«Το σύστημα τηλεδιοίηση έχει τεθεί εκτός εδώ και 4 χρόνια περίπου», υπογραμμίζει ο Κώστας Γενιδούνιας. «Το σωματείο μας τα τελευταία 2 χρόνια έκανε 3 εξώδικα για το θέμα αυτό προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο υπουργείο Μεταφορών και στη ΡΑΣ» αλλά και στον «υπουργό Μεταφορών, τον ΓΓ Γραμματέα Μεταφορών και στη Hellenic Train».
Ο Φίλιππος Τσαλίδης διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον Μάρτιο του 2016 ως τον Σεπτεμβρίου του 2021, που παραιτήθηκε. Όπως κατέθεσε ενημέρωνε τακτικά τον εκάστοτε υπουργό και ΓΓ Μεταφορών για την κατάσταση στα τρένα. Οι ενημερώσεις, όπως σημειώνει, αφορούσαν στις υποδομές αλλά στις περισσότερες δεν ελάμβανε απαντήσεις.
«Η λειτουργία της τηλεδιοίκησης της Λάρισας θα βοηθούσε τους μηχανοδηγούς με την εικόνα που θα είχε ο υπεύθυνος της τηλεδιοίκησης» και προσθέτει ότι «σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση δεν λειτουργούσαν στον κύριο άξονα», ενώ «λειτουργούσε με προβλήματα στο τμήμα ΣΚΑ- Αεροδρόμιο και μόνο τηλεδιοίκηση με προβλήματα στο τμήμα ΣΚΑ- Κόρινθος».
Η κατάθεση του προέδρου των μηχανοδηγών Κώστα Γενιδούνια >
«Μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ηλεκτροκίνησης τον Φλεβάρη του 2019 στο τμήμα Αθήνα - Θεσσαλονίκη (...), βλέπαμε ότι δεν ολοκληρώνονται ... Για την συνέχεια >
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου