Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 22 Μαΐου 2024

ΔΕΣΚ επιβεβαιώνει την κακή κατάσταση της υποδομής - Zητά νέες προσλήψεις μηχανοδηγών και αυξήσεις. Πολιτικό το πρόβλημα στον σιδηρόδρομο.

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες μηχανοδηγοί

Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε την εντατικοποίηση της δουλείας να αυξάνεται σε όλα τα μηχανοστάσια. Οι περισσότεροι μηχανοδηγοίαναγκάζονται από την διοίκηση να δουλεύουν 6ήμερα, κάποιες φορές με ένα ρεπό και ξανά6ήμερο και πάει λέγοντας. Το «κόψιμο» των
ρεπό είναι καθημερινή πρακτική, τα μηχανοστάσια δουλεύουν με πολύ λιγότερους από τους αναγκαίους μηχανοδηγούς, ενώ πολλές φορές ακόμα και τα κεντρικά μηχανοστάσια Αθήνας και Θεσσαλονίκης μένουν χωρίς εφεδρείες.

Το μάρμαρο συνάδελφοι το πληρώνουμε εμείς με τις δικές μας καθημερινές μεγάλες θυσίες στην ξεκούραση μας , στο χρόνο  που αφιερώνουμε στις οικογένειές μας, στα τσακισμένα δικαιώματα μας, γιατί η εταιρεία θεωρεί κόστος τις προσλήψεις και προσπαθεί να βγάλει την δουλειά με όσο λιγότερους εργαζόμενους γίνεται για να μπορεί να εξασφαλίζει και να αυξάνει τα κέρδη της. Ταυτόχρονα η ηγεσία του σωματείου πανηγυρίζει για τις προσλήψεις που «πέτυχε», κλείνει όμως τα μάτια μπροστά στις πραγματικές ανάγκες και συμβιβάζεται με αυτήν την κατάσταση έως και την «συντηρεί».Οι πανηγυρισμοί της για τις αυξήσεις ψίχουλα στην προηγούμενη ΣΣΕ δεν συμβαδίζουν ούτε στο ελάχιστο με την πραγματικότητα που βιώνει η τσέπη μας.

Δεκαπέντε μήνες από το «προδιαγεγραμμένο» έγκλημα στα Τέμπη και οι συνθήκες κυκλοφορίας οδηγούν προδιαγεγραμμένα και σε άλλα τέτοια εγκλήματα.

Όταν κανένα μέτρο ασφάλειας στην κυκλοφορία δεν έχει εγκατασταθεί.

Όταν ο μηχανοδηγός λόγω συνεχών βλαβών στα συστήματα σηματοδότησης καλείται καθημερινά και κατ’ εξακολούθηση να υπερβαίνει τα κόκκινα φωτοσήματα, τότε δημιουργούνται συνθήκες εμφάνισης του «ανθρώπινου λάθους» και προδιαγεγραμμένα οδηγούμαστε σε ατυχήματα.

Όταν οι βλάβες στα συστήματα φύλαξης των διαβάσεων είναι συνεχείς.

Όταν η εγκατάλειψη του καθαρισμού της γραμμής είναι παντελής με αποτέλεσμα να πέφτουν δέντρα μέσα στην γραμμή ή να εκδηλώνονται πυρκαγιές δίπλα της

Όταν η εντατικοποίηση της δουλειάς λόγω έλλειψης προσωπικού είναι μεγάλη και οι μηχανοδηγοί δεν ξεκουράζονται.

Όταν ….. Όταν…Όταν…

Και γιατί συμβαίνουν όλα αυτά στον Σιδηρόδρομο;

Γιατί τα κέρδη των επιχειρήσεων μπαίνουν πάνω από τις ζωές μας. Γιατί οι πολιτικές που υλοποιούν τον στόχο της όσο γίνετε μεγαλύτερης κερδοφορίας των επιχειρήσεων είναι εγκληματικές. Γιατί αυτές τις εγκληματικές πολιτικές υλοποιεί η κυβέρνηση της ΝΔ, αλλά και οι προηγούμενες ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ ακολουθώντας πιστά οδηγίες και κατευθύνσεις της ΕΕ που είχε γνώση της κατάστασης στον ελληνικό σιδηρόδρομο (και τώρα την γνωρίζει), αλλά λόγω της εγκληματικής της στρατηγικής του «κόστους οφέλους» και για να μη «ζημιωθούν» οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις αναβάλει την ολοκλήρωση των συστημάτων ασφάλειας στα σιδηροδρομικά δίκτυα της ΕΕ μέχρι το 2040. Είναι συνυπεύθυνοι. Η πολιτική της ΕΕ είναι μέρος του προβλήματος και όχι η λύση του όπως προσπαθούν κάποιοι να παρουσιάσουν.

Την ανάπτυξη που σχεδιάζουν και προωθούν όλοι αυτοί την έχουμε πληρώσει με το πιο βαρύ τίμημα. Να μην τηνξαναπληρώσουμε, να βάλουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες που δεν ταυτίζονται με τις ανάγκες της εργοδοσίας.Κόντρα σ’ αυτή την πολιτική που εξασφαλίζει κέρδη για τους λίγους, πάνω στις τσακισμένες ζωές και δικαιώματα για τους πολλούς, που ακολουθεί πιστά η κυβέρνηση της ΝΔ αλλά και οι προηγούμενες κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ,ΠΑΣΟΚ διαμορφώνοντας ένα αντεργατικό νομικό οπλοστάσιο που αφήνει την εργοδοσία να «αλωνίζει». Η στάση της ηγεσίας της ΠΕΠΕ γεννάει πολλά ερωτηματικά που από την μια επιτίθεται στην κυβέρνηση-και καλά κάνει- από την άλλη όμως συμφωνεί και υλοποιεί την πολιτική της εφαρμόζοντας τον νόμο Χατζιδάκη για το χτύπημα της απεργίαςαφού στις τελευταίες απεργίες συμφώνησε- μαζί με τα άλλα σωματεία και την ΠΟΣ- να πραγματοποιηθεί το 1/3 των δρομολογίων, συμφωνώντας και αυτή στην κατάργηση της απεργίας.

Πρέπει το σωματείο να προχωρήσει σε συνελεύσεις στα μηχανοστάσια, να πάρει αγωνιστικές αποφάσεις για τις δικές μαςπραγματικές ανάγκες. Απέναντι σ’ αυτή την επίθεση χρειάζεται να πούμε φτάνει πια και μαζί με τους συναδέλφους μας στις άλλες ειδικότητες να αντιταχθούμε στις προσπάθειες που κάνουν ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ, ΔΙΚΤΥΟ να διαχωρίζουν τους εργαζόμενους. Να αντιταχθούμε στις αποπροσανατολιστικές προσπάθειες των ηγεσιών του μεν ΣΕΠΤΡΑΙΝΟΣΕ να τα ρίξει μόνο στην H/T και να βγάλει λάδι την κυβέρνηση και από την άλλη η ηγεσία της ΠΕΠΕ να τα ρίχνει μόνο στην κυβέρνηση και να βγάλει λάδι την H/T, γνωρίζοντας πολύ καλά και οι δύο ηγεσίες ότι  κερδισμένοι από αυτό βγαίνουν ο εργοδότηςκαι η κυβέρνησηκαι χαμένοι εμείς οι εργαζόμενοι. Εμείς συνάδελφοι έχουμε την πραγματική δύναμη, χωρίς εμάς τρένο δεν κινείται. Αν καταλάβουμε την δύναμη που έχουμε μπορούμε να φέρουμε τα  πάνω κάτω.

Πρέπει να βγάλουμε τα συμπεράσματα για το ποιους θα αφήσουμε και με ποιους θα πάμε, γιατί τα προβλήματα θα μεγαλώνουν, οι εκβιασμοί από το κράτος και τους εργοδότες θα εντείνονται και ο αγώνας μας είναι μονόδρομος. Έχουμε πείρα συνάδελφοι από τις μεγάλες κινητοποιήσεις για το « προδιαγεγραμμένο» έγκλημα στα Τέμπη. Έχουμε παρακαταθήκη την απεργία στης 28 Φλεβάρη που από άκρη σε άκρη στην Ελλάδα ακούστηκε το  «Τα κέρδη τους ή οι ζωές μας».

Οργανώνουμε τον αγώνα μας για:

Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων.

Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα.

7ωρο-5ήμερο-35ωρο.

Κανένα κομμένο ρεπό ή άδεια.

Αυξήσεις στους μισθούς πάνω από τον πληθωρισμό.


Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.

ΔΕΣΚ - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου