σε βάρος μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου