Σύσσωμα τα κόμματα της αντιπολίτευσης ζητούσαν να καταθέσει ως μάρτυρας στην Εξεταστική Επιτροπή που διερευνά το έγκλημα στα Τέμπη, ο νυν γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, ο οποίος διατήρησε τη θέση του μετά το τρομερό σιδηροδρομικό δυστύχημα με 57 νεκρούς.
Πρόκειται για ένα πρόσωπο με κρίσιμο ρόλο, καθώς ο κ. Ξιφαράς, προσέφερε τις υπηρεσίες του ως σύμβουλος στην διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ για θέματα ασφαλείας συστημάτων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης!
Στις 20/7/2020, ο Γιάννης Ξιφαράς υπέγραψε σύμβαση με την ΕΡΓΟΣΕ στην οποία διευκρινίζεται ότι θα παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ζητήματα με αντικείμενο την υποστήριξη της εταιρείας σε θέματα σχετικά με την υλοποίηση έργων εγκατάστασης σιδηροδρομικών συστημάτων (σηματοδότηση, ηλεκτροκίνηση, τηλεπικοινωνίες).
Από σύμβουλος διοίκησης στην ΕΡΓΟΣΕ με αντικείμενο τη διαβόητη σύμβαση 717, ο κ. Ξιφαράς ανέλαβε ΓΓ Μεταφορών με αντικείμενο ευθύνης τις ασφαλείς μεταφορές και λειτουργία τους.
Αλήθεια ποια ήτανε η συμβολή του στις επίδικες συμβάσεις;
Ο ίδιος έγινε αποδέκτης εξώδικων διαμαρτυριών από τους συνδικαλιστές τους ΟΣΕ που προειδοποιούσαν για θέματα ασφαλείας του σιδηροδρομικού δικτύου και θέματα κακοδιαχείρισης. Ωστόσο, δεν φέρεται να έκανε καμία δραστική παρέμβαση ούτε και έλυσε τα προβλήματα του ΟΣΕ.
Προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός ότι κ. Ξιφαράς παραμένει στο απυρόβλητο και σκανδαλωδώς, δεν βρίσκεται στη λίστα μαρτύρων των αρμοδίων της Εξεταστικής Επιτροπής, κόντρα στα κόμματα της αντιπολίτευσης που ζητούν να κληθεί και να καταθέσει.
Τι μπορεί να αποκαλύψει για τα προβλήματα των σιδηροδρόμων και ποιες αντικειμενικές ευθύνες είχε ο ίδιος;
Πως γίνεται να έχουν αντικατασταθεί ο αρμόδιος υπουργός, ο αρμόδιος υφυπουργός και οι διοικήσεις ΟΣΕ και ΕΓΟΣΕ και εκείνος να παραμένει στη θέση του;
www.newsbreak.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου