Επειδή όποιος ξεχνά την ιστορία, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει και επειδή εμείς εδώ φημιζόμαστε για μνήμη ελέφαντα θυμίζουμε πως ήταν ο σιδηρόδρομος τον Μάιο του 2015 και πως παραδόθηκε τον Ιούλιο του 2019 στην σημερινή Κυβέρνηση.
Τον Ιούλιο του 2019 με 9 ζεύγη μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης ΜΕ ηλεκτροκίνηση, με 2 ζεύγη Θεσσαλονίκη- Αλεξανδρούπολη, με δρομολόγια σε όλη την περιφέρεια.
Όπως βλέπουν όλοι τον Μάιο του 2015 δεν υπήρχε ούτε ...υποψία ηλεκτροκίνησης στο Λιανοκλάδι, ενώ η διέλευση των αμαξοστοιχιών απο Καλίδρομο και Όθρυ αποτελούσε ανέκδοτο μεταξύ των σιδηροδρομικών.
Παρακάτω η εικόνα απο τον σταθμό Λιανοκλαδίου τον Γενάρη του 2018, δηλαδή 30 μήνες μετά. Το φθινόπωρο του 2018 θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια με ηλεκτροκίνηση, τότε που τα χρονοδιαγράμματα τηρούνταν. (Σήμερα για 7 χιλιόμετρα γραμμής μέχρι το Λουτράκι έχουμε δει 10 εξαγγελίες σε 5 χρόνια και ακόμα τρένο δεν έχει πάει εκεί!!)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου