Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

Eπιστροφή στο παρελθόν νο1 (για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιοί)


 To  Hellenic Trainspotters' Site δημοσίευσε μια φωτογραφία που μας θύμισε την κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο σιδηρόδρομος το Μάιο του 2015, την περίοδο δηλαδή
που τον διοικούσαν οι πετυχημένοι manager που ΘΑ φέρνανε την ανάπτυξη μαζί με τις πολιτικές δυνάμεις που είχαν μέχρι το Γενάρη του 2015 ασκήσει εξοντωτικές πολιτικές σε βάρος των σιδηροδρομικών και απαξίωσης του σιδηροδρόμου γενικότερα. 

Επειδή όποιος ξεχνά την ιστορία, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει και επειδή εμείς εδώ φημιζόμαστε για  μνήμη ελέφαντα θυμίζουμε πως ήταν ο σιδηρόδρομος τον Μάιο του 2015 και πως παραδόθηκε τον Ιούλιο του 2019 στην σημερινή Κυβέρνηση. 

Τον Ιούλιο του 2019 με 9 ζεύγη μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης ΜΕ ηλεκτροκίνηση, με 2 ζεύγη Θεσσαλονίκη- Αλεξανδρούπολη, με δρομολόγια σε όλη την περιφέρεια. 

Όπως βλέπουν όλοι τον Μάιο του 2015 δεν υπήρχε ούτε ...υποψία ηλεκτροκίνησης στο Λιανοκλάδι, ενώ η διέλευση των αμαξοστοιχιών απο Καλίδρομο και Όθρυ αποτελούσε ανέκδοτο μεταξύ των σιδηροδρομικών.

Παρακάτω η εικόνα απο τον σταθμό Λιανοκλαδίου τον Γενάρη του 2018, δηλαδή 30 μήνες μετά.  Το φθινόπωρο του 2018 θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια με ηλεκτροκίνηση, τότε που τα χρονοδιαγράμματα τηρούνταν. (Σήμερα για 7 χιλιόμετρα γραμμής μέχρι το Λουτράκι έχουμε δει 10 εξαγγελίες σε 5 χρόνια και ακόμα τρένο δεν έχει πάει εκεί!!)


* Για την ιστορία σήμερα στο Λιανοκλάδι περνάνε μόλις 4 τρένα την ημέρα και το τοπικό Λιανοκλαδίου. 

Το στέκι της έλξης- To blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Επόμενη στάση Αλεξανδρούπολη όπου θα θυμίσουμε τις φωτογραφίες  πάνω σε MLW και τις υποσχέσεις που δίνονταν το 2014. Σήμερα τρένο μετά τις Σέρρες δεν υπάρχει 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου