Του Φώτη Φωτεινού -www.metaforespress.gr
To κόστος των εργολαβιών εκτιμάται στα 463 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνουν τμήματα από το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τμήματα Λάρισα – Βόλος και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.
Οι εργολαβίες έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
-Οριστική αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών στον κύριο άξονα, από ΣΣ Δομοκού μέχρι Σ.Σ. Μεζούρλου.
-Οριστική αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών στον άξονα Σ.Σ. Παλαιοφάρσαλος – Σ.Σ. Καλαμπάκα.
-Οριστική αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών στον άξονα Σ.Σ. Λάρισα – Σ.Σ. Βόλου (πλην νέας χάραξης ΛΑΤΟΜΕΙΟΥ), με ανύψωση της γέφυρας του Κραυσίδωνα.
-Νέο interlocking για το τμήμα σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης στο τμήμα Σ.Σ. Δομοκός – Σ.Σ. Κρανώνα & Σ.Σ. Εμπορικού Ζάχαρης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου