Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 9 Μαρτίου 2024

Λαγός τη φτέρη έσειε, κακό του κεφαλιού του

Εκτεθειμένοι όσο ποτέ οι κουτοπόνηροι που έκαναν την διαρροή στα Νέα για το συμβάν με την παράβαση του ερυθρού φωτοσήματος στο ΣΚΑ απο την αμαξοστοιχία του Προαστιακού τον Δεκέμβρη του 2023. Η ζημιά που προκάλεσαν

στην ίδια την Κυβέρνηση ήταν πολύ μεγαλύτερη απο αυτή που νόμιζαν ότι θα προκαλούσαν είτε σε εταιρείες, είτε σε πρόσωπα. 

Η Δημόσια παραδοχή της Διοίκησης του ΟΣΕ ότι λειτούργησε η Τηλεδιοίκηση και επενέβη καλώντας την αμαξοστοιχία 1313 και αποσοβώντας το ατύχημα εξέθεσε ΠΛΗΡΩΣ την πολιτική ηγεσία  του Υπουργείου Μεταφορών την περίοδο των Τεμπών γιατί ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΠΛΗΡΩΣ τα όσα έλεγε το Σωματείο των Μηχανοδηγών και ο τότε Πρόεδρος του,  Γενιδούνιας Κώστας. 

Τα 3 εξώδικα των μηχανοδηγών για την μη λειτουργία της Τηλεδιοίκησης, μετά την ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΑΔΟΧΗ του ΟΣΕ αποκτούν ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑ ΑΞΙΑ ενόψει της δικής που αναμένεται να ξεκινήσει το επόμενο διάστημα. 

ΔΕΝ γνωρίζουμε τι θα ένοιωσαν οι υπεύθυνοι του ΟΣΕ την περίοδο των Τεμπών διαβάζοντας την ανακοίνωση του Οργανισμού της 6ης Μαρτίου 2024 για την Τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ που αποσόβησε με την λειτουργία της, ένα δυνητικά σοβαρό ατύχημα. ΞΕΡΟΥΜΕ όμως ότι γνωρίζουν πολύ καλά τι σημαίνει για τις ευθύνες τους, καθώς αποδείχτηκε ότι ΑΝ λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση Λάρισας το βράδυ της 28ης Φλεβάρη του 2023, οι 57 συνάνθρωποι και οι συνάδελφοι μας ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΖΟΥΣΑΝ. 

Η παλικαρίσια στάση του σημερινού Προέδρου της ΠΕΠΕ Δημήτρη Κουτσιαύτη, που ΔΗΜΟΣΙΑ και ενώπιον 3 δημοσιογράφων σε live τηλεοπτική εκπομπή, παραδέχτηκε το λάθος του ως μηχανοδηγός της 1313 σόκαρε τους εμπνευστές της διαρροής, που θεωρούσαν ίσως ότι όλοι είναι σαν αυτούς, δηλαδή δειλοί που κρύβονται πίσω απο φιλικά χαμόγελα.

Στόχος της διαρροής στα Νέα, ήταν ΚΑΙ ο σημερινός Πρόεδρος της ΠΕΠΕ (και όχι μόνο). 

Σε αυτό καταλήξαμε διαβάζοντας χτες την ΕΦΣΥΝ να αναφέρετε σε άλλο συμβάν, πιο πρόσφατο,  που όμως "δεν διέρρευσε" με πηχιαιούς τίτλους. Και όχι τυχαία φυσικά. 

Κάποιοι είτε δεν ήξεραν είτε  δεν περίμεναν  ότι έχουν γίνει όλες οι  προβλεπόμενες ενέργειες προς τον μηχανοδηγό. 

Τσάμπα και στο κενό λοιπόν οι αναφορές στον "Σημερινό υπεύθυνο των μηχανοδηγών" αλλά και στον Διευθυντή Λειτουργίας της εταιρείας. 

Ακόμα περιμένουμε να ακούσουμε τα ηχητικά με τα ουρλιαχτά.

Και φαίνεται πως θα περιμένουμε καιρό, προφανώς γιατί δεν υπάρχουν.

Σε κάθε περίπτωση ΟΛΟΙ πρέπει να αναλογιστούν την υφιστάμενη κατάσταση και να προβληματιστούν

Εκτός αν  κάποιοι θεωρούν ότι μέσα απο την κατάσταση  στον σιδηρόδρομο και παρουσιάζοντας την με παραπλανητικό τρόπο στην πολιτική ηγεσίαπως κάνανε άλλωστε  μέχρι τα Τέμπη, όταν και  υποβάθμιζαν τις καταγγελίες των μηχανοδηγών για 4 χρόνια παρουσιάζοντας το Σωματείο ως φίλα προσκείμενο σε πολιτική δύναμη) προσδοκούν να αποκομίσουν προσωπικά οφέλη.

Όλοι γνωρίζουν τι συμβαίνει μετά τον Ιούλιο του 2019. (Γνωριζόμαστε, κοινώς). 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Ύβρις, άτις, νέμεσις και τίσις



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου